Aprīkojums: Blaser R93 270WSM, Rem .223 Swarovski Z6i 3-18x50 BT; Blaser BBF 97 30-06/12 Swarovski Z6i 1-6x24; uzlabota Walther G22 22LR 3-9x50, Leica CRF1200Y talummers un Swarovski EL 10x42 binoklitis.
Medību trofejas: 14
08.03.2012. 14:18
Viss labi, iznjemot to ka: 1) Vissmagaakaa no kvadraam. (pie attieciigas klases) 2) Pilniigaa pakaljaa ar rezerves dalju dabuushanu. 3) Razhots Kjiinaa. 4) Jaunajiem modeljiem reduktoraa paraadijushaas plastmasas detaljas. Gribi labu kvadru mezham, tad njem Yamaha Grizzly 550/700 jeb Suzuki KingQuad 750 un nezinaasi beedu. Gribi trakot ar kvadru, tad njem Bombardieri/CanAm 800 jeb Kawasaki BruteForce 750. Aizmirsti par kjiinieshu kvadraam - uzskati, ka taadas nerazho. Labaak lietots Grizzly nekaa jauns Kjiinietis.
Aprīkojums: Blaser R93 270WSM, Rem .223 Swarovski Z6i 3-18x50 BT; Blaser BBF 97 30-06/12 Swarovski Z6i 1-6x24; uzlabota Walther G22 22LR 3-9x50, Leica CRF1200Y talummers un Swarovski EL 10x42 binoklitis.
Medību trofejas: 14
08.03.2012. 14:57
Neazimirsu. Apzinaati nepiemineeju, jo nav iisti skaidriibas par to aatrumkastes izturiibu (Hoda nav variators) un kaa vinja uzvediisies "ar alni uz aakja" :( Bez tam, ja jau tomeer Honda (ko ari lietotu nomediit normaalaa staavoklii ir gruuti), tad tikai Foreman 500 jeb 680, kam ir neatkariigaa piekare aizmuguree.
Sveikiņi! Ar CF moto X5 kvadrām nav nevienam bijusi darīšana????,tauta runā ka labas esot.....Bosh iesmidze,visas neatkarīgās piekares,5oo kubi,utt......
Aprīkojums: Blaser R93 270WSM, Rem .223 Swarovski Z6i 3-18x50 BT; Blaser BBF 97 30-06/12 Swarovski Z6i 1-6x24; uzlabota Walther G22 22LR 3-9x50, Leica CRF1200Y talummers un Swarovski EL 10x42 binoklitis.
Medību trofejas: 14
08.03.2012. 19:17
Juris, pliist viss, jautaajums tikai cik biezhi un cik viegli ir to visu un AATRI!!!! salabot. BruteForce taa pat kaa Can-Am ir apraats trakoshanai un benziina kapseeta nevis darba zirgs. Kawim ar servisu viss arii esot principaa ljoti labi, tikai man nevajaga tos extra zirgus un benziina pateerinju mezhaa. Pagaidaam Grizzly 700 (koleegjim 550) ir pietiekams atliektiem galiem. Eriks, nu nevajaga tev CF moto .... vienkaarshi notici uz vaarda. Pamatot un paskaidrot negribu, jo daudz jaaraksta. Teoreetiski arii Hyundai Getz ir visas taas pashas lietas kas Golfam, bet mashiina tomeer drusku cita. Labaak pameklee par to pashu naudu lietotu Grizzly jeb Suzuki. ... un nee teiciens "Jauns ir Jauns" sheit nav piemeerojams.
1) Vissmagaakaa no kvadraam. (pie attieciigas klases)
2) Pilniigaa pakaljaa ar rezerves dalju dabuushanu.
3) Razhots Kjiinaa.
4) Jaunajiem modeljiem reduktoraa paraadijushaas plastmasas detaljas.
Gribi labu kvadru mezham, tad njem Yamaha Grizzly 550/700 jeb Suzuki KingQuad 750 un nezinaasi beedu.
Gribi trakot ar kvadru, tad njem Bombardieri/CanAm 800 jeb Kawasaki BruteForce 750.
Aizmirsti par kjiinieshu kvadraam - uzskati, ka taadas nerazho.
Labaak lietots Grizzly nekaa jauns Kjiinietis.
Aizmirsi HONDA :)
Bez tam, ja jau tomeer Honda (ko ari lietotu nomediit normaalaa staavoklii ir gruuti), tad tikai Foreman 500 jeb 680, kam ir neatkariigaa piekare aizmuguree.
Re kur arī pierādijumi :)))
[img]http://www.hondaforeman.com/at...[/img]
[img]http://www.hondaforeman.com/at...[/img]
Bet nu par piekari, jau teicu, ka vajaga neatkariigo.
Ar CF moto X5 kvadrām nav nevienam bijusi darīšana????,tauta runā ka labas esot.....Bosh iesmidze,visas neatkarīgās piekares,5oo kubi,utt......
Kawim ar servisu viss arii esot principaa ljoti labi, tikai man nevajaga tos extra zirgus un benziina pateerinju mezhaa. Pagaidaam Grizzly 700 (koleegjim 550) ir pietiekams atliektiem galiem.
Eriks, nu nevajaga tev CF moto .... vienkaarshi notici uz vaarda. Pamatot un paskaidrot negribu, jo daudz jaaraksta. Teoreetiski arii Hyundai Getz ir visas taas pashas lietas kas Golfam, bet mashiina tomeer drusku cita. Labaak pameklee par to pashu naudu lietotu Grizzly jeb Suzuki. ... un nee teiciens "Jauns ir Jauns" sheit nav piemeerojams.