skatoties caur optiku redzami vairāki sīki punktiņi(it kā nepietiekami kvalitatīvi apstrādāti gumijas blīvējumi un bla bla bla).principā jau šaut netraucē, bet krīt uz nerviem tie liekie punkti. Optika S&B pirkta pirms pieciem gadiem. Veikalā teica, ka reāla garantija, līdz ar to bezmaksas remonts strādā tikai divus gadus. Jautājums, kur tad solītā 30 gadu garantija?
Jāsazinās ar servisu, kas nodarbojas ar garantija lietām, Vācijā, tas ir tuvākais. http://www.schmidtbender.com/c...
Ja tā būs viņu vaina, tad arī sūtīšasnas izdevumus un apdrošināšanu viņi nosegs.
Kahles rūpnīcas garantijās ietilpst arī sūtīšanas izmaksas, ja ražotāja defekts tiek atzīts. Gan jau ka Šmitbenderam tāpat. Jāiet pie dīlera un dīleris tad arī lai sūta.
Ja nemaldos, tad joprojām dīlertiesības Latvijā S&B nevienam nav iedotas, vismaz gadu atpakaļ viņi pateica, ka te neviens nav ievērības cienīgs, bet varbūt situācija ir mainījusies. Sazinies vien ar Vāciju, ko iepriekš norādīju un pēc sērijas numura viņi pateiks, ja būs brāķis visu Tev apmaksās.
Protams ka ar ražotāju jākontaktējās, tad viņš arī piezvanīs vietējajiem "expertiem" un sados pa ausīm telefoniski un pēc tā visticamāk tev pavērsies iespēja optiku nodot atpakaļ veikalā (vai citā ražotāja norādītā vietā), kurš tad sūtīs uz Vāciju diagnosticēt/remontēt un tev pa nekādām papildus izmaksām nebūs vairs jādzird, ja nu vieīgi izrādīsies ka ir mehāniski bojāta tavas vainas dēļ.
Valdi, bet ko es saku - nav S&B "expertu" Latvijā, kam pa mizu? Starpniekam, kas vari būt arī Tu, veikali Latvijā ir starpnieki nevis oficiāli pārdevēji vai dīleri priekš S&B, kas drīkstētu labot vai diagnosticēt.Tā, ka ja pa garantiju, tad visticamāk vajadzēs sūtīt.Vismaz tā bija pirms gada..:)
Edgar es butu pazvanijis uz numuru +49 64 098 1150 pastastijis kas ko un ka :) ka nopirku Latvija un lietoju vinu piecus gadus laba optika tikai drusku brakitis gadijies :( tikai prasi vai nevaretu runat ar kadu menedzeri :) atrak sarunasi un nokartosi visu :).
tas gan ir relatīvi... sados pa mizu :D nesmīdini...
Strādāju laiku atpakaļ kādas virtuves tehnikas ofcālā dīlercentrā.
Pircēji burtiski spamo ka Latvijā nav servisa neko nevar salabot, nekas neapmierina, kapēc cenas tādas ne šitādas...
Pats smieklīgakais ka sakarā ar līgumu VISAS šīs sūdzību vēstules bez izskatīšanas tiek pārsūtītas konkretajam valsts Dīlerim, kur radās problēma. Manos darba pienākumos bij tās aŗī izskatīt! :D
Zinot KĀDUS sacerejumus tur vietējie Letiņi raksta... veikalu īpašnieki katru nedēļu spamo lai pirktu pa taisno, vien stu nopircis kaut kādu virtuves nosūcēju raksta draudu vēstuli uz Vāciju :) Lai atbrauc nomonte un salabo :D:D
Zinu, ka šādu biznesa stilu parsūtīt visas sūdzības lokalajam dīlerim ietur arī citas kompājijas visticamak ka aŗī šī. Jo statistika ir nepielūdzama. SPAMS. Visiem viss sūdīgi. Viņiem vieglāk to atdot vietējiem tapēc arī tie ir dīleri!
Sameirinies. Lietas mēdz lūzt, pērc jaunu. 5 gadi garantija mua haa haa nu nesmīdini dagribējas gan ne?
Ja tā būs viņu vaina, tad arī sūtīšasnas izdevumus un apdrošināšanu viņi nosegs.
Strādāju laiku atpakaļ kādas virtuves tehnikas ofcālā dīlercentrā.
Pircēji burtiski spamo ka Latvijā nav servisa neko nevar salabot, nekas neapmierina, kapēc cenas tādas ne šitādas...
Pats smieklīgakais ka sakarā ar līgumu VISAS šīs sūdzību vēstules bez izskatīšanas tiek pārsūtītas konkretajam valsts Dīlerim, kur radās problēma. Manos darba pienākumos bij tās aŗī izskatīt! :D
Zinot KĀDUS sacerejumus tur vietējie Letiņi raksta... veikalu īpašnieki katru nedēļu spamo lai pirktu pa taisno, vien stu nopircis kaut kādu virtuves nosūcēju raksta draudu vēstuli uz Vāciju :) Lai atbrauc nomonte un salabo :D:D
Zinu, ka šādu biznesa stilu parsūtīt visas sūdzības lokalajam dīlerim ietur arī citas kompājijas visticamak ka aŗī šī. Jo statistika ir nepielūdzama. SPAMS. Visiem viss sūdīgi. Viņiem vieglāk to atdot vietējiem tapēc arī tie ir dīleri!
Sameirinies. Lietas mēdz lūzt, pērc jaunu. 5 gadi garantija mua haa haa nu nesmīdini dagribējas gan ne?