Fragmenta turpinājums:
"Igaunijā šīs funkcijas veic Vides ministrijas pakļautībā esošais Vides aizsardzības dienests un Igaunijas Mežsaimniecības un meža aizsardzības centra Medību plānošanas nodaļa (medību ierīcība). Rajonos tiek izveidotas konsultatīvas padomes, kurās piedalās mednieku, zemes īpašnieku un meža apsaimniekotāju pārstāvji.
Lietuvā šīs funkcijas veic Vides ministrijas pakļautībā esošas rajonu nodaļas. Medību iecirkņu robežu noteikšanai ir izveidotas Pašvaldības apstiprinātas komisijas. Limitus apstiprina speciālas komisijas rajona līmenī, pēc tam notiek sadale starp medību iecirkņiem."
Valsts iestāde Somijas medelim... okei,,,, nu un kurs tagad mūsu aģentūru (jauizveidoto) pieņems zem kādas ministrijas, vai tas ir ticams? Kā to var panākt?
Laikam skaidri neformulēju domu. Doma tāda ka tās somu MCO funkcijas jau pie mums itkā vairāk vai mazāk pilda citas organizācijas, VMD utt. bet to vienu punktu, kas citēts, gan nezinu nevienu organizāciju kas to darītu.
Ha, mjā te jau var arī padomāt, vai nav līdzības, un nevienas atbildes nav par Jautājumu!
bet par kādu piķi to visu mēs veidosim??? Kas to finanses??? Cik gados ir reāla doma ko izmainīt, kaut vai teorētiska un pie šodienas apstākļiem??? Cik veikli mūs kāds uzklausīs un pieņems, lai šis problēmu risinājumus ieviets dzīvē. ....cik parastie ne "safari" biedri paliks pēc tā visa mednieku rindās???
Nu neticu, ka biedrības ģenerātori par to nav padomājuši un paštukojuši.... Tā jau var uzticību zaudēt neiegūstot to???
Par finansēm, kas šobrīd ir pats saražģītākais jautājums. Finansēšanas shēmas veids varētu būt. Katrs mednieks maksa 2Ls. Federācijā parstāvniecība notiek caur mednieku formājumu. un bals tiesības ir katram klubam, atkarībā no biedru skaita. Protams labāk būtu katrs mednieks undividuāli, bet praktiski neiespējami administrēt.
Protams mazie kolektīvi varētu iebilst, bet... ja ir cita shēma tad pastatstiet.
Un vel protams visam pamata ir domats obigāts ētikas noteikumu saraksts, kas nelautu kādam kolektīvam līst cita platībās vai kā savādāk bojāt dzīvi blakus kolektīvam. utt. Bija jau sapulce ar darba uzdevumiem kuri butu jarisisna un tas problemas bija loti lidzigas ar min reģionālām atsķirībām
Manuprāt reālāk,ātrāk un lētāk būtu mēģināt tai pašai LATMAi iestellēt(nomainīt) smadzenes,nekā jaunu organizāciju dibināt.Potenciālie aktīvisti apvienojās,un stājas iekš LATMAs,apvienojas ar iekš tur jau esošajiem domubiedriem,un pilnsapulcē liek savus trumpjus galdā.Ja tādā veidā neizdosies(pietrūks spēka),jaundibinātai organizācijai tā nebūs ne tik.Ar lauku mednieku masveida aktivitātēm var nerēķināties,jo tie tās problēmas tā nejūt,kā pilsētnieki-spriežu pēc sava kolektīva.
"Igaunijā šīs funkcijas veic Vides ministrijas pakļautībā esošais Vides aizsardzības dienests un Igaunijas Mežsaimniecības un meža aizsardzības centra Medību plānošanas nodaļa (medību ierīcība). Rajonos tiek izveidotas konsultatīvas padomes, kurās piedalās mednieku, zemes īpašnieku un meža apsaimniekotāju pārstāvji.
Lietuvā šīs funkcijas veic Vides ministrijas pakļautībā esošas rajonu nodaļas. Medību iecirkņu robežu noteikšanai ir izveidotas Pašvaldības apstiprinātas komisijas. Limitus apstiprina speciālas komisijas rajona līmenī, pēc tam notiek sadale starp medību iecirkņiem."
MCO atbildība:
........
........
.......
........
Caurmērā jau viss itkā ir, bet nav viena un manuprāt paša svarīgākā punkta
Nu nav un viss tur. Un neviens to uz paplātes nepienesīs. Uz LATMA nemaz neceriet.
Protams mazie kolektīvi varētu iebilst, bet... ja ir cita shēma tad pastatstiet.
Un vel protams visam pamata ir domats obigāts ētikas noteikumu saraksts, kas nelautu kādam kolektīvam līst cita platībās vai kā savādāk bojāt dzīvi blakus kolektīvam. utt. Bija jau sapulce ar darba uzdevumiem kuri butu jarisisna un tas problemas bija loti lidzigas ar min reģionālām atsķirībām