Manas domas ir par ņivu, bobiku vai kādu normālu džipu- ford maverick, nissan terano vai folksvagen taro. Ja varat tad lūdzu pievienojat kādu foto. Paldies jau iepriekš.
Ford Ranger ļoti labs džips!!:)Vajag tikai mazliet līdzekļu!!Mūsu kolektivā vienam ir,un patiešām iet pa visurieni!!:) Viegli ievietot medījumu,un ja vēl priekšā viņča ir,tad vienreizēji PERFECT CAR!!:):)
Gadu atpakaļ pats biju stipri iesvīdis par šo tēmu,ilgi nodarbojos ar salīdzināšanu,1.bija toiota hilux 2006-2008 gads 2.Isuzu D-MAX,tas ir ņemot vērā cenu, ekonomiskumu,apkopes iespējas paša rokām,rez daļu cenas,caurgājamību.Bet laikā uzradās krīze:))) un nopirku suzuki jimny.Tagad ja līdzekļi atļautu pirmā vietā būtu Isuzu D_MAX.VId patēriņš 8l/100.2009 gada toiotai kautkas ir izmainīts ar priekšējo piekari,mazs klīrens,tāds pats kā amrokam augšējā bildē,kaut gan čoms nopirka un brauc uz nebēdu.Noteikti neņemtu nissanu, norde piedāvā tikai orģinālās daļas pa ļoti krutām cenām,analogo nissanam nav.Mitsubishi komonrail dīzelim nepatīk latvijas degviela,no ļoti daudziem esmu dzirdējis ka pie 15000 rodas problēmas dzinējā.Mazda un fords par saviem stipri neekonomiskajiem aparātiem grib diezgan neadekvātu cenu.Nekādā gadījumā neņem amerikāni,paši viņi koka galvas un autiņi tādi paši,vienas nepatikšanas un izdevumi.Ja vari samierināties ar degvielas patēriņu11-12 litri,tad labs variants mežam ir vecā toiota it sevišķi ja vēl dabū ar priekšējo monotiltu.
Slēpts
20.03.2010. 20:25
Aizmirstiet krutos hailuksus un citas miskastes!! Mežā tikai samurajs ar bloķiem,jebšu vecais labais G mersis,bet tikai īsais.Abi drusku jāliftē!!
Labākais bezceļnieks, vecais TOYOTA 4-RUNNER. Priekšējās pusasis bloķējas mehāniski, pagriežot ar roku. Aizmugurējā tilta diferenciālis pašbloķējošs. Piecās minūtēs pārveidojams par kabrioletu. Esmu braucis riņķī pa purvu L200 un vilcis ārā. Mēģināšu pievienot bildi.
Vai arī Hilux un L200!
Viegli ievietot medījumu,un ja vēl priekšā viņča ir,tad vienreizēji PERFECT CAR!!:):)