Ivo, tie laiki ir pagājuši un tagad viss ir citādāk. Respektīvi - šobrīd Zommers interneta veikals strādā ļoti žigli. Vienīgā problēma varētu kādreiz sanākt dēļ sistēmas kļūdas par preču atlikumiem noliktavā, bet tas nav pārāk bieži.
Es sūtīju ESS brilles, kuras uzrādījās, ka ir uz vietas! Tā man arī teica veikals! Izrādījās, ka "uz vietas" ir Zviedrija, no kurienes man tās brilles arī atnāca! :) Pat kasti un papīrus nesamainīja! :)
Aprīkojums: Verney - Carron (12/76), Tikka t3 (308 win)
Suņi: -
13.10.2011. 09:32
Vienalga, ar šo notikumu man priekšstats par šo veikalu bija sabojāts, biju reāli izdomājis sūtīt preci, gribēju tikai vienu precizējumu, tapēc arī uzdevu jautājumu viņiem uz kuru atbildi nesaņēmu, varbūt vajadzēja zvanīt, bet tad nafig ir tāda funkcija - "uzdot jautājumu par preci"
Mūsu interneta veikali ir pilni ar visādiem labumiem,cenas arī bišku saldākas kā parastā veikalā,bet lai prece nonāktu līdz patērētājam ir ļoti jāpacīnās. :( Pēdējā mēnesī sūtīju 2x drēbes un 3x riepas,neko no tā nēsu saņēmis! :) Nekas no piedāvātā nav uz vietas,varbūt krīze beigusies! :)
Slēpts
13.10.2011. 16:11
Linda Zieda, 12.10.2011. 23:45 Pēdējo reizi manīts 2011-10-13 00:09 Ivo, tie laiki ir pagājuši un tagad viss ir citādāk. Respektīvi - šobrīd Zommers interneta veikals strādā ļoti žigli. Vienīgā problēma varētu kādreiz sanākt dēļ sistēmas kļūdas par preču atlikumiem noliktavā, bet tas nav pārāk bieži.
Pēdējo reizi manīts 2011-10-13 00:09
Ivo, tie laiki ir pagājuši un tagad viss ir citādāk. Respektīvi - šobrīd Zommers interneta veikals strādā ļoti žigli. Vienīgā problēma varētu kādreiz sanākt dēļ sistēmas kļūdas par preču atlikumiem noliktavā, bet tas nav pārāk bieži.
Šaraškina kantora tas veikals.