jā taisnība. Man ir Meostar, bet 10 gadus arī ne katrs dod
Un Tu savā naivumā iedomājies, ka latvju bodnieks Tev kaut pēc 2 gadiem ko garantēs? :) Atļaušos pievienot kāda kompetenta foruma lietotāja viedokli:
Uldis Spārns 27.12.2011. 14:01 ... Garantija ir tad, kad Tev, iegādātai precei, (kurai ir unikāls šasijas vai korpusa nummurs atpazīstamībai! ) izraksta speciālu garantijas talonu uz kura ir visi garantijas laiki, identifikācijas nummurs un nosacījumi. Šo nosaka likuma 16. pants. (1) Garantija ir ražotāja vai pārdevēja bezmaksas apsolījums atmaksāt patērētājam par preci vai lietu samaksāto naudas summu, apmainīt preci vai lietu pret atbilstošu preci vai lietu, bez atlīdzības novērst preces vai lietas neatbilstību vai veikt citas darbības, ja prece vai lieta neatbilst garantijā vai reklāmā sniegtajam raksturojumam. (2) Garantija dodama rakstveidā, un tajā skaidri norādāmi nosacījumi prasījuma pieteikšanai attiecībā uz garantiju, garantijas termiņš — laikposms, uz kuru attiecināta garantija, kā arī garantijas devēja nosaukums (firma) vai vārds, uzvārds un adrese. Garantijā norāda, ka patērētājam ir noteiktas tiesības saskaņā ar normatīvajiem aktiem un ka garantija šīs tiesības neietekmē. Ja garantija neatbilst šiem noteikumiem, tas neietekmē garantijas derīgumu un patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai garantija tiktu izpildīta. (3) Garantija ir saistoša tās devējam atbilstoši garantijas dokumenta nosacījumiem un attiecīgajā reklāmā sniegtajai informācijai. ------------------------------ Ja Tev ir vienkārši kases čekiņš un sūdīga prece, tad Tu divu gadu laikā vari griezties ar prasījumu (27. pants) un Tevi tik pat pieklājīgi var pasūtīt uz poda. Un lasām uzmanīgi 16. panta 2. punktu - garantija dodama rakstveidā un to dod tas, kas iekasē naudiņu par preci, nevis ražotāja interneta portāls, kas piesola mūža garantiju. Pārdevējs var droši iedot gadu garantiju. ------------------------------------------ Tātad, pa lielam, principā garantiju dod tām precēm kuras ir personīgi identificējamas, iekārtas vai instrumenti ar rāmja vai korpusa nummuriem. Un garantijas terminš var būt jebkurš, kaut vai viens mēnesis. Par piena paku, desas, patronu un zeķu kvalitāti var griezties ar pretenzijām divu gadu laikā un cerēt, ka nepasūtīs kaut kur tālāk. Un ja Tu pērc kurpes un jautā pēc garantijas, un Tev meitene laipni māj ar galvu, saka, ka ir divi gadi, un lūdz tamdēļ saglabāt čeku, tad zini , ka garantija Tev nav, tā ir nulle, bet divu gadu laikā Tu vari griezties ar pretenzijām (27. pants)un visdrīzāk, ka Tevi pasūtīs ...., jo neesi ievērojis valkāšanas nosacījumus. Vai esi kādreiz izlasījis kurpju kastē iemesto lapiņu, apdrukātu smalkiem burtiņiem, kur apavi ir jākopj vēl biežāk nekā Tu mazgā rokas, skujies un tīri zobus kopā ņemot. Un vispār, apavus valkāt ir kaitīgi, var tos sabojāt, jo pareizi ekspluatēti tie ir tikai stāvot veikala plauktā! Vot tā viš ir. Un neņemot vērā manis augstāk minēto, visas izdarības ar garantijām, no pārdevēju puses, ir vistīrākais lohotrons.
Un Tu savā naivumā iedomājies, ka latvju bodnieks Tev kaut pēc 2 gadiem ko garantēs?
Kārli, ja pagājuši divi gadi, tad bodniekam nekas nav jāgarantē, jo tas neattiecas uz viņu, bet ja ražotājs ir savam produktam devis lielāku garantiju kā 2 gadi, tad klientam tā arī pienākas. Tas ir mūsu pienākums palīdzēt klientam arī pēc šiem 2 gadiem ko mēs arī daram, jo galvenais ir attieksme un turpmāka sadarbība. Ticiet man, lūst jebkuras cenu grupas produkts, pat Swarovski un Zeiss, protams procentuāli krietni mazāk. Protams ir izņēmums ar tādām ražotāj valstīm kā Turcija, Krievija un līdzīgas, jo šo valstu ražotāji pat neko negrib dzirdēt par preču atgriešanu pat uz remontu, viņi labāk atsūtīs liekas 10 jaunas detaļas vienas bojātās vietā, nevis pieņems preci atpakaļ. (Tas gan vairāk attiecas uz šaujamieročiem.) Ar cieņu.
Meostāriem gan ir 30 gadi!!!
Un Tu savā naivumā iedomājies, ka latvju bodnieks Tev kaut pēc 2 gadiem ko garantēs? :)
Atļaušos pievienot kāda kompetenta foruma lietotāja viedokli:
27.12.2011. 14:01
...
Garantija ir tad, kad Tev, iegādātai precei, (kurai ir unikāls šasijas vai korpusa nummurs atpazīstamībai! )
izraksta speciālu garantijas talonu uz kura ir visi garantijas laiki, identifikācijas nummurs un nosacījumi.
Šo nosaka likuma 16. pants.
(1) Garantija ir ražotāja vai pārdevēja bezmaksas apsolījums atmaksāt patērētājam par preci vai lietu samaksāto naudas summu, apmainīt preci vai lietu pret atbilstošu preci vai lietu, bez atlīdzības novērst preces vai lietas neatbilstību vai veikt citas darbības, ja prece vai lieta neatbilst garantijā vai reklāmā sniegtajam raksturojumam.
(2) Garantija dodama rakstveidā, un tajā skaidri norādāmi nosacījumi prasījuma pieteikšanai attiecībā uz garantiju, garantijas termiņš — laikposms, uz kuru attiecināta garantija, kā arī garantijas devēja nosaukums (firma) vai vārds, uzvārds un adrese. Garantijā norāda, ka patērētājam ir noteiktas tiesības saskaņā ar normatīvajiem aktiem un ka garantija šīs tiesības neietekmē. Ja garantija neatbilst šiem noteikumiem, tas neietekmē garantijas derīgumu un patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai garantija tiktu izpildīta.
(3) Garantija ir saistoša tās devējam atbilstoši garantijas dokumenta nosacījumiem un attiecīgajā reklāmā sniegtajai informācijai.
------------------------------
Ja Tev ir vienkārši kases čekiņš un sūdīga prece, tad Tu divu gadu laikā vari griezties ar prasījumu (27. pants) un Tevi
tik pat pieklājīgi var pasūtīt uz poda.
Un lasām uzmanīgi 16. panta 2. punktu - garantija dodama rakstveidā un to dod tas, kas iekasē naudiņu par preci,
nevis ražotāja interneta portāls, kas piesola mūža garantiju. Pārdevējs var droši iedot gadu garantiju.
------------------------------------------
Tātad, pa lielam, principā garantiju dod tām precēm kuras ir personīgi identificējamas, iekārtas vai instrumenti
ar rāmja vai korpusa nummuriem. Un garantijas terminš var būt jebkurš, kaut vai viens mēnesis.
Par piena paku, desas, patronu un zeķu kvalitāti var griezties ar pretenzijām divu gadu laikā un cerēt, ka nepasūtīs
kaut kur tālāk.
Un ja Tu pērc kurpes un jautā pēc garantijas, un Tev meitene laipni māj ar galvu, saka, ka ir divi gadi, un lūdz tamdēļ saglabāt čeku, tad zini , ka garantija Tev nav, tā ir nulle, bet divu gadu laikā Tu vari griezties ar pretenzijām
(27. pants)un visdrīzāk, ka Tevi pasūtīs ...., jo neesi ievērojis valkāšanas nosacījumus. Vai esi kādreiz izlasījis
kurpju kastē iemesto lapiņu, apdrukātu smalkiem burtiņiem, kur apavi ir jākopj vēl biežāk nekā Tu mazgā rokas, skujies
un tīri zobus kopā ņemot. Un vispār, apavus valkāt ir kaitīgi, var tos sabojāt, jo pareizi ekspluatēti tie ir tikai
stāvot veikala plauktā!
Vot tā viš ir.
Un neņemot vērā manis augstāk minēto, visas izdarības ar garantijām, no pārdevēju puses,
ir vistīrākais lohotrons.
Kārli, ja pagājuši divi gadi, tad bodniekam nekas nav jāgarantē, jo tas neattiecas uz viņu, bet ja ražotājs ir savam produktam devis lielāku garantiju kā 2 gadi, tad klientam tā arī pienākas. Tas ir mūsu pienākums palīdzēt klientam arī pēc šiem 2 gadiem ko mēs arī daram, jo galvenais ir attieksme un turpmāka sadarbība.
Ticiet man, lūst jebkuras cenu grupas produkts, pat Swarovski un Zeiss, protams procentuāli krietni mazāk.
Protams ir izņēmums ar tādām ražotāj valstīm kā Turcija, Krievija un līdzīgas, jo šo valstu ražotāji pat neko negrib dzirdēt par preču atgriešanu pat uz remontu, viņi labāk atsūtīs liekas 10 jaunas detaļas vienas bojātās vietā, nevis pieņems preci atpakaļ. (Tas gan vairāk attiecas uz šaujamieročiem.)
Ar cieņu.