Aprīkojums: Tikka T3 Hunter 308 win., FinnClassic 12/76
Suņi: Inkija, Bavārijas asinspēdu dzinējsuns
Medību trofejas: 11
31.10.2012. 09:45
Māri Medniek - tas par tiem skauģiem tā kā tā nekorekti un naudas pelnīšanu tā tāda kompleksaina mērīšanās ar krāniņiem.Vēršu tavu uzmanību , ka tēmas mērķis tā kā nebija samērīties ar tiem , bet paspriedelēt par autiņiem ,par apstākļiem kuros tie tiek izzmantoti un kurš auto kam ir piemērots.Arī mūsu kolektīvā ir tie paši HILUX ,visnotaļ labas mašīnas , bet no cirsmas tā kā pārsvarā velk ar tām Ņivām un bobjiem.Arī man ir bijis pajauns džipelis , kā rezultātā pēc pāris izbraucieniem pa reāliem bezceļiem arī nonācu pie secinājuma , ka uz vietas praktiskāk turēt krievu auto.Protams neapstrīdu , ka ir vīri kuri var atļauties pārdesmit izbraucienos nokaut jaunu apvidnieku , tad protams spriedelēšana par krievu auto šķiet smieklīga , bet domāju , ka vairums mednieku to nevar , tādēļ spriedelējam korekti.
Suņi: Rietumsibīrijas medību suņi ,vienmēr vismaz 2.Latvijas dzinēji.
Medību trofejas: 6
31.10.2012. 12:38
Man, ne pārāk, garajā dzīvē ir bijusi tāda unikāla iespēja 730 dienas(precīzi)t.i. no 09.05.1985-09.05.1987 [pavadīt Padomju armijā.
Tāpat kā Fredis no "Labvēlīgā tipa" dienēju NZ(Ņiprikosnovenij zapas).Mans viedoklis, kas radies dienesta laikā(tieši tāds pats ir arī Fredim),ka Padomju armija tajā brīdī bija karot nespējīga....un tieši dēļ tehnikas. Dienesta laikā bija iespēja visā krāšņumā iepazīt GAZ69,ZIL157,GAZ63,GAZ66,ZIL131, URĀLU,KURŠ DARBOJĀS AR A93 bendžu,UAZ469(saņēmu jaunu Uljanovskas rūpnīcā, pats personīgi izbraukāju visu Kalugas apgabalu, A, tur koplietošanas ceļi,tajā laikā,bija šerpāki nekā tagad sūdīgākie Latvijas platajā gala izcirtumā).Ar Ņivu, ņēmu jaunu, nobraukāju no 2000.g.-2004.g.Pie šiem autiņiem negribu atgriesties, ja nu vienīgi GAZ66, BET PIE JAUNA...
Kopš 2005.g.medībās un sadzīvē izmantoju NISAN Navaru(Japānā ražotu)...ne labs ne slikts...vai otreiz liktu 30EIRO naudiņas tādā autiņā...padomātu. AMOROKU ilgi gaidīju,proti tās baumas jau sen klīda, ka koncerns,kuram pamatus ielika Fīrers(Ādolfs Hitlers)gatavo vai veido pikapu. Ar šo autiņu "sastapos" pie VW centrā Krasta ielā,kad uz apkopi atvedu vienu no saviem diviem VW. Pirmais iespaids ne labs ne slikts, lai pabraukā ... nu kadus 5-6 gadus pa Latvju zemi, tad jau redzēs...Ko vēl varu teikt par Fīrera radīto autobūves koncernu.VW, visā krāšņumā, uztur to savu imidžu-Tautas auto, t.i. Tu vari ieiet VW salonā, un pats uzbūvēt savu DAS AUTO t.i.pēc kataloga saskaņot savas velmes ar koncerna iespējām
...TIKAI JĀRĒĶINĀS,ka AMOROKS var maksāt no 20EIRO naudiņām līdz 40Eiro naudiņām....dīleriem ļoooti patīk reklāmas bukletos likt auto bildi MAKSIMĀLAJĀ komplettācijā,A,cenu uzrādīt bāzes modeļā.Visā visumā domāju, ka AMOROKS nebūs slikts... DAS AUTO...
Aprīkojums: Benelli M2 (12x76 plus paradokss), IŽ-54 (12x70), MC 20-01 (20x70)
Suņi: Taksis Tedis
31.10.2012. 14:00
Tā kā esmu maķenīt jaunāks par Aigaru, tad tik plašu autoparku vēl neesmu izlaidis caur rokām, bet šāda tāda pieredze ir: UAZ469, UAZ452, VAZ2121, Mitsubishi Space Wagon (4x4), Nissan Terano I, Toyota RAV4, Mitsubishi L200, Suzuki Vitara plus vesela čupa citu ķebļu uz riteņiem (kā dēvēju auto bez 4x4). Kopumā nobraukti vairāk kā miljons km, no kuriem lielākā daļa patālu no asfalta. Secinājumi tā rezultātā gauži vienkārši - 50% no auto spējām nosaka blīve starp stūri un sēdekli, 30% ir riepas&klīrens un tikai atlikušajos 20% varētu runāt par pazemināto ātrumu rindu, jaudu, svaru, bloķiem, utt. Jo no visa tā nav nekādas jēgas, ja lietotājs švaks. :) Par UAZikiem vēl tagad siltas atmiņas, labprāt tādu 469-to ieviestu saimniecībā, ja vien degvielu neēstu tik bezdievīgos apjomos. Ņiva gan nepatika ... nezinu kāpēc, bet nepatika. Laikam gaumes lieta. Arī par pārējiem varu teikt tikai labu - normāli drapaki, katram savi mikroplusi un mikromīnusi, bet cik esmu noracies, tik paša muļķības pēc.
Aprīkojums: Benelli M2 (12x76 plus paradokss), IŽ-54 (12x70), MC 20-01 (20x70)
Suņi: Taksis Tedis
31.10.2012. 14:16
P.S. Ar to visu gribēju pateikt, ka arī amaroksis savu vietu un cienītājus atradīs. Un gan uz mežu aizvedīs, gan atpakaļ. Bet, zinot, cik "tautas auto" cenu un izmaksu ziņā tāls no tautas, diez cik lielu popularitāti neparedzu. Būs vien tas pats VW Taro liktenis ...
Cita lieta, ja iekš LV plašāk parādītos tādi auto kā Dodge RAM1500, RAM 2500 un Ford F-150RAPTOR - tos gan gribētos izmēģināt. :)
Piekrītu Jurim, gribētos jau tādu pamēģināt.Taču pameklējot Youtube un apskatot tehnisko specifikāciju rodas jautājums - cik ir šī verķa pašmasa, ja dzinējs ir6,7l dīzelis? Cik tālu viņš tiks šī slapjā rudens purvainajās pļavās ar savu masu? Izskatās ka viņam zem dubļiem vajag stingru pamatni. Tālāk, skaisti un smuki jau tie bloķi un piekare strādā. Manā skatījumā divi mīnusi:1.smags; 2.gara bāze. Plusi: Izcila piekare, maujamais variants. Pārējais kā parasti - taisnība ir visiem, tikai patiesība kaut kur pa vidu:)
bija nekorekts un apvainojošs tiem, kas ir spējīgi nopelnīt tik daudz, lai varētu nopirkt labāku mašīnu par vecu, sarūsējušu Ņivu. Respektīvi, "krāniņu" izvilki Tu un vēl aizvien staigā mētelīti virinādams. Neviens ar Tevi netaisās mērīties, vari mērīt pats un priecāties par savu krāniņu un veco žiguli... :(((
Aprīkojums: H&K 2000 SLB (30-06), Savage (223), IŽ 57
Suņi: Krievu Eiropas laika- Bārts, Latvijas Dzinējsuns Dārts Veiders
Medību trofejas: 93
31.10.2012. 18:17
Lūgums no Administrācijas neeskalēt tēmās līdz "krāniņu" līmenim! Ir bijuši nepatīkami precedenti, pēc kuriem nākas visu tēmu dzēst!
Paldies par izpratni un izturētību!
:)
Tāpat kā Fredis no "Labvēlīgā tipa" dienēju NZ(Ņiprikosnovenij zapas).Mans viedoklis, kas radies dienesta laikā(tieši tāds pats ir arī Fredim),ka Padomju armija tajā brīdī bija karot nespējīga....un tieši dēļ tehnikas. Dienesta laikā bija iespēja visā krāšņumā iepazīt GAZ69,ZIL157,GAZ63,GAZ66,ZIL131, URĀLU,KURŠ DARBOJĀS AR A93 bendžu,UAZ469(saņēmu jaunu Uljanovskas rūpnīcā, pats personīgi izbraukāju visu Kalugas apgabalu, A, tur koplietošanas ceļi,tajā laikā,bija šerpāki nekā tagad sūdīgākie Latvijas platajā gala izcirtumā).Ar Ņivu, ņēmu jaunu, nobraukāju no 2000.g.-2004.g.Pie šiem autiņiem negribu atgriesties, ja nu vienīgi GAZ66, BET PIE JAUNA...
Kopš 2005.g.medībās un sadzīvē izmantoju NISAN Navaru(Japānā ražotu)...ne labs ne slikts...vai otreiz liktu 30EIRO naudiņas tādā autiņā...padomātu. AMOROKU ilgi gaidīju,proti tās baumas jau sen klīda, ka koncerns,kuram pamatus ielika Fīrers(Ādolfs Hitlers)gatavo vai veido pikapu. Ar šo autiņu "sastapos" pie VW centrā Krasta ielā,kad uz apkopi atvedu vienu no saviem diviem VW. Pirmais iespaids ne labs ne slikts, lai pabraukā ... nu kadus 5-6 gadus pa Latvju zemi, tad jau redzēs...Ko vēl varu teikt par Fīrera radīto autobūves koncernu.VW, visā krāšņumā, uztur to savu imidžu-Tautas auto, t.i. Tu vari ieiet VW salonā, un pats uzbūvēt savu DAS AUTO t.i.pēc kataloga saskaņot savas velmes ar koncerna iespējām
...TIKAI JĀRĒĶINĀS,ka AMOROKS var maksāt no 20EIRO naudiņām līdz 40Eiro naudiņām....dīleriem ļoooti patīk reklāmas bukletos likt auto bildi MAKSIMĀLAJĀ komplettācijā,A,cenu uzrādīt bāzes modeļā.Visā visumā domāju, ka AMOROKS nebūs slikts... DAS AUTO...
Cita lieta, ja iekš LV plašāk parādītos tādi auto kā Dodge RAM1500, RAM 2500 un Ford F-150RAPTOR - tos gan gribētos izmēģināt. :)
Paldies par izpratni un izturētību!
:)