Paņem teflona vai kaprolona stieni,tik resnu lai atspere brīvi staigā pa ārpusi,priekšgalā nedaudz konisku uztaisi lai atsperes vijumi neķeras.Garumu izvēlies lai aptveres caurulē pēc garuma ielien 2,5 pielādētas patronas,jo jābūt brīvkustībai. To stieni ar skrūvīti pieskrūvē pie priekšējā noslēdzošā vāciņa un viss,atsperei normāls saspiediens saglabājas kā arī prasības ievērotas.Galu galā ja nav plastmasas vari pārvirpot vai akurāti apdrāzt standarta slotas kātu,koks sezonu jau noteikti izturēs.
Jutājunms par ierobežotājiem, kā jūs viņus liekat patronu trubā, zem tsperes virs atsperes vai kā savādāk? Esmu nočakarējies gana ar to sū...,pielādē trubu un līdz ar pēdējo patronu no trubas izmaucās atspere ar visu ierobežotāju un potams viss saķerās, tagat kādu strēķi stāv seifā, bet nu uznāca luste atkal ap kutko paķimerēties pa garajiem ziemas vakarem.
Arī man ir līdzīgi gadījies kā Guntaram. Vispirms plinti vajaga turēt ļoti tīru.MC 21-12 tas īpaši patīk. Īpašu uzmanību pievērs stobra bremzei. Es tam dzelzs gredzenam to konisko rievu lieku pret atsperi. Pašu trubu, uz kuras ir atspere, kā arī aizslēga vadīklas, regulāri eļļoju. Pa laikam jau tā aizslēga atgriezējatspere ir jāizņem, jāiztīra un jāsaeļļo. Pie tās otrās patronas izmešanas varētu būt vaina, ka nenolaiž lejā patronu padeves sviru pēc ielādes.
Youtubē uzraksti mc21-12 un saņemsi visu info filmas veidā ar paskaidrojumiem krievu valodā, par pilnīgu izjaukšanu salikšanu un apkopi. Tur ir vesela strīpa ar problēmu risinājumiem. Pats esmu izmantojis un veiksmīgi .Ne tikai Mc eškai/
Andri,Tu pieļauj kļūdu,ja cilvēks līdz šim nav jaucis šāda tipa ieroci un nav blakus otra tāda paša ieroča,tad vajag ļoti lielu uzcītību lai nebeigtos ar detaļu sabēršanu maisiņā un vienalga meistara meklēšanu plus vēl papildus izdevumiem.Par īso un garo stobra gājienu,šajā gadījumā pieminēju tikai provizoriski,jo bez papildus info meklēšanas tas atkal neko neizteiks.Paredzot nākamo piecirtienu teikšu,ka negatavoju sev darba lauku,man tā pietiek ar atliektiem galiem!
Lai tiktu skaidrībā ar iespējamām MC21-12 darbības kļūmēm vēlams GOOGLĒ pameklēt informāciju krievu valodā.Tur
tās būs stipri daudz,pat ar attēliem un detaļu nosaukumiem,ja meklējot pieraksta/mexanizm otkata-nakata/nepoladki/vai
savādāk krieviski. Tulkojot detaļu nosaukumus latviešu valodā ar āķīšiem,zobiņiem,robiņiem,aizturēm,noturēm,padevējiem
u.t.t.,to atrašanās vietu mehānisma sistēmā,darbīas secību var nonākt neizpratnē.
Kad pietiekoša informācija ir iegūta,būs vajadzīgs dornītis-izsitējs 1,8mm.diametrā,āmuriņš,gribēšana,varēšana,uz-
ņēmība,pacietība un uz priekšu,ja to nav ,tad jāmeklē meistars.
P.S. MC21-12 vēsturiskais priekštecis ir Browning Auto-5,kurš ir ar garo stobra gājienu.Ar īso stobra gājienu ir
Browning A-500R Duoble Browning.
Vai apendicītu arī pats sev operēsi?:D:D Mc 12 ir atvasinājums no vecā Brauniņa ar īso stobra gājienu un šī sistēma prasa stipri salāgotu mehānisma darbību un precīzu detaļu izgatavošanu atšķirībā no gāzes virzuļu aizslēgiem vai jaunākas sistēmas,aizslēga bremzes-inerces sistēma.Vispār ieročiem ir tāds niķis,stipri atšķiras no traktora ķēžu tapas!:D:D
Slēpts
13.01.2013. 00:34
Visa sviras, ja vien kautkas nav nolūzis, tādas problēmas neradīs, ia ar bendzīnu izmazgā, tad smēre tur vairs nav, pazīmes kā beigtai atsperei, kur tādu dabūt, neapmeklējot ieroču meistaru, nez.
tās būs stipri daudz,pat ar attēliem un detaļu nosaukumiem,ja meklējot pieraksta/mexanizm otkata-nakata/nepoladki/vai
savādāk krieviski. Tulkojot detaļu nosaukumus latviešu valodā ar āķīšiem,zobiņiem,robiņiem,aizturēm,noturēm,padevējiem
u.t.t.,to atrašanās vietu mehānisma sistēmā,darbīas secību var nonākt neizpratnē.
Kad pietiekoša informācija ir iegūta,būs vajadzīgs dornītis-izsitējs 1,8mm.diametrā,āmuriņš,gribēšana,varēšana,uz-
ņēmība,pacietība un uz priekšu,ja to nav ,tad jāmeklē meistars.
P.S. MC21-12 vēsturiskais priekštecis ir Browning Auto-5,kurš ir ar garo stobra gājienu.Ar īso stobra gājienu ir
Browning A-500R Duoble Browning.