Nu labi, ka citus dzīvniekus netraucēs, dzenot cūkas... Man ir jauns biznesa plāns - organizēju ierēdņiem ekskursijas uz mežu. Programma - 1. parādīšu kā izskatās mežs; 2. iepazīstināšu ar trīs populārākajiem kokiem (bērzs, egle, priede); 3. ļaušu ekskursantiem atrast jebkādas pēdas (arī cilvēka). Cena 85 eiro plus pēvēen.
jo tas vairs nav ētiski trankāt grūsnas sivēnmātes
Decembrī šaut grūsnas aļņu mātes ir ētiski??? Decembrī un tagad jau arī janvārī šaut grūsnas briežu mātes ir ētiski??? Visu rudens un ziemas sezonu trenkāt grūsnas stirnu mātes ir ētiski??? Medījot cūkas, vismaz ir iespēja izvēlēties , ko šaut - var šaut sivēnus vai kuiļus. bet medījot briežu govis un aļņu govis šī izvēle atkrīt. Pirms runāt par ētiku vajag padomāt vai argumenti ir ētiski. Ņemot vērā, cik strauji ĀCM pārņem Latviju, nav ētiski neatšaut mežacūku limitu. Pie liela blīvuma no cūku populācijas pāri nepaliks nekas. Un tad gan vairs nebūs jēgas runāt par ētiku. Mani pārsteidz foruma dalībnieku dubultmorāle, kur no ētikas nav ne smakas.
Piekrītu Mārim! Pie tagadējās situācijas ar ĀCM žēlot cūkas vispār nevajadzētu. Jo tagad jau daudzos rajonos kur cūku bija daudz no cūkam tagad ne miņas. Respektīvi ja cūku blīvums ir daudz un tās vel saudzēt tad būs tā kā pie mums mūsu pusē kur no cūkām daudzviet nav ne ziņas ne miņas. Tāpēc nav ko te tagad savu ētiku pieminēt un želot rukšus bet jāmedī kamēr ir ko medīt. Vismaz izbaudīt pēdejo vai pēdejos gadus kad ir vēl rukši. Jo nākamos vismaz 5-6 gadus rukšu pēda būs ļoti liels retums. Es uzskatu ka labāk no meža izvilkt nomedītu ruksi un tas ir patīkamāk, nekā vilkt ārā vai tur pat dedzināt atrasto beigto cūku. Vienā gadījumā atmiņas būs patīkamas un ar iespadiem, kur otrā gadījumā atmiņas būs bēdīgas.
Man ir jauns biznesa plāns - organizēju ierēdņiem ekskursijas uz mežu. Programma - 1. parādīšu kā izskatās mežs; 2. iepazīstināšu ar trīs populārākajiem kokiem (bērzs, egle, priede); 3. ļaušu ekskursantiem atrast jebkādas pēdas (arī cilvēka). Cena 85 eiro plus pēvēen.
Izlasam vēlreiz un lēnāk ;) PVD tik informēs
Decembrī šaut grūsnas aļņu mātes ir ētiski???
Decembrī un tagad jau arī janvārī šaut grūsnas briežu mātes ir ētiski???
Visu rudens un ziemas sezonu trenkāt grūsnas stirnu mātes ir ētiski???
Medījot cūkas, vismaz ir iespēja izvēlēties , ko šaut - var šaut sivēnus vai kuiļus. bet medījot briežu govis un aļņu govis šī izvēle atkrīt.
Pirms runāt par ētiku vajag padomāt vai argumenti ir ētiski. Ņemot vērā, cik strauji ĀCM pārņem Latviju, nav ētiski neatšaut mežacūku limitu. Pie liela blīvuma no cūku populācijas pāri nepaliks nekas. Un tad gan vairs nebūs jēgas runāt par ētiku.
Mani pārsteidz foruma dalībnieku dubultmorāle, kur no ētikas nav ne smakas.
Pie tagadējās situācijas ar ĀCM žēlot cūkas vispār nevajadzētu. Jo tagad jau daudzos rajonos kur cūku bija daudz no cūkam tagad ne miņas. Respektīvi ja cūku blīvums ir daudz un tās vel saudzēt tad būs tā kā pie mums mūsu pusē kur no cūkām daudzviet nav ne ziņas ne miņas. Tāpēc nav ko te tagad savu ētiku pieminēt un želot rukšus bet jāmedī kamēr ir ko medīt. Vismaz izbaudīt pēdejo vai pēdejos gadus kad ir vēl rukši. Jo nākamos vismaz 5-6 gadus rukšu pēda būs ļoti liels retums. Es uzskatu ka labāk no meža izvilkt nomedītu ruksi un tas ir patīkamāk, nekā vilkt ārā vai tur pat dedzināt atrasto beigto cūku. Vienā gadījumā atmiņas būs patīkamas un ar iespadiem, kur otrā gadījumā atmiņas būs bēdīgas.