Aprīkojums: Browning Bar Longtrac 30-06, Leupold, Fabarm XLR 12kal., Red Dot
Medību trofejas: 4
07.05.2015. 17:40
Ivar, tā reklāma ir patērētājam labvēlīga. Piem.: Binoklim Forest II 8,5x50 cena latos norādīta 88,00Ls pārvēršot sanāk 125,21EUR un par šādu cenu arī uzņēmuman nāksies pārdot norādīto preci, nevis par 129,00EUR.
Ozoliņa k-gs, konkrētāk, neturēsim sveci zem pūra!
Pie reizes norādiet ar ko pats nodarbojaties, lai tā diskusija būtu auglīgāka :)
Slēpts
07.05.2015. 15:59
Bināta k-gs, nē mani huberts mājas lapa netraucē, ko man vajag es atrodu:)
- es to vienkārši uztveru kā attieksmi pret klientu:)
Par Maldinošu reklāmu nerunāsim :)
Runa bija par SAVLAICĪGU informācijas saņemšanu.
Domāju, ka daudziem no mums ir gan pozitivi, gan negatīvi gadījumi sadarbojoties ar Eiropas uzņēmumiem.
Ņevienmēr pie visa ir vainīgi l''enie Eiropieši- daudzkārt esam paši arī pie vainas, kaut vai šis
nodublēt to pašu e-pastā, jo ne vienmēr tie sasniedz adresātu
nu kaut kā ļoti reti mūsdienās epasti mēdz pazust:)))
Ar e-pastiem gadās visādi, labāk ir uzzvanīt un tad attiecīgi nodublēt to pašu e-pastā, jo ne vienmēr tie sasniedz adresātu.
Ozoliņa kungs, Jums tas Deltas banneris traucē, vai sērās iedzen nostaļģija pēc Latiņiem?
Man bija pusgadu atpakaļ jautājums emailā Hubertam par DOcter tipa pārēju priekš Rechnagel gredzeniem. Es pat uz erudīciju nespiedu. Bija part NR un gribējās zināt par iegādes iespējas štruntam dažu desmitu eiro vērtībā. Tā arī neviens neko.
Gati piedod , bet par reakcijas ātrumu- nu ne visur Eiropa ir vainīga.
Atvēru Huberta mājas lapu , kreisajā pusē nospiežu uz Delta Optikal baneri un ir sekojoša bilde.. lati liekas ka nav jau vairāk kā gadu... Ar pārējiem tas pats...
Slēpts
07.05.2015. 14:45
Andi, daudziem šī foruma dalībniekiem diemžēl to nekad nesaprast.
Un kā lai mēs mirstīgi, lai to iemācāmies saprast?
tad atbilde no Browning bija sekojoša, to var darīt un ir pārbaudīts praksē un viss darbojas.
Apsolīja atsūtīt konkrētā klusinātāja nosaukumu un modeli.
protams šo atbildi klientam jau nav jēgas paziņot- ko tur divus ēpastus rakstīt..
Diemžēl no sliktajiem Eiropas paraugiem mēs mācamies un ar uzviju.
Man darba jautājumos - sanāca komunicēt ar Zviedru kapitāla banku Latvijā.
Precīzi kā Andis rakstīja- uzdod jautājumu epastā- atbilde nav nedēļu. paprasi vēlreiz - atbilde nākamajā dienā.
uzdod jaunu jautājumu, atbildes 4 dienas nav.
Pārsūtiju šo vēstuli vēlreiz- ielieku cc priekšnieka epastu un nez kāpēc atbilde ir tajā paša dienā...
man labāk ķīniešu temperaments patīk..
Andi, daudziem šī foruma dalībniekiem diemžēl to nekad nesaprast.
Ja runājam par tēmu, tad atbilde no Browning bija sekojoša, to var darīt un ir pārbaudīts praksē un viss darbojas.
Apsolīja atsūtīt konkrētā klusinātāja nosaukumu un modeli. Pagaidām info saņēmuši neesam.
OK, es pacietīgi gaidu :) man laiks kaut ko skaidrot pašam būs ne ātrāk kā jūnijā.
Anyway, ķīnieši atbild operatīvi, detalizēti, pacietīgi arī uz absolūti stulbiem jautājumiem. Tā kā ķīniešos diemžēl ir nākotne..
Arni - Tev laikam maz saskarsme ar eiropu ir bijusi. Neviens nekur nesteidzas ar atbildēm, un nejau huberts, bet gan browning. Eiropā normāli ir ap 2 nedēļām gaidīt atbildi.
Ozoliņa k-gs, konkrētāk, neturēsim sveci zem pūra!
Pie reizes norādiet ar ko pats nodarbojaties, lai tā diskusija būtu auglīgāka :)
- es to vienkārši uztveru kā attieksmi pret klientu:)
Par Maldinošu reklāmu nerunāsim :)
Runa bija par SAVLAICĪGU informācijas saņemšanu.
Domāju, ka daudziem no mums ir gan pozitivi, gan negatīvi gadījumi sadarbojoties ar Eiropas uzņēmumiem.
Ņevienmēr pie visa ir vainīgi l''enie Eiropieši- daudzkārt esam paši arī pie vainas, kaut vai šis
nu kaut kā ļoti reti mūsdienās epasti mēdz pazust:)))
Ozoliņa kungs, Jums tas Deltas banneris traucē, vai sērās iedzen nostaļģija pēc Latiņiem?
Atvēru Huberta mājas lapu , kreisajā pusē nospiežu uz Delta Optikal baneri un ir sekojoša bilde.. lati liekas ka nav jau vairāk kā gadu... Ar pārējiem tas pats...
Un kā lai mēs mirstīgi, lai to iemācāmies saprast?
Apsolīja atsūtīt konkrētā klusinātāja nosaukumu un modeli.
protams šo atbildi klientam jau nav jēgas paziņot- ko tur divus ēpastus rakstīt..
Diemžēl no sliktajiem Eiropas paraugiem mēs mācamies un ar uzviju.
Man darba jautājumos - sanāca komunicēt ar Zviedru kapitāla banku Latvijā.
Precīzi kā Andis rakstīja- uzdod jautājumu epastā- atbilde nav nedēļu. paprasi vēlreiz - atbilde nākamajā dienā.
uzdod jaunu jautājumu, atbildes 4 dienas nav.
Pārsūtiju šo vēstuli vēlreiz- ielieku cc priekšnieka epastu un nez kāpēc atbilde ir tajā paša dienā...
man labāk ķīniešu temperaments patīk..
Ja runājam par tēmu, tad atbilde no Browning bija sekojoša, to var darīt un ir pārbaudīts praksē un viss darbojas.
Apsolīja atsūtīt konkrētā klusinātāja nosaukumu un modeli. Pagaidām info saņēmuši neesam.
Anyway, ķīnieši atbild operatīvi, detalizēti, pacietīgi arī uz absolūti stulbiem jautājumiem. Tā kā ķīniešos diemžēl ir nākotne..