kāda ir jūsu attieksme par medīšanu pie barotavas? Cik bieži to piekopjat, un kādus zvērus šādi medījat? Vai ir barošanas vietas kur vispār nenotiek medības?
attieksme nekaada.tagad jau katrs dara kaa grib un tiik:).un seleciju var veikt arii kad zveers atrodas uz lauka,pljavas utml.,tas,kas tagad notiek mezhaa vispaar ir murgs.zveru piebarot vajag tikai tad kad vinjam nav vai ir gruuti pieejama bariiba.driiz visi lopinji gulees barotavaas un no mezha vispaar araa neliidis...
Mans viedoklis un cenšamies kolektīvā pēdējā laikā piekopt-barotavas ,kuras atrodas medību platību vidū (mežā)tur baro un nesež uz gaidi, betpa perifēriju taisam barotavas ,kur sēžam.
Es uzskatu, ka katrā medību saimniecībā jābūt tādām vietām ( nu vismaz vienai) kur dzīvniekus baro un nemedī. Pie mums tas ir viens kvartāls kurā ir liela barotava un mēs tajā cenšamies nemedīt, protams ir izņēmumi, piemēram kad medī ievainotu dzīvnieku vai plēsējus. Pretēji Jāzepa kungam uzskatu , ka dzīvnieku barošana nekādā veidā nekaitē medību saimniecībai, tieši pretēji, tas nāk tikai par labu, jo labāk tās mežacūkas ēd mednieku sagādātu barību nevis izrok cilvēkiem kartupeļus vai nnorok tīrumus. Veicot intensīvu barošanu īpaši ir jāpiedomā pie dzīvnieku selekcijas. Un es domāju ka nav atšķirības kur dzīvnieks tiek nomedīts- auzu laukā vai piebarošanas vietā.
naak jau vairaak nekaa divus meeneshus.kad tupenji norakti veel iilgi naak un rokas pa lauku.ar labiibu taapat.kad nokulj rukshi atnaak un uzrok aatrak nekaa ierodas traktorists:).un dzineejmediibaas jau pats par sevi saprotams,ka nekaada dizhaa selekcija nesanaaks.tur var budiit taas augljus.
Lieta tāda, ka meža zvērs nevazājas pa pasauli tāpat vien - aiz gara laika. Katrai kustībai ir mērķis, pārsvarā gadījumu - piepildīt bunkuru. Un priekš zvēra ir vienalga, vai tas ir kartupeļu tīrums, kviešu lauks, ošu jaunaudze vai biešu kaudze. Tam zvēriņam absolūti pie kreisās kājas, kas to radījis un kam tas pieder. Ar to jāsaprot, ka meža dzīvnieka sapratnē "barotava" ir tur, kur ir paika.
Liekulīgi mednieciņi, imitējot mākslīgas ētikas esamību, mēģina moralizēt - neesot lāga zvēriņu bendēt barotavā. Pēc tādas filosofijas sanāk sviests - vai nu zvēriņi medījami tikai miegā, vai arī konkrētie mednieciņi ir liekuļi. Kaut kā nelīmējās ...
Nav šaubu, ka tūdaļ tikšu noriets, bet man ir vienalga, kas bija pirmais - kviešu lauks vai tornis tajā. Zvērs tur nāk ēst un es viņu tur medīju. Un nav nekādas atšķirības starp kviešu lauku, kartupeļu kaudzi un aļņu apsēstu egļu kultūru.
Liekulīgi mednieciņi, imitējot mākslīgas ētikas esamību, mēģina moralizēt - neesot lāga zvēriņu bendēt barotavā. Pēc tādas filosofijas sanāk sviests - vai nu zvēriņi medījami tikai miegā, vai arī konkrētie mednieciņi ir liekuļi. Kaut kā nelīmējās ...
Nav šaubu, ka tūdaļ tikšu noriets, bet man ir vienalga, kas bija pirmais - kviešu lauks vai tornis tajā. Zvērs tur nāk ēst un es viņu tur medīju. Un nav nekādas atšķirības starp kviešu lauku, kartupeļu kaudzi un aļņu apsēstu egļu kultūru.