Pēc John teiktā var saprast ka Tu lieto kvadru ar ķēdēm un Tev protams ir vislabākais risinājums. Negribu tevi satriekt bet Tu ārkārtīgi maldies, lietoju gan sniegamoci, gan kvadru ar ķēdēm vairākus gadus, pareizi izvēlēts sniegamocis pilnīgi visās lietās ir pārāks. Vienīgi ar kāpurķēdēm vari pavilkt divus aļņus un m3 koksnes pa zemi-sniegu, sniegamocim vajadzēs ragavas. Tikko pārdevu Tatou Camoplast 4S kāpurķēžu komplektu, kas lielākoties tiek atzītas par labākajām dubļu-sniega kāpurķēdēm, BET otreiz nekad nepirktu, jo ātrums ir smieklīgs, manevrētspēja nekāda, mežā pat nesapņo braukt, uz stigas nokrituša koka apbraukšana var izvērsties par ekspedīciju. Kvadra kas ar riteņiem ir lielisks izklaides aparāts un labs palīgs medniekam, ar kāpurķēdēm pārvēršas par gliemezi kas tuntulīgi rāpo pa pļavām un netīrītiem meža ceļiem, piemet labāk 1000 latviešu naudiņas un nopērc kapli ar ar vienu ķēdi un vismaz 100zs un nezināsi kur no laimes likties
Ļoti laba tēma. Kungi, lūdzu konkrētāk par modeļiem, to priekšrocībām un servisa pieejamību Latvijā. Tas ka vajadzīga gara un plata ķēde, atpakaļgaita un āķis kamanām ir skaidrs.Krievijā tik populārais Jamaha Viking 540 Latvijā nav nevienam? Lūdzu padalieties pieredzē tiem kas meklē un ir izvēles priekšā.
Var arī no otras puses -kas neder medību vajadzībām, ko neņemt lai mazāk problēmu ar servisu, kādi ir kritiskie nobraukumi 2T un 4T dzinējiem.Cik būtiska atšķirība degvielas ekonomijā 4T un 2T? Kvadra uz ķēdēm ir tanks, bet arī degvielu rij kā tanks, tāpēc tikai par snowmobile!
Varat arī ieteikt linkus kur meklēt Somijā vai Zviedrijā. Kā reiz vasara nāk un būs laiks padomāt.
Aprīkojums: Benelli M2 (12x76 plus paradokss), IŽ-54 (12x70), MC 20-01 (20x70)
Suņi: Taksis Tedis
03.04.2013. 14:45
:) Un kāpēc ne? 812cm3, trīs podi, četras taktis, 52Zs, pamatīgs griezes moments - pukšķinātājs un tādam pilnīgi reāli tie nepilnie 5 litri stundā. Ja vēl iestellē gāzes iekārtu ... :) Savulaik 750kubīgs kvadrs (divi podi, četras taktis, šprice,51Zs) ēda 3 litri stundā.
Sniega moča divtaktu smirģelim (lai dabūtu ārā >100Zs) tāds degvielas patēriņš ir nereāls. :D
Šis ķēžu dampis ir interesants dubļu/sniega bridējs, bet arī max ātrums ierobežots ap 35km/h, un cena ap 10000Ls, patēriņš arī pie max. ātruma arī būs max. un atšķirībai griezt divas ķēdes vai vienu kā sniega mocim tomēr jābūt. Ne velti kvadracikls uz ķēdēm benzīnu vienkārši rij gandrīz divreiz vairāk kā uz riteņiem.Internetā uzgāju ka tieši sniega mocim var rēķināt 2T 300gr. benzīna uz vienu zirgspēku jaudas + eļļa un 4T 200gr benzīna uz vienu zirgspēku jaudas! Sanāk ka pie 60 z/s jaudas atšķirība sanāk aptuveni 4T = par 6litri benzīna tērē mazāk kā tikpat jaudīgs 2T! Tas ir arguments!
Sveiki, esmu izmēģinājis dažādus močus tieši medībās un padalīšos pieredzē.
Ja sniegamoci medībām, tad noteikti vajadzētu padomāt par pazemināto pārnesumu un vēlams plato ķēdi( 50cm)
Sākumā domāju, ka tas nav vajadzīgs, bet- kad no izcirtuma jāizvelk medījums, tad sapratu kur tā atšķirība. Un protams jaudu virs 500cm.
Daudzi ir prasījuši kādēļ plato ķēdi Latvijā?..Ja brauc pa lauku tad ok pietiek ar šauro, bet lai kko izvilktu no patiešām piesniguša meža un nenoraktos, tad tā ir nepieciešama.
Un pazeminātais pārnesums atvieglos vilkšanu, kā arī saudzēs variatoru un variatora siksnu no pārkaršanas.
Varu ieteikt, Ski Doo Expedition, Lynx Yety, Polaris Widetrak.
Var arī no otras puses -kas neder medību vajadzībām, ko neņemt lai mazāk problēmu ar servisu, kādi ir kritiskie nobraukumi 2T un 4T dzinējiem.Cik būtiska atšķirība degvielas ekonomijā 4T un 2T? Kvadra uz ķēdēm ir tanks, bet arī degvielu rij kā tanks, tāpēc tikai par snowmobile!
Varat arī ieteikt linkus kur meklēt Somijā vai Zviedrijā. Kā reiz vasara nāk un būs laiks padomāt.
Novērtējiet šo - krutāks ir tikai helokopters:
Un degvielas patēriņš arī mazāks kā sniega mocim. :)
Sniega moča divtaktu smirģelim (lai dabūtu ārā >100Zs) tāds degvielas patēriņš ir nereāls. :D
Ja sniegamoci medībām, tad noteikti vajadzētu padomāt par pazemināto pārnesumu un vēlams plato ķēdi( 50cm)
Sākumā domāju, ka tas nav vajadzīgs, bet- kad no izcirtuma jāizvelk medījums, tad sapratu kur tā atšķirība. Un protams jaudu virs 500cm.
Daudzi ir prasījuši kādēļ plato ķēdi Latvijā?..Ja brauc pa lauku tad ok pietiek ar šauro, bet lai kko izvilktu no patiešām piesniguša meža un nenoraktos, tad tā ir nepieciešama.
Un pazeminātais pārnesums atvieglos vilkšanu, kā arī saudzēs variatoru un variatora siksnu no pārkaršanas.
Varu ieteikt, Ski Doo Expedition, Lynx Yety, Polaris Widetrak.