Edgars2009-10-26 14:03
Mēs tak savam tornim kājas ierakām ap metru dziļumā, bet vēlāk kad tuvosies tiem gals, vienkārši ieraki betona stabus un sasēji tos kopā un miers mājās, večiem tādā veidā torņi stāv jau vairāk kā 10 gadi!!! un kā teica nekā tur gudroties nevajag :)
Bet protams žēl ka tā notika :(
Janis2009-10-26 17:53
Iekša tukšā tara par smaga bija sasvērās uz vienu pusi un apgazas :D
Rinalds2009-10-26 19:37
Jā, man ar liekas ka taras dēļ tornis apgāzās!:D
Davis2009-10-27 06:23
Nja nekuram katram gadas tada nelaime !!! Bedigi tas cik tur speka bijis ielikts!!!!! :)
Ansis2009-10-27 09:43
kalna galā tādi torņi nestāv , tie ir jānostiprina, tā kā to saka Ojārs...
aivars2011-03-01 13:48
vecis bija iekšā?
Andis2013-04-04 10:17
Vēlos zināt Jūsu viedokli!
Kā zināms, biedrība "Medniekiem.lv" vēršas pret jauno mednieku nometni "Vanagacs", kurā pirmos ieskatus par medībām un to procesu izglītojoties gūst mūsu bērni - topošie mednieki! Biedrība iesniegusi tiesā pieteikumu, lūdzot nepiešķirt nometnei naudu, kā rezultātā nometne šogad, iespējams, nenotiks!
Kāda ir Jūsu nostāja šajā jautājumā?
Vai nometnei "Vanagacs" ir jānotiek par mednieku naudu (no MSAF līdzekļiem)? Vai šādai nometnei ir jābūt vispār?
Vai šeit ir Vanagacs dalībnieki, kas nu jau kļuvuši par medniekiem?
Slēpts2013-04-04 10:23
Medību likums
31.pants.
(1) Lai attīstītu medību saimniecību, tiek izveidots Medību saimniecības attīstības fonds. Fonda turētājs ir Zemkopības ministrija.
(3) Medību saimniecības attīstības fonda līdzekļi izmantojami:
1) medījamo dzīvnieku monitoringam un populāciju papildu aizsardzības pasākumiem;
2) medījamo dzīvnieku un to populāciju zinātniskai izpētei;
3) līdzdalībai starptautiskajās medību organizācijās;
4) mednieku izglītošanai.
Andis2013-04-04 10:25
Nerunāsim par likumu, to lai tiesa lemj, bet gribu noskaidrot būtību un mednieku nostāju! personas, kas nav mednieki, arī var piedalīties! :)
Slēpts2013-04-04 10:32
Fonda darbība pamatojas vienīgi uz likumu. Visas pretenzijas pie likumdevēja!
Andis2013-04-04 10:34
Buka-Vaivada kungs!
Es saprotu, tas Jums ir naudas pelnīšanas veids. Pie tam, cik man zināms, nemaz neesiet mednieks!
Vēlreiz atkārtoju, šeit gribu zināt mednieku viedokli par būtību!
Māris2013-04-04 10:37
Vanagacs bija un, cerams, būs viens no lietderīgākajiem MSAF līdzekļu izlietojumiem...
Kārlis2013-04-04 11:05
No likumiskā viedokļa - viss skaidrs. No ētiskā un saprāta viedokļa, zināmie personāži izcēlušies ar savu "gudrību" ne pirmo reizi! Domāju, ka jebkurš mednieks piekritīs, ka šāda veida intereses radīšana no bērnības ir labākais veids, lai rastos pareizi priekšstati par dabu un medībām.
Arnis2013-04-04 11:06
Ir likums.
Tas, ka kaut kas ir labs, noderīgs, ļoti vēlams un visādi citādi pozitīvs - nepadara pasākumu par augstākstāvošu kā likums. Punkts.
Jurists, kurš apgalvo pretējo ir pelnījis sava diploma anulēšanu.
Ir skaidrs, ka tagad te būs publiska pēršanās, bet - šoreiz tas nelīdzēs. Process tiks iziets līdz galam un likumdevējs būs spiests beidzot sakārtot tiesību normas.
Vēlreiz - konkrētā rīcība NAV VĒRŠANĀS PRET VANAGACS pasākumu. Tikai pilnīgs cirvis to nesaprot. Diemžēl, šoreiz labs pasākums trāpījies ilgstošas tiesību normu ignorances un lēmumu pieņemšanas savās interesēs (sadalot visu mednieku naudu, atkārtošos ILGSTOŠI) starpā. Jā, šogad tas labais pasākums, iespējams, cietīs.
Toties turpmāk tā kā līdz šim atsevišķi kungi vairs nevarēs turpināt!
Un tas ir tas mērķis, ar kuru vispār tika sākts šis process.
Tas, ka daži ar īstermiņa domāšanu apveltītie juristi uzskata savādāk - tās ir viņu tiesības demokrātiskā valstī. Tikai tos, kas te emocionālā jūtu uzplūdā tagad diskutēs - atcerieties: nekas nav nejauši. Un lai uzvarētu karu, reizēm ir jāzaudē kauja :)
Jānis2013-04-04 11:06
Nav sanācis piedalīties, bet palasot atsauksmes presē liekas, ka tas ir ļoti labs pasākums. Bērniem arī patīk....
Kārlis2013-04-04 11:18
Izskatās, ka kāds netika pie naudas.
Arnis2013-04-04 11:19
Vajag saprast mērķi kādēļ tas tika darīts.
Un mērķis ir - pārtraukt tiesisko nihilismu mednieku naudas dalīšanā!
Slēpts2013-04-04 11:22
Starp citu, pieteikuma teksts jau vairākas nedēļas pilnā apmērā ir pieejams biedrības sadaļā.
Andis2013-04-04 11:23
Mērķis visiem ir skaidrs - atņemt naudu topošajiem medniekiem, bērnu izglītošanai un saņemt naudu sev - kinopulciņa dibināšanai un iešņaukšanai!
Doma ir viena - lai mednieki saprot, kas ir kas!! Kurš atbalsta medniecības ilgtspēju izglītojot un tam pievēršot bērnus un kurš ir pret- sava labuma gūšanai!
Andis2013-04-04 11:23
Pieejams biedrības mazskaitlīgajiem biedriem! :)
Arnis2013-04-04 11:25
Atkārtošu īpaši tam personāžam kuram iespējams ir grūtības ar uztveri:
[quotes]Mērķis ir - pārtraukt tiesisko nihilismu mednieku naudas dalīšanā! [/quotes]
Andis2013-04-04 11:32
Nu tad kādēļ iepriekšējā gadā nepārsūdzējāt? aaaa, pareizi, tad nauda jūsu pulciņam tika piešķirta... :)
Agris2013-04-04 11:32
Tādi labi piemēri kā Mārkulīču saimnieku rīkotā bērnu nometne Vanagacs, būtu jātiražē 100X plašāk un jārīko KATRĀ NOVADĀ! Protams, tas īsti nav iespējams, kaut gan - ES fondu naudas, iespējams kaut kā varētu šādiem mērķiem piesaistīt.
Arnis Puksts, 2010-10-27 22:45
Andis2013-04-04 11:33
Divsejainie, vai ne?
Nemaz nerunāšu par Zariņa puikas un paša Zariņa LIKUMA pārkāpumiem, dodot tam bisi un medījot pīles 14 gadu vecumā... :)
Arnis2013-04-04 11:34
Un tā kā tēmas uzsācējs ir uzdevis divus jautājumus, tad atbildēšu:
1.[quotes]Vai nometnei "Vanagacs" ir jānotiek par mednieku naudu (no MSAF līdzekļiem)? [/quotes] ATBILDE - PROTAMS KA JĀ!
2.[quotes]Vai šādai nometnei ir jābūt vispār?[/quotes] ATBILDE - PROTAMS, KA JĀ!
Un biedrība Medniekiem.lv darīs visu, lai tiesību normas noteiktu tādas prioritātes, kuras tamlīdzīgas nometnes par MSAF līdzekļiem ļautu rīkot ar vienu no augstākajām prioritātēm naudas dalīšanā.
Andis2013-04-04 11:35
Kas tā par pliku vāvuļošanu?
Jūs jau esiet darījuši visu, lai TĀ NENOTIKTU!!!!!!!!!!!!!!!
Arnis2013-04-04 11:39
-->Agris Pavilaitis
Es tā joprojām uzskatu!
Bet - mans jurista diploms būtu uzkarams uz nagliņas, ja es atbalstītu tiesisko nihilismu, kā daži tēli (arī juristi, starp citu) te proponē!
Tātad, nevajag jaukt mušas ar kotletēm! Neviens nevēršas pret nometni!
Vēršas pret konkrētiem normatīvo aktu pārkāpumiem, dalot 2013.gada MSAF līdzekļus!
Tēmas uzsācēja mērķis ir radīt putru un tēlot cēlo bruņinieku :)
Slēpts2013-04-04 11:42
Starp citu, pēc administratīvās tiesas galīgā nolēmuma būs pamats runāt par MSAF padomes atbildību, ja tiks konstatēts likuma pārkāpums MSAF līdzekļu (valsts budžeta naudas) izlietojumā. Manā ieskatā ķēdīte var iet tālu atpakaļ.
Andis2013-04-04 11:42
Vai Tu, "jurist", esi cīnījies pret tiesisko nihilismu, kad tavs biedrības biedrs būtiski un klaji pārkāpa likumu?
Arnis2013-04-04 11:46
Andi - pirmkārt, darīts šobrīd ir tikai tas, kas ir katra jurista nerakstīts pienākums: cīnīties pret tiesisko nihilismu!
Otrkārt, tie 3k ir savācami 100 medniekiem sametot pa 30 latiem. Esmu gatavs mest. Tu esi? Lai Vilnis vai Tu organizē ziedojumu vākšanu! Domāju, ka savāks pat vairāk! Biedrība Medniekiem.lv šādu kampaņu atbalstītu. Rekur Tev ideja ko darīt! Konstruktīvi, nevis destruktīvi!
Andis2013-04-04 11:50
Vai mednieki būtu gatavi pa 30 latiem mesties kinopulciņas Medniekiem.lv TV? Es NĒ!
Un Vanagaci atbalstu ne tikai finansiāli, bet arī tur piedaloties kā "pasniedzējs"! :) Un Tu?
Māris2013-04-04 11:53
Drusciņ ne par šo, bet mans statuss neļaujot pievienot jaunu tēmu (varbūt kāds no Jums var izveidot), tātad-vakar esot bijusi LATMAs kopsapulce, klīst visādas baumas, varbūt kāds zin ko konkrētāk???
Arnis2013-04-04 12:05
Andi - vai es kaut kur prasīju mesties priekš Medniekiem.lv TV? Tu tiešām esi ģēnijs vai tikai izliecies?
Lai pierādītu labo gribu, biedrība Medniekiem.lv ir gatava uzņemties ziedojumu vākšanu Vanagacs nometnei, 24h laikā pēc ziedojuma publicējot ikvienu attiecīgo mērķziedojumu un pēc ziedojumu perioda beigām (15.05.2013. varētu būt tas brīdis) visu naudu pārskaitot Vanagacs nometnes rīkošanai! Vai arī atbalstīt citu rīkoto ziedojumu vākšanu!
Jā, un vakar LATMA mūs sunīja :) un, protams, līdzīgi kā tēmas autors - izmantojot tēzi, ka mēs ņemam nost naudu bērniem! Izrādās, tēmas autoram un LATMAi ir daudz kopīga :)
Andis2013-04-04 12:17
Ģēnij?! Un es prasīju? :)
Arnis2013-04-04 12:18
Nē, Tu uz jautājumu par konkrētu rīcību radīji demagoģisku offtopic saturu :)
Juris2013-04-04 12:30
Kādam patiesi vajadzētu padomāt par atsaukšanos uz jurista diplomu ...
Administratīvā procesa likums
8.pants. Tiesību normu saprātīgas piemērošanas princips
Iestāde un tiesa, piemērojot tiesību normas, izmanto tiesību normu interpretācijas pamatmetodes (gramatisko, sistēmisko, vēsturisko un teleoloģisko metodi), lai sasniegtu taisnīgāko un lietderīgāko rezultātu (17.pants).
17.pants. Tiesību normu interpretācija un analoģija
(1) Iestāde un tiesa, interpretējot (tulkojot) tiesību normu, lieto šādas interpretācijas pamatmetodes:
1) gramatisko (filoloģisko) interpretācijas metodi, tas ir, noskaidro tiesību normas jēgu no valodnieciskā viedokļa;
2) vēsturisko interpretācijas metodi, tas ir, noskaidro tiesību normas jēgu, ņemot vērā apstākļus, uz kuriem pamatojoties tā radīta;
3) sistēmisko interpretācijas metodi, tas ir, noskaidro tiesību normas jēgu saistībā ar citām tiesību normām;
4) teleoloģisko (jēgas un mērķa) interpretācijas metodi, tas ir, noskaidro tiesību normas jēgu, pamatojoties uz lietderīgu un taisnīgu mērķi, kas ar attiecīgo tiesību normu jāsasniedz.
(2) Ja iestāde vai tiesa konstatē tiesību sistēmā nepilnību, tā var šo nepilnību novērst, arī lietojot analoģijas metodi, tas ir, sistēmiski analizējot līdzīgu gadījumu tiesisko regulējumu un šīs analīzes rezultātā konstatētos tiesību principus piemērojot konkrētajā gadījumā. Ar analoģiju nedrīkst pamatot tādu administratīvo aktu, kurš ierobežo adresāta cilvēktiesības.
(3) Ja, interpretējot tiesību normu pēc dažādām metodēm, iespējams nonākt gan pie rezultāta, kas atbilst tiesību sistēmai, gan pie rezultāta, kas ir pretrunā ar kādu tiesību normu, lieto to interpretācijas metodi, kuras rezultāts konkrētajā gadījumā atbilst tiesību sistēmai.
(4) Ja, interpretējot tiesību normu pēc dažādām metodēm, iespējams nonākt pie dažādiem rezultātiem, kas visi atbilst tiesību sistēmai, lieto to interpretācijas metodi, ar kuru konkrētajā gadījumā iespējams sasniegt lietderīgāko un taisnīgāko rezultātu.
!!! Lietderīgāko un taisnīgāko rezultātu!!!
Juris2013-04-04 12:31
P.S. Un manā muļķa saprašanā Vanagacs ir gan lietderīgs, gan taisnīgs rezultāts!
Arnis2013-04-04 12:33
JBs. Pats uzprasījies!
Lūdzu piemēro jebkuru no nosauktajām tiesību normu tulkošanas metodēm un attiecīgi izglko lūk šo:
(3) Medību saimniecības attīstības fonda līdzekļi izmantojami:
1) medījamo dzīvnieku monitoringam un populāciju papildu aizsardzības pasākumiem;
2) medījamo dzīvnieku un to populāciju zinātniskai izpētei;
3) līdzdalībai starptautiskajās medību organizācijās;
4) mednieku izglītošanai.
!!!
Arnis2013-04-04 12:35
Un palīdzēšu, šeit ir viena definīcija:
14) mednieks — persona, kura šajā likumā noteiktajā kārtībā ir saņēmusi mednieka apliecību;
Juris2013-04-04 12:41
:D:D:D
Tu taču esi jurists nevis es. :) Es vēl paspēšu sniegt skaidrojumus - AT. :) Un MSAF KP arī paspēs un citi "sliktie" arī - un visi teiksim lielu paldies Medniekiem.lv par veikumu un ļoti vēlēsimies turpmāku sadarbību.
Slēpts2013-04-04 12:43
Minētā panta norma ir imperatīva rakstura, kurās dispozitīvu saturu ielikt nevar. Tāpat eksistē interpretācijas robežas. Ar interpretācijas metodi nevar nonākt pretrunā normas būtībai, īpaši, ja normā tiek lietoti termini. Bez tam, ar lietderības apsvērumiem nevar pamatot nelikumību.
MSAF padome rīkojas publisko tiesību jomā, kur, atšķirībā no privātajām tiesībām, kur atļauts ir viss, kas nav aizliegts, ir atļauts tikai tas, kas tieši un nepārprotami ir atļauts normatīvajā aktā. Bet nu ok, tiesa pateiks, cik meistarīgi MSAF padome šo ir interpetējusi. Bez tam, interpretācija ir pielietojama tieši un nepārprotami pašā administratīvajā aktā, lai adresāts var konstatēt, ko tad tieši valsts pārvalde ir domājusi, pieņemot tādu vai citādu lēmumu. Lieki teikt, ka šādu interpretācijas rakstveida izpausmi ar lietderības un taisnīguma apsvērumiem tur būs grūti saskatīt.
Arnis2013-04-04 12:45
Jā, dažiem, iespējams, būs jāpaskaidrojas teju par 10 gadu senu pagātni. Tas tiešām var būt interesanti, jo tomēr valsts nauda un tā :)
Pārējo komentāra daļu ignorēšu. Domāju, ka pēc kāda laika sapratīsi, ka šī rīcība bija pareiza. Nu, ja nesapratīsi...nekas, jebkurā gadījumā, paredzu, ka tiesību normas tiks sakārtotas.
Slēpts2013-04-04 12:46
Starp citu, Juris Bērziņš sen., paldies par komentāru.
[quotes]Es vēl paspēšu sniegt skaidrojumus - AT. :) Un MSAF KP arī paspēs un citi "sliktie" arī - un visi teiksim lielu paldies Medniekiem.lv par veikumu un ļoti vēlēsimies turpmāku sadarbību.[/quotes]
Noderēs nākotnē argumentācijā, ja būs nepieciešams
Juris2013-04-04 12:49
[quotes]Starp citu, Juris Bērziņš sen., paldies par komentāru.
Es vēl paspēšu sniegt skaidrojumus - AT. :) Un MSAF KP arī paspēs un citi "sliktie" arī - un visi teiksim lielu paldies Medniekiem.lv par veikumu un ļoti vēlēsimies turpmāku sadarbību.
Noderēs nākotnē argumentācijā, ja būs nepieciešams[/quotes]
Ņem par labu! Lai uzvar tas, kam taisnība.
Juris2013-04-04 12:58
Jā- latvieši!
Patīk vienam otru skaldīt, kur nu vēl publiski. Tēmas komentāri aug ģeometriskājā progresijā. Likums ir likums un tas ir it kā visiem viens ;))! Tikai aiz tā visa stāv cilvēks un viņa nesautīgās intereses. Tēmas aizsācējam un likuma kalpiem- juristiem, novēlu veiksmīgi nonākt pie kopsaucēja. "Nenolieciet" viens otu publiski, taisnību ar to nepanāksiet!!! Vēsu prātu.
Arnis2013-04-04 13:05
Vēlreiz, kādēļ process ir sākts:
->ilgstoši ignorētas tiesību normas no KP puses (tas ir nonsenss, ka, piemēram, projekta summas tiek koriģētas on-line verbāla čata laikā lemšanas brīdī! Pie kam selektīvi koriģētas - ne jau visiem zvanīja un prasīja!);
->līdzekļu trūkums pētījumiem (kurus AI KĀ VAJAG!) un lietām, bez kurām medības būtu apdraudētas vispār pretstatā lielu līdzekļu prastai norīšanai (nespecificēšu kas, kur, kad - viss ir atrodams);
->jaunieši un bērni un sabiedrība - nemednieki - vispār ir ārpus finansējamām nozarēm, kas NAV pareizi;
->komerciālu projektu atbalstīšana;
Rezumējot - tiesiskā nihilisma laiki aiziet. Lai vietā nāktu labāki laiki - vajag turēt acis un ausis vaļā!
Kārlis2013-04-04 13:08
Izņemot DAĻU medniekiem.lv organizācijas biedrus, vai kāds vēl jūs divcilvēku darboņus uzskata par kompetentiem aizstāvēt mednieku intereses? Man personīgi nāk prātā teiciens "Cirks aizbrauca, klauni palika". Interesanti, kāds būs jūsu nākošais solis. Jūsu pēdēja laika darbības ir definējamas kā izmisums. Vienīgie apbižotie, interesanti, ka citas mednieku organizācijas spēj atrast kopīgu valodu - kompromisus, jo mērķis taču ir viens - apmierināts mednieks un sakārtota vide visās tās izpausmēs.
P. S
Arni, tu taču esi svešvārdu vārdnīca, atrodi sinonīmu vārdam nihilisms:)
Laimonis2013-04-04 13:13
[quotes]Citāta teksts[/quotes]Nemaz nerunāšu par Zariņa puikas un paša Zariņa LIKUMA pārkāpumiem, dodot tam bisi un medījot pīles 14 gadu vecumā... :)
Andi , šis ir stulbākais teksts ko man pēdējā laikā ir nācies dzirdēt , tad Tu par bērniem vai pret?
Kārlis2013-04-04 13:16
Nav runa par likumu, visiem skaidrs, ka tas ir jāievēro. Jautājums ir par būtību, vai šo lietu nevarēja risināt citādi, respektīvi, sākotnēji rast risinājumu konkrētajam finansējumam ar Vanaga aci, pēc tam sūdzat tiesā, ejiet pie mammas utt. Sāpe ir par to, ka dēļ jūsu darbībām, konkrētajā situācijā cietīs jaunatne - bērni, kuriem, iespējams, nav citu varinatu izzināt šo procesu! Jums kā juristiem jau nu vajadzētu zināt, ka ne vienmēr LIKUMS un SAPRĀTĪBA ir viens un tas pats!
Toms2013-04-04 13:16
Neesmu jurists un neko daudz no tā nesaprotu, bet tomēr tie taču ir bērni nevis pusmūža veči, kas apmeklē to nometni.
Manuprāt būtu normāli, ja šādā gadījumā nostrādātu cilvēciskais faktors, tiktu pārkāpts pāri saviem principiem un pievērtas acis uz kaut kādām likuma nepilnībām. Bet nu jācer, ka viss ies uz labu un bērni nebūs cietēji.
Arnis2013-04-04 13:19
Risinājumu jau rakstīju - mērķziedojums. Šodien vēlāk būs detaļas par to!
Vajag lasīt visu un tikai tad izteikt savu viedokli..
Slēpts2013-04-04 13:30
Nu re, cilvēki, kas māk lasīt, atzīst, ka likums ir "nepilnīgs" un ka bērni tomēr nav mednieki.
Ja ir kāds, kas darbos vēlas atbalstīt nometni "Vanaga acs", varat pārskaitīt naudas summu kā ziedojumu - mērķis - nometnei "Vanagacs". Visi ziedotāji un viņu pārskaitītā summa tiks publicēti portālā Medniekiem.lv atsevišķā sadaļā. Ja nevēlies, lai tavs vārds parādītos pie ziedotājiem, maksājuma uzdevumā lūgums norādīt - "nepublicēt".
Mērķis ir savākt Ls 3650, kas atbilst summai, kas tika prasīta MSAF. Kopējā projekta summa sastāda Ls 4450. Lūgums atbalstīt, kam patiešām rūp bērnu izglītība.
Zemāk biedrības "Medniekiem.lv" rekvizīti un bankas konts, uz kuru skaitīt naudu. Summa pilnā apmērā tiks pārskaitīta Straupes mednieku un makšķernieku biedrībai "Mārkulīči".
Biedrība „Medniekiem.lv”
reģistrācijas Nr. 40008167789
Lībiešu iela 34, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167
Konta Nr.: LV84HABA0551029634430
Banka: AS "SWEDBANK"
S.W.I.F.T. kods: HABALV22
Gundars2013-04-04 13:40
Re kā, nepaspēju par komentāru ierakstīt:) Joprojā gļēvi! Joprojā bloķējat lietotājus, kas nepatīk. Esi vecis vai lupata, kas tā par lietu. šo postu idzēšat, jo tas kurina naidu :D (Kārlis Karlis)
Juris2013-04-04 13:44
Tas ir super! Paši sataisa sūdus ar bērnu nometni un paši ierosina šim mērķim samest! Ēzeļa ausis!
Slēpts2013-04-04 13:48
http://www.medniekiem.lv/speci... šeit būs publicēti visi ziedotāji. Tie, kas vēlas atbalstīt nometni, laipni lūgti. Tie, kas vēlas atbalstīt likuma pārkāpējus, laipni aicināti turpināt publicēties šeit pat.
P.S. Tie, kas veido viltus profilus, lai radītu melno PR, protams, tiks izsēdināti no šī portāla un varēs turpināt rādīt savus trikus citur.
Jānis2013-04-04 14:01
"Medniekiem.lv", tā izskatās, ka Jūs par katru varīti cenšaties sev kapu rakt.
Jautājums par MSAF līdzekļu sadali, jau no paša sākuma ir bijis par Jūsu pulciņa stūrakmeni. Jau no biedrības dibināšanas brīža.
Protams, MSAF līdzekļu sadale un atskaite par izlietojumu jau ilgstoši ir bijusi ja ne krimināla tad vienkāršam medniekam nesaprotama un PAZEMOJOŠA. Patiešām visus šos gadus ir bijis ļoti skumji noskatīties kā LATMA-s vadība milzīgos apmēros (salīdzinājumā pret visu MSAF maciņu)izšķerdē šos līdzekļus, pamatā savam pašpatēriņam.
Ir jauki, ka uzradās Medniekiem.lv, lai šajā lietās ko mainītu, ir labi, ka jūs gribat stāties pretī tiesiskajam nihilismam. BET būtu lietderīgi pirms jel kādu darbību uzsākšanas izvērtēt kādu labumu vai ļaunumu nesīs jūsu rīcība vai varbūt bezdarbība. Ja jūs vēlējāties darīt galu, kā A.Puksts saka, tiesiskajam nihilismam MSAF līdzekļu sadalē, manuprāt, to varēja darīt simts citādos variantos, jo šeit patiešām ir pietiekami daudz vietu kur piesieties. Tomēr Medniekiem.lv izvēlētais variants jums nekādā veidā ne godu, ne cieņu par paveikto nenesīs.
Līdz šim Jums sadarbība ar LATMA bija nu tā - baltiem diegiem savilkta. Pēc šī taisnības meklēšanas izgājiena tādas pašas attiecības būs ar LMS. Vai to Jūs vēlaties? Tā jūs beigās paliksiet malā stāvētāji, it kā taisnības cīnītāji, bet patiesībā, atvainojiet par iztecienu, "kā suņa nagla pakaļā". Vai būs mednieku organizācijas, kas gribēs ar jums nākotnē sadarboties? Šaubos.
Bet no ko kauliņi ir mesti.
Ceru kā nākamie mednieki necietīs.
Andis2013-04-04 14:09
Laimoni Jukša!
Es arī Zariņpuikas bildes aprakstā aicināju šo saprast un par to traci necelt - tas ir burvīgi, ka bērni tiek iesaistīti dabas/medības zināšanās un izaugsmē!
Šeit bija runa par ko vairāk - Puksts saka - likums ir likums un viņš (biedrība) iestājas pret visiem likuma nihilisma variantiem! Nu tad kāpēc:
a. netika sāktas darbības pret Zariņa likuma nihilismu?;
b. iepriekšējā gadā netiesājās par Vanagaci?;
P.S. Liels lūgums biedrībai Medniekiem.lv naudu neskaitīt! Ja Mārkulīči piekritīs, atvēršu tēmu ar tiešo kontu ziedojumiem ar detalizētu aprakstu! Pretējā gadījumā:
a. nevar zināt, vai nauda tiks pārskaitīta (jo biedrība iestājas pret bērniem un Vanagaci);
b. glabājot naudu, tā tiekot nolikta depozītā, krās procentus biedrībai! :)
Andis2013-04-04 14:19
Runājot ar Mārkulīču pārstāvi Vilni Jaunzemu, norādu:
Ziedošana ar Medniekiem.lv līdzdarbošanos nav saskaņota, tādēļ Medniekiem.lv norāde par ziedojumu vākšanu tiek uzskatīta kā krāpnieciska, jo šāda ziedojuma mērķis un veids nav saskaņots!
Ja Mārkulīči izlems vākt naudu - to darīs paši, ne caur medniekiem.lv biedrību!!!!!
LŪGUMS NEKĀDU NAUDU BIEDRĪBAI "MEDNIEKIEM.LV", SAISTĪBĀ AR JAUNO MEDNIEKU NOMETNI "VANAGACS", NESKAITĪT!!!!!!!!!!!!!
Juris2013-04-04 14:23
[quotes]Vēlreiz, kādēļ process ir sākts:[/quotes]
:D:D:D
Kāpēc process ir sākts tagad, kad Medniekiem.lv palika bez finansējuma nevis tad, kad bija jāsniedz priekšlikumi Medību likuma (tai skaitā arī 31.panta) grozījumiem?! Kādēļ tad biedrība ne vārda nebilda par 31.panta redakciju? Kādēļ nesniedza nevienu priekšlikumu "tiesiskā nihilisma" novēršanai (jo Vanagacs ir atbalstīta jau gadiem)??? :D
Slēpts2013-04-04 14:23
Skaidrojums. Biedrība Medniekiem.lv izmantojot administratīvā procesa likumā garantētās tiesības ir vērsusies par nelabvēlīga administratīvā akta atcelšanu daļā. Ņemot vērā, ka nelabvēlīgais administratīvais akts tika pamatots ar naudas trūkumu (pie nosacījuma, ka nauda ir dalīta likumam neatbilstošiem projektiem), tika apstrīdēts tajā daļā, kas attiecas uz projektiem, kas neatbilst likumam.
Kāds sakars Zariņa (it kā) veiktajām darbībām ar nelabvēlīgā administratīvā akta atcelšanu?
Kāds sakars Vanagacs nometnei 2012. gadā un ar labvēlīgo administratīvo aktu?
Biedrība nav nekāda prokuratūra un tās izmanto tikai likumā noteiktās tiesības, aizstāvot savas intereses TIESĀ, nevis vēršoties prettiesiski pret kādu. Ja tiesa kaut ko nospriedīs, tad visas pretenzijas pret tiesu. Gala beigās tam jau viņas ir domātas, lai risinātu jautājumus.
Jā, piekrītu Andim Anspokam tajā daļā, ka pēc izvēles varat skaitīt, kur gribat. Tikai portālā kā ziedotājus varēsim uzrādīt tikai tos, ko spēsim identificēt.
Ja biedrība Medniekiem.lv rīkotos tā, kā saka a.god. Anspoka kungs, tad tā būtu naudas zādzība un tā jau būtu krimināllieta. Es ceru, ka visi ir pie skaidra saprāta un saprot, par ko viss cepiens.
Cita starpā atļaujiet norādīt, ka Mārkulīču nometnes vadītājs un audzinātāji saskaņā ar iesniegto projektu saņem atlīdzību. Vai tas nav patiesais iemesls šīs tēmas radīšanai? Kopējā atlīdzība, ja pareizi saprotu, Ls 1000. Projekts ir publiski piejams ZM, ja kādam interesē.
Slēpts2013-04-04 14:23
Anspoka Kungs.
Ja jau Jūs esat "Pasniedzējs" Vanagacī, un cik es saprotu arī jurists pēc būtības, tad jau kā ieninteresētā persona sen varējāt rosināt izmaiņas Medību Likumā, lai izteiktu 31.pantu savādāk, piemēram šādi:
(1) Lai attīstītu medību saimniecību, tiek izveidots Medību saimniecības attīstības fonds. Fonda turētājs ir Zemkopības ministrija.
(3) Medību saimniecības attīstības fonda līdzekļi izmantojami:
1) medījamo dzīvnieku monitoringam un populāciju papildu aizsardzības pasākumiem;
2) medījamo dzīvnieku un to populāciju zinātniskai izpētei;
3) līdzdalībai starptautiskajās medību organizācijās;
4) mednieku UN SABIEDRĪBAS izglītošanai AR MEDĪBĀM SAISTĪTOS JAUTĀJUMOS.
Bet vieglāk jau izteikts savu neapmierinātību ar dzīvi šeit- citur laikam neviens neklausās...
Juris2013-04-04 14:35
[quotes]4) mednieku UN SABIEDRĪBAS izglītošanai [/quotes]
Šāds variants tika apskatīts likumprojekta tapšanas gaitā (idejas autori nebija Medniekiem.lv), bet atdūrās pret argumentu, ka tādā gadījumā jau tā trūcīgais fonds tiks nobombardēts ar projektiem par SABIEDRĪBAS informēšanu - zem tā iet apakšā dajebkas - un mednieki (arī topošie) no tā iegūs maz.
Andis2013-04-04 14:35
Tas, ka palīdzu Vanagacī, nenozīmē, ka izstrādāju Medību likuma vai tā grozījumu projektus/ierosinājumus....
Bet to dara Medniekiem.lv, kuri to nav darījuši!
Es domāju, ka par likumu šeit strīdēties bezjēdzīgi. Tas notiks tiesā un tiesa lems... Bet tiesa lems, ņemot vērā biedrības Medniekiem.lv pieteikumu! Ja tiesa nolems, ka Vanagacs projektam nauda nav piešķirama - "paldies" no visiem bērniem un jauniešiem un topošo mednieku vecākiem biedrībai "Medniekiem.lv"!
Arnis2013-04-04 14:49
Tātad, ja ir vēlme, lai notiktu Vanagacs nometne 2013.gadā - te ir informācija par ziedošanas iespējām:
http://www.medniekiem.lv/speci...
ATKĀRTOŠU - ZIEDOT VAR ARĪ PA TIEŠO MĀRKULĪČIEM. Jā, saskaņojuši neko neesam, bet naudu VISU kas būs šim mērķim ieskaitīta - pārskaitīsim uz viņu rekvizītiem 15.maijā.
Tātad, ja jums patiešām rūp nometnes norise: te ir risinājums!
Savukārt, ja ir vēlme dzīt melno PR - tad tas ir cits stāsts, kādi te pa brīdim parādās. Tikai atcerieties, cienītie - šie mednieku savstarpējie, Jūsu iniciētie, kašķi, kopējai mednieku lietai par labu nenāk. Bet, ja jau sākāt, tad - Ok, būs pēc pilnas programmas!
Andis2013-04-04 14:56
ATKĀRTOJU MĀRKULĪČU VĀRDĀ:
LŪDZU NEKO UZ MEDNIEKIEM.LV NEZIEDOT, KAS SKAR VANAGACI!!!
Arnis2013-04-04 15:02
Un es vēlreiz atkārtoju:
[quotes]Saskaņots šis pašreiz ne ar vienu tiešām nav, bet ja VANAGACS" RĪKOTĀJIEM - STRAUPES MEDNIEKU UN MAKŠĶERNIEKU BIEDRĪBU "MĀRKULĪČI" - patiesi rūp pasākuma norise, tad ziedojumu viņi pieņems! Ja nē - tas tiks atskaitīts atpakaļ ziedotājiem. Galvenais, ka šis viss parādīs - kas ir kas, kam patiesi rūp nometnes norise, kam tikai padzīt melno PR :)[/quotes]
Arnis2013-04-04 15:04
PS. es jau noziedoju. Tātad, vismaz 30 lati Vanagacij jau ir. Vēl 99 noziedos tikpat un pasākums var notikt!
Arnis2013-04-04 15:16
[quotes]"kā suņa nagla pakaļā"[/quotes] -->ja tas ļaus apturēt izsaimniekošanu un kādam tas būs kā atgādinājums, ka "modra acs vēro" - tad mani tāds statuss apmierina.
Mīļā miera labad mēs tā jau ilgi esam pacietuši interesantus izgājienus. :)
Slēpts2013-04-04 15:17
Visu cieņu Arnim! Pārējie, kas ziedos pa taisno, lūgums darīt zināt ziedošanas faktu šeit, par spīti histēriskajiem kliedzieniem no dažu indivīdu puses, kas paši nezin, ko grib un ko ar to grib pateikt
Uldis2013-04-04 15:35
Tā kā ceru, ka mana meita šogad tiks uz Vanagacs pasākumu, tad arī noziedošu naudiņu "jauno mednieku" apmācībai.Diezin kāpēc neviens neklūp Švēdes k-gam kaklā.
http://www.pietiek.com/raksti/...
Andis2013-04-04 15:35
Mārkulīču vārdā norādu, ka tas atbilst Krimināllikuma 177.pantā noteiktajam! un aicinu atturēties no naudas pārskaitīšanas konkrētiem indivīdiem, aizbildinoties ar labiem mērķiem!
Mārkulīči šādu ziedošanu un naudas vākšanu ar Biedrības "Medniekiem.lv" starpniecību, neatbalsta!
Arnis2013-04-04 15:41
Anspoka kungs - [quotes]Mārkulīči šādu ziedošanu un naudas vākšanu ar Biedrības "Medniekiem.lv" starpniecību, neatbalsta![/quotes] tad jau ir skaidri un gaiši beidzot redzami visas šīs pēršanās mērķi.
Jebkurā gadījumā - 15.maijā visamz 30 lati Mārkulīčiem tiks aizskaitīti. Tā lūk!
Putniņa kungs - prasības pieteikumā ir vairāki projekti, ne tikai konkrētais. Vienkārši - mēs pirms tiesas sprieduma negribam radīt lieku ažiotāžu, tādēļ visu pēc kārtas. Vispirms spriedums, tad PR. Daži vnk ar savu rīcību izprovocēja - jo tas taču ir tik ērti, pateikt, ka rekur tie ļaunie ņem nost naudu bērniem!
Andis2013-04-04 15:44
Varbūt tas ir tāpēc, ka Puksts, kā personas datu apstrādes speciālists ir projektā ieplānojis sev naudiņu...
Uldi Putniņ, lūdzu naudu caur medniekiem.lv neziedo!
Slēpts2013-04-04 15:49
Interesentiem lūgums iepazīties ar pieteikumu tiesai.
http://www.medniekiem.lv/share...
Slēpts2013-04-04 15:51
Visiem, kam ir interese, lūgums iepazīties ar pieteikumu tiesai
http://www.medniekiem.lv/share...
Arnis2013-04-04 16:06
Tagad ikvienam ir iespējas iepazīties ar prasības pieteikumu. Un, kā domājošai būtnei, izdarīt savus secinājumus. Protams, var ticēt dažādiem panikas cēlājiem. :)
Skaidrs, ka panikas cēlājiem lielākais kreņķis - pasākuma nenotikšanas gadījumā nesaņems savu honorāru! Bet - aicinu sekot manam piemēram un ziedot, jo nav jau žēl. Galu galā būtu stulbi gribēt, lai visi darbojas par pliku paldies!
Andis2013-04-04 16:10
NEKAD neesmu saņēmis nevienu santīmu par darbošanos Vanagacī! Bet savus līdzekļus esmu tērējis!
Cik Arnis Puksts saņēma no Medniekiem.lv TV 2012.gada naudas>? Un cik bija plānots šogad?
Arnis2013-04-04 16:18
Andi Anspok - tāmes un atskaites ir publiski pieejamas. Tur visu ir iespējams noskaidrot! Šķiet, ka veseli 8 lati mēnesī!!!
Saņemt atlīdzību par darbu nav kauns. Tas ir normāli. Protams, nevienam nav liegs darboties un nesaņemt vispār neko. Tā ir katra brīvprātīga izvēle!
Andis2013-04-04 16:21
Nu redz, kuram tad brēka ir lielāka un nepamatotāka - tam, kurš no noraidītā projekta paredzēja gūt peļņu, vai tam, kurš neko negūst no projekta? :)
Arnis2013-04-04 16:24
Nu ja, 8 lati bruto ienākumi ir nopietns pamats :))
Un - par brēku: paskatamies tēmas autoru un tā ievietotos ierakstus un viss ir skaidrs, kurš brēc :)
Andis2013-04-04 16:28
Es aizstāvu bērnus un jauniešus - mūsu nākotnes medniekus! Savukārt, medniekiem.lv cenšas panākt to, lai nenotiek nometne Vanagacs!
Arnis2013-04-04 16:31
Atgādināšu - Andis Anspoks, ar aicinājumiem neziedot, apdraud Vanagacs norisi!
Tie, kas vēlas, lai pasākums notiek - ziedojiet vai nu šeit: http://www.medniekiem.lv/speci... -->15.05.2013. viss saziedotais tiks aizskaitīts mārkulīčiem.
Tie, kas grib ziedot, bet kas domā, ka mēs ar visu saziedoto muksim uz Meksiku :) - tie sazinās ar rīkotājiem un noskaidro uz kuru kontu un kādā veidā ziedot: http://www.markulici.lv/VA.htm...
Tēma ir izsmelta. Jā, Medniekiem.lv iesniedza prasības pietiekumu tiesā par prettieskiem lēmumiem rīcībā ar MSAF līdzekļiem. Jā, diemžēl, cieta arī vajadzīga un derīga lieta - Vanagacs nometne. Tādēļ - Medniekiem.lv ar pilnu atbildību aicina - ziedojiet, lai pasākums notiktu, tie ir tikai 30+ lati no 100 večiem! Visas pārējās darbības, tajā skaitā, PR, notiks PĒC TIESAS SPRIEDUMA SPĒKĀ STĀŠANĀS.
Protams, provokatori turpinās savas aktivitātes, jo tāda viņiem daba. Veseli ēduši!
Juris2013-04-04 16:53
Veči, jums vēl nav apnicis ??????????????????????????????
Arnis2013-04-04 17:04
Te nav runa - apnicis vai nē.
Medniekiem.lv vēlas, lai MSAF iztrūkumu savāktu no medniekiem ziedojumos un Vanagacs notiktu. Un pat šāda rīcība izsauc pretreakciju!
Haralds2013-04-04 17:05
Personīgi uzskatu Vanagaci pa vienu no labākajiem MSAF projektiem kuru nevienam šo gadu garumā nav ienācis prātā apšaubit, izņemot Jūsu "medniekus atbalstošo "biedrību.
Kas attiecās uz zākāšanos, tad laikam jau dažādas izpratnes, kas ir zākāšanās , jo LATMA pilnsapulcē vienīgais kurš vispār pieminēja Jūsu biedrību biju es un to pašu pateikšu Jums tieši, ka vēršanās pret Vangacs projektu man liek apšaubit Jūsu patiesumu un sadarbības iespējas.Jūsu izlēciens pierāda Jūsu patiesos mērķus, kuriem neredzu nekā kopīga ar mednieku interesēm kuras ITKĀ pārstavat. Atbalstišu Vanagacs projektu gan pats personīgi ,gan LATMA savu iespēju robežās.
Arnis2013-04-04 17:05
Te nav runa - apnicis vai nē.
Medniekiem.lv vēlas, lai MSAF iztrūkumu savāktu no medniekiem ziedojumos un Vanagacs notiktu. Un pat šāda rīcība izsauc pretreakciju! Jo tiesiskais nihilisms bija jāaptur. UN žēl, bet procesā cieš arī Vanagacs 2013!
Uldis2013-04-04 17:07
Jāāā, diskutēt mēs nemākam. Nu tas tā ..., kas par ballīti bez riktīgas klopes!
Man šķiet, ka vieni ir apbižojušies, ka tiek, vai tiks atņemts, ierastais finansējums, ierastā finansu taciņa.
Protams, žēl, ka pasākums ŠOGAD var nenotikt, bet likumi ir jāievēro, lai arī kādu cēlu mērķu vadīti mēs to gribētu
apiet ar līkumiņu.
Bet vai tad šis ir vienīgais finansējuma veids?!
Piemēram - atbilstošs http://www.videsfonds.lv/lv/pa...
un tas nav vienīgais fonds un finansējums.
Atslēgas vārdi - "vides izglītība".
Pa mežiem dzīvojās gan skauti, gan jaunsargi. Tiem arī ir finansējums.
Vajag meklēt, kombinēt vairākus variantus, piedāvāt, it sevisķi, ja ir jau Mārkulīčiem praktiskā bāze.
Noteikti, ka sadarbojoties ar citām, bērnus un jauniešus, apmācošām, izklaidējošām organizācijām,
var to pulciņu un finansējumu savākt trīskāršu.
Kādam nebūs, visu priekšā, jāplēš spalvas no pēcpuses, kliedzot, ka to dara par velti.
Par velti ir tikai siers peļu lamatās, un tad vēl, tomēr, tam ir nāves cena ....
Kooperācija, risku diversifikacija - tā taču ābece,
bet, ja kāds grib to putru vārīt viens, krējumu smelt viens, tad jāapzinās riski,
ka ar labiem nodomiem ir bruģēts ceļš uz elli.
Arnis2013-04-04 17:11
Haraldam - arī Medniekiem.lv atbalsta konkrētā pasākuma norisi!
Bet pārējais - tas, ka visi ilgstoši nelasa likumus un pieņem prettieskus lēmumus, nevienā brīdī šos lēmumus nepadara par tiesiskiem. Kāds varbūt brauc uz 180 pa Rīgu, jo noteikumus nezina. Taču, kādā brīdī tāda prakse tiek sodīta.
Visbeidzot - var jau šķiest resursus citam citu apkarojot. Un sakot, ka nu nekad nekad nesadarbosimies! Bērni tā dara smilšu kastē.
Bet Medniekiem.lv meklē jomas, kurās uzskata līdzīgi - vai tie ir ornitologi, vai lauksaimnieki vai suņu audzētāji vai mednieki.
Un sadarbība jomā X nebūt nenozīmē ka arī jomā Y, Z, F, D, G...organizācijām jābūt vienprātīgām un tās nevar būt pilnīgi pretējās pozīcijās.
Protams, tam vajag zināmu personības briedumu, lai šo saprastu. Cerams, LATMA pārstāvim tāds ir.
Juris2013-04-04 17:12
Arni Jūs mednieki.lv pagājušo gad arī mēģinājāt pāris tūkstošus no fonda izspiest kaut kādiem video ko neviens neskatās un izmaksas tā arī neviens neredzēja, kur tā nauda palika. Projektu arī slēpāt un nevienam nerādījāt, tas ir vēl sliktāk, pat nezinam kur mūsu nauda aizgāja. Paši sevi pie reizes varējāt iesūdzēt tiesā.
Arnis2013-04-04 17:17
Medniekiem.lv ir nodevusi visas atskaites, klātienē aizstāvējusi visus nodevumus un tie ir pieņemti un akceptēti.
Ja ir šaubas - lūdzu, izmantojiet savas tiesības iet, iepazīties, izvērtēt un tā tālāk!
Bet nepārvērtiet šo tēmu par balagānu.
Vēlreiz - viss ir izskaidrots šajā 8 lappusēs! Lasiet, vērtējiet, spriediet, rakstiet prasības pieteikumus, galu galā! Esam demokrātiska valsts, kurā katram ir tiesības aizstāvēt savus uzskatus tiesā!
Uldis2013-04-04 17:50
Nav jēgas tagad lēkāt plikam ap ugunskuru un nodzēst viņu ar krā.... .Labāk saziedojam naudu jaunajai paaudzei. Es personīgi jau mārkulīčiem aizskaitīju pa tiešo 30ls. Vairāk būtu tādu uzņēmīgu cilvēku kā Vilnis.
Arnis2013-04-04 18:07
Visu cieņu Putniņa kungam. Sekojiet viņa piemēram!
Lauris2013-04-04 19:01
Uhhh!!!
Latvijā ir milzīga problēma - totāla sūdīgu juristu pārprodukcija, un ražo viņus joprojām.
Bet runājot par konkrētu lietu - protams, ka Vanagacs finansējuma avots ir jārod ziedojumā no lielākajiem mežu un l/s zemju apsaimniekotājiem. Tas ir tas plauktiņš.
p.s. Nometnei jānotiek arī ziemas apstākļos (protams saprātīgos apstākļos)
Slēpts2013-04-04 20:01
Nu super-tiesa laikam ir jau bijusi un lēmums ir par sliktu VANAGA ACS rīkotājiem ja jau sākta ziedošanas kampaņa.
Arturs2013-04-04 20:17
Izlasot visu tēmu no sakuma lidz beigām, man ar radies tāds priekštats, ka ja biedriba medniekiem.lv ( ja max 30 cilveku grupu var saukt par biedrību- man gan liekas ka vairāk kkaada interešu grupiņa, bet gan jau juristi mani nories pasakot kādu gudru frāzi no kāda likuma :D)būtu saņēmusi savu šī gada kapeiciņu par to TV raidiijumu, tad šāds pieteikums vispar nebuutu tapis :D visam apakšā smird pēc naudas vai kkāda aizvainojuma. Manā skatījumā ja jūs buutu uztaisījuši to pieteikumu neiekļaujot vanaga aci un minhauzenu, buutu ok, bet tagad galiigi garām! Paši saprotot ko izdarījushi tagad rāda CĒLO ŽESTU ar ziedojumu vākšanu- pa vēlu, izlietu vairs nesasmelt! Man ir jautājums: tā kā biedrība jums ir superdemokrātiska vide, vai jums bija kkāds iekšējais balsojums par to vai iesniegt pieteikumu tiesai par vanagaci un paarējo vai atkal demokrātiskā veidā Arnis, Andris un Daniels visu demokrātiski izdomāja un izdarīja? Cik bija jūsu biedribas biedru kas nobalsoja par šo stulbumu?
Arturs2013-04-04 20:19
aizmirsu pateikt: jauku jums vakara garjechaji finskie parnji :D šaujat garām!
Edmunds2013-04-04 20:42
אשד ןר הןקמלשדן פןזגקאד.ארשלשל לש זגו לשזששד!
Arnis2013-04-04 22:32
Vakara pasaciņa par lielo vaukšķi un mazo vaukšķi. Vēl bija pavisam mazais kvekšķis - gan jau arī uzpeldēs. Labu apetīti! :)
Juris2013-04-05 08:45
Žetons Laurim Saliņam un Arturam Pencim.
Andis2013-04-05 08:53
Patiešām - nav ne sprieduma ne kāda cita nolēmuma, pagaidām!
Līgums par naudas līdzekļu piešķiršanu VANAGACIJ ir noslēgts un, pagaidām, nekas neliecina, ka Vanagacs nenotiks! Par spīti tam, ka to ļoti vēlas Medniekiem.lv!
Ņemot vērā to, ka Medniekiem.lv tiesai uzlikt par pienākumu ZM pilnā apjomā finansēt Medniekiem.lv kinopulciņu, tas jau vien norāda, ka, lai saņemtu savu latu, ir gatavi uz visu - pat uz naudas atņemšanu jaunajiem medniekiem!
Andis2013-04-05 09:30
:):):)
Kārlis uztvēra domu! ;)
Artis2013-04-05 09:48
Šo pārlasot nācu pie secinājuma, ka vajag izveidot čatu, lai 2 indivīdi savā starpā var pakašķēties privāti :)
Arnis2013-04-05 09:54
Viens muļķis var uzdot tik daudz jautājumus, uz kuriem nevar atbildēt 100 gudriem.
Tas tā, pēdējo pāris komentāru retoriska analīze ;)
Peraties vien tālāk, sagaidīsim spriedumu un tad redzēs kas un kā.
Andis2013-04-05 09:59
Neatkarīgi no sprieduma - jūs savu vēlmi un patieso seju jau esiet parādījuši!
Maigi sakot - godu jums tas nedara!
Arturs2013-04-05 09:59
:D Arni tev gan liels ego :D tu laikam esi tas viens no tiem 100 gudrajiem :D :D :D :D :D tā pārsmējos :D
Armands2013-04-05 10:14
Godīgi sakot ilgi domāju vai ko rakstīt vispār,jo parasti visas tēmas beidzas ar apd...šanu.Tomēr laikam gribu pateikt.Arni,ja tu tiešām esi tik visādi pareizs un godīgs, dzīvē neesi pat pie sarkanās gaismas pārgājis,jo tad būtu godīgi jāiet un jāsamaksā sods,tad laikam viss šitais būtu apsveicami.Bet kā jau kungi rakstīja,pēc šī paša principa A.Zariņa kungs arī jāsoda par ieroča došanu puikam medībās.Pēc manām domām jebkurā vietā kur ir nauda,ja gribēs kāda komisija vai cita veida pārbaudoša organizācija atrast pārkāpumus naudas izlietojumā - viņus atradīs,vai tā būtu šinī gadījumā LATMA vai LMS,vai Medniekiem.lv nav nozīmes.Man arī izskatās pēc visa izlasītā ,ka vairāk šeit ož pēc aizvainojuma nevis taisnības cīņas.
Andis2013-04-05 10:31
Arturam un Armandam pilnībā piekrītu!
:)
Arnis2013-04-05 10:57
Atgādināšu - no šīs muļķīgās pēršanās ar vadmotīvu padzīt melno PR (ak, jā, redziet cik Medniekiem.lv demokrātiski, nu to taču tā kā varējāt uzslavēt :) ), galu galā cietīsiet paši, jo sabiedrībā mednieku ir mazākums. Tupiniet tādā garā ;)
Salīdzināt iešanu pie sarkanās gaismas vai nepierādāmu kaut kādas plintes došanas faktu ar apmēram miljona latu ilgstošu iespējams prettiesisku izsaimniekošanu - tas ir jāmāk.
Jūs taču saprotiet, kāda šim spriedumam būs nozīme? Kādas tam var būt sekas?
Anspoks ar putām uz lūpām regulāri klāstīja (šeit ir virtuāli brēcieni atrodami, bet esmu piedzīvojis arī dabā) par MSAF izsaimniekošanu.
Tagad, kad beidzot kāds ir uzdrošinājies pieķerties tā pamatīgi pie tā zaņķa - slikti, jo izrādās, ka duļķainajā ūdenī labi bija arī savējiem. Tā ir iespējamas šizofrēnijas pazīme - nemitīgi mainīt savu viedokli.
Ja reiz sāk vētīt iespējami prettiesku rīcību, tad tur vairs nav kategoriju - šito prettiesisko mēs ņemsim verā, jo tur ir "sliktie", bet šo nē, jo tur ir "labie". Nē, te būs tā, ka skatīs pēc būtības un viss. Un te nav nekāda aizvainojuma. Ir konstitucionālas tiesības - cīnīties par savu taisnību uz tiesisku attieksmi tiesā. Tas ir formālais pamats.
Bet par Vanagaci - vēlreiz: Medniekiem.lv un mana personiskā pārliecība ir, ka tam ir jānotiek un ka normatīvajiem aktiem jābūt tādiem, lai atbalstu no MSAF varētu piešķirt tiesiski. Tas, ka daži te izliekas par idiotiem un šo nostāju, kas ir nemitīgi rakstīta, izliekas neredzam - tā ir konkrēto indivīdu problēma vai uzdevums. Ir ziedošanas iespējas radītas - aicinājums ziedot, netiks atteikta nekāda informācijas izplatīšanas palīdzība, respektīvi, tiek darīts viss, lai minimizētu iespēju, ka derīgs un vajadzīgs pasākums nenotiek tiesību normu ilgstošas ignorešanas dēļ.
Vakardienas uzbrukums īsti neizdevās, šodien papildspēki - vajag taču melno PR, ar cerību, ka neviens nelasīs saraksti un redzot, ka "kādi 10 cienījami tēli" brutāli apd*š biedrību, noticētu. Tāda stratēģija tiek piekopta jau diezgan regulāri.
Vēlreiz - tas tikai un vienīgi kaitē mednieku kopējai lietai. Jo parāda, ka mednieki ir sašķelti, kašķīgi, likumnepaklausīgi, nezinoši un viegli manipulējama masa. Varbūt tāds arī ir mērķis - visus pārvērst par šādu masu, lai tie daži "guru" varētu ģēlas kruķīt sev vēlamā virzienā? BET NECERIET - BŪSIM KĀ NAGLA PAKAĻĀ! :)
Artis2013-04-05 11:19
Kurš gan sunim asti cels, ja ne pats........ :)
Andis2013-04-05 11:29
"nepierādāmu kaut kādas plintes došanas faktu"
Nu vispār jau gan pats Zariņš to apstiprināja, gan arī Puksts teicās, ka labi ir....
Bet no tevis gudru neko nevar sagaidīt, vieni personīgi uzbraucieni sava "darba" aizstāvēšanai...
Turpini...
Jūsu mega biedrībai ar pārdesmit biedriem ir "lieliska" valde....
Juris2013-04-05 12:03
Pukst, kāpēc tiek dzēsti komentāri ?
Andis2013-04-05 12:24
Juri Bise - tas šeit ir normāli. Tā notiek nepārtraukti!
Jānis2013-04-05 13:38
Vai man vajag meklēt kāda Itišņika palīdzību vai tiešām komentāri pazūd? :D:D:D
Arturs2013-04-05 14:52
:D :D :D :D bērnudārzs :D :D :D :D
Andis2013-04-05 15:41
Jau jau glupības dzēsa, tad bija arī Puksta komenti jādzēš... :):):):)
bet te normāla štelle - dzēš vienmēr visu, kas nepatīk! Arī manus komentārus!
Un viņi saka, ka baigie demokrāti! :D
Slēpts2013-04-06 09:32
Lai tur kā, bet sava taisnība ir abām strīdā iesaistītajām pusēm.
Māris2013-04-06 10:30
Manuprāt šādi strīdi ir jārisina ar dueļa palīdzību. Tā ātrāk var noskaidrot patiesību.. Un publikai interesantāk.... :)))
Guntis2013-04-06 11:54
Vanagacs ir vajadzīgs un atbalstāms pasākums,bet šeit lasāmā vārdu divkauja izskatās pēc div konkurējošu pušu publiskas priekšvēlēšanu uzstāšanās.
Andis2013-04-06 19:48
Puksta kungs visiem jau gadiem ir zināms, ka fondu izsaimnieko katrs kā māk. Pagājuša gadā paši tikāt pie finansējuma, šogad palikāt aiz borta un tikai tad atvērās acis? Ņemt naudu bērniem nost ir vareni stulbi, bet vēl stulbāk ir tagad vākt ziedojumus.
Lauris2013-04-07 13:20
Bet ko tad Jūs gaidījāt no demogoģijas šedevriem? Diskusijā par bitēm Puksta kungs te ražotājiem gribēja ieborēt, ka nauda jau laimi nenes, tikai bites! Kad ierosināju viņam beigt klabināt tastatūru un sākt strādāt (pašam pelnīt) - ignore. Tikai vēlreiz un vēlreiz kungi apliecina sevi kā izcilus demogoģijas ekspertus
Mārtiņš2013-04-08 16:19
es ceru ka to fondu aizvērs un beidzot būs miers!
Švēdi viņi neaiztiek jo kumos par lielu, iesprūdīs... bērnam atņemt vienkāršāk.
Un nedziediet par likumiem, atzīstiet kā vīri, nostūma Jūs no siles šogad,tagad ego aizskarts :D :D
Ja Jūsu "nagliņkomanda" vēl Minhauzenu noraksiet tad Jums jāpiešķir gada balva un biedrībai jāmaina nosaukums, nedaudz, priekšā tik "ne" pieliekat un būs atbilstoši !!
Arnis2013-04-08 17:00
Sūdzības ir iesniegtas par vairākiem KP, iespējams, prettiesiski, atbalstītiem projektiem.
Tur, kur formāla pamata iesniegt sūdzību nebija (jo projekti pēc būtības atbilda normatīvajiem aktiem) - nekas, kad pienāks atskaišu nodošanas laiks, kungiem būtu ļoti labi, ja viņi būs ĻOOOTI pacentušies. Jo arī tas tiks vērots :)
Rezumējot - īstermiņa domāšama Jums te, lielākajam vairumam. Pretējā gadījumā rakstīto ar sapratni izlasītu un padomātu nedaudz tālāk par 2013.gadu...
Arnis2013-04-08 17:01
PS. Un tās sporta spēles ar dzeršanu tā arī vajag nosaukt, ar mednieku izglītošanu tur nekāda sakara nav. :)
Slēpts2013-04-08 18:19
Un kurš tad tajās "sporta spēlēs ar dzeršanu" planēja krievu armijas mundierĪ,vai tik ne kāds no biedrības spices?
Mārtiņš2013-04-08 18:57
Tad kad piedalaties taja visaa tad ir ok, ja iedod ar kaju pa D tad punkojas un nikojas :D butu ko pratigu izdarijushi labak, kaut vai uztaisijushi mobilo versiju , vairak + savaktu !!!
Un Tev tas ir dzerstinsh citam sports , aiz LV robezam to par brinumu uzskata un slavee ka var vienkopus tik daudz mednieku gimenju savakt.
Un neglaimo tik loti sev, tie tv ko veidojat jau ar nav liels zaudejums mednieku sabiedribai !!!
p.s . Te jau pec varda Kangars sak prasities :D
Andris2013-04-08 19:09
Man īsti nav skaidrs, par ko šeit īsti ir diskusija, jo:
1. Ne Vanagacs, ne cits no MSAF šogad finansētajiem projektiem necietīs! Jo pēc ar Zemkopības Ministriju noslēgtajiem līgumiem finansējums viņiem tiks piešķirts pilnā apmērā! Un visiem...
2. Izvērtēta tiks piešķiršanas likumība, bet ne atcelts pats finansējums
3. Domāju, ka provokatori, kuri mēģināja Medniekiem.lv pierakstīt neesošus "noziegumus", neskatoties uz savu "juridisko" izglītību ir parādā vismaz atvainošanos....
P.S. Bet ja nu viņiem ir cits viedoklis, tad lai nu paliek... Tribīne portālā Medniekiem.lv viņiem vienmēr būs garantēta
,!! :D
Mārtiņš2013-04-08 20:49
Bet tagad jau jautajums ir par to kadel pagajushogad neceelat sho visu tiesas prieksha? Logisks secinajums, netikat pie naudas sakat stresot ! Un tas ka finansejums buus, nav Jusu panakums bet neveiksme...
Un Arna mednieku festivala apzimejums ir "izcils" ;)
Andris2013-04-08 21:04
[quotes] Šodien, 20:49
Bet tagad jau jautajums ir par to kadel pagajushogad neceelat sho visu tiesas prieksha? Logisks secinajums, netikat pie naudas sakat stresot ! Un tas ka finansejums buus, nav Jusu panakums bet neveiksme...
Un Arna mednieku festivala apzimejums ir "izcils" ;)
s[/quotes]
Pārmetums par to ka nereagējām ne pagājušo, ne aizpagājušo gadu ir vietā! Bet lai labotu situāciju, bez prasības administratīvajā tiesā top konkrēti ierosinājumi MSAF nolikumam.
P.S. Atvainojos, ka ātrāk nevarēju iesaistīties šajā interesantajā un noderīgajā diskusijā, jo tikai šodien atgriezos no Somijas.
P.P.S. Nācās tur pavadīt dienu ilgāk, jo nokavēju prāmi...:D
Māris2013-04-08 21:05
Arni, tas nebūs par Tevi...:)
Parasti par dzeršanu Minhauzenā visvairāk spriedelē tie, kas kādreiz tur ir bijuši un "pierijušies" nejēgā. Tagad viņi sēž mājās dažādu iemeslu dēļ - sievas, bēdīgās iepriekšējo gadu pieredzes dēļ, nelaiž vai paši bailēs, ka atkal uzkāps uz korķa, izvairās no pasākuma....u.t.t....
Tas, ka daži tur piedzeras, nevar būt par iemeslu viedoklim, ka Minhauzenā salasās tikai dzērāji. Cūka dubļus vienmēr atradīs - Minhauzenā vai kaut kur citur....
Arnis2013-04-09 02:11
Minhauzens, kā izklaides pasākums ir OK. Par to nav runa. Alkohols gan, diemžēl, tur varēja būt arī mazāk, bet arī, lai nu būtu. Taču, atbalsts no MSAF tam pasākumam nu nekādi nevar tiesiski tikt piešķirts pēc pašreizējā tiesiskā regulējuma. Līdz ar to, dažādi tautieši atkal parāda savu neizpratni par to, kas ir kas.
Un vēl - analizējot tiesu praksi Latvijā, varu droši informēt: visticamāk, visi atbalstītie projekti naudu saņems un arī tēma minētais pasākums notiks. Tātad, tie uzbraucieni Medniekiem.lv, izskatīsies vismaz bērnišķīgi, bet lai jau pionieri turpina tāda pat garā, kam Ddievs nav devis, tam nav, kaut gan, galīgi jau nav bez talantiem cilvēki-vismaz bencresta šaut šauj ar +/- atzistamiem panākumiem. Bet citādi tā kunga izturēšanās brīžiem liek uzdot jautājumu, kā tāds izgājis medicīnisko pārbaudi, lai iegūtu ieroča atļauju? :)
Un vēl- ta kā Vanagacs notiksana nav apdraudēta, tad visi ziedojumi, kas tiks sanemti Medniekiem.lv Vanagacs nometnes mērķim, tiks piešķirti kā atbalsts konkrēta bērna dalībai. Šobrīd, tātad, 30 lati - tiks tam, kas pirmais atrakstīs uz biedrības oficiālo epastu. Algoritms tāds-augstākā prioritāte ir, protams, Medniekiem.lv biedra bērnam, ja tāda nav, tad pirmajam kas atrakstis. Lai viss būtu godīgi, vispirms būs jāuzrāda nometnes līdzdalības maksāšanas avansā apliecinošs dokuments. Ja būs vēl kāds ziedojums pieejams, par to tiks ziņots, pašreiz, kā jau minēju,tie ir 30 LVL.
Kā arī, protams, pēc gala sprieduma, būs vēl dažādas interesantas aktivitātes. Jo suņi rej, bet karavāna turpina braukt :)
Jānis2013-04-09 04:36
Kā parasti pie paikas (naudas) sadales draugu nav. :-|
Fēliks2013-04-09 08:05
Arni, izlasi vēlreiz savu pēdējo komentāru (īpaši pēdējo rindkopu) un padomā vai tu vispār esi normāls?
Arnis2013-04-09 08:37
Padomāju. Esmu. Un? :D
Arnis2013-04-09 08:39
PS. Pats pamēģini nakts vidū ar planšeti kaut ko uzrakstīt :))
Andis2013-04-09 09:42
Paga, es tagad nesaprotu!
Arnis Puksts, kā valsts amatpersona (strādā Nacionālajā veselības dienestā), tagad izsaka minējumus, ka persona (cik noprotu pēc benčresta utt., doma ir par M.Gaņģi?) nevarēja iziet veselības pārbaudi ieroča saņemšanai?
Tas tak ir tiešs draudējums! Nedod dies', kāds no šeit iesaistītajiem neizies medicīnisko, Arnim būs jāskaidrojas....
Bet kā jau MG minēja - tas, ka Vanagacs notiks ir Jūsu juridiskā izgāšanās, jo tiesai lūdzāt nekavējoties apturēt naudas piešķiršanu un to piešķirt Jums! Acīmredzot - izgāzāties... :)
Jautājums bija arī tāds - kāpēc Jūs iepriekš, ja redzējās, ka MSAF nolikums nav korekts - to neierosinājāt grozīt?
Kāpēc tikai tad, kad pašiem nepiešķīra naudu kinopulciņam (vairāk kā 6000Ls par apšaubāmas kvalitātes uzfilmējumiem), sākāt tiesāties, liekot zem cirvja pasākumus, kurus visi mednieki (lielākā daļa) atzīst par vajadzīgiem!
Domāju, ka zobens virs Jums sāk šūpoties.... pazaudēsiet tos pašus padsmit biedrus...
Nezinu, vai kāds Jūs vispār ņem par pilnu!
Juris2013-04-09 09:58
MSAF nolikums jau ir grozīts, pamatojoties uz biedrības "Medniekiem.lv" sniegtajiem priekšlikumiem. Priekšlikumi iesniegti pirms aptuveni divi gadi, grozījumi stājās spēkā pagājšgad. Fonda KP tika nodrošināta interešu grupu līdzsvarota pārstāvniecība (vairs neminot konkrētas organizācijas, kuras drīkst ietilpt KP, bet nosakot interešu grupas un dodot tām tiesības izvirzīt pārstāvjus no sava vidus) un tā sāka darbu jaunā sastāvā. Tajā gan neiekļuva paši priekšlikumu iesniedzēji.
Arnis2013-04-09 10:14
Ak tad tomēr pat nu jau pilnīgs oponents atzīst, ka kaut ko esam gan paveikuši :)
Kā jau iepriekš tika minēts - tiesas spriedums daudz ko saliks paplauktiņiem. Protams, droši vien, ne jau pirmās instances. Jo gan jau sekas spriedumam daudzi apzinās :) kompetence pamazām aug. Bet vispār par šo visu bija nolemts PRoties tikai pēc padarīta darba - bet oponentu rīcība šoreiz prasīja atbildi. Kuru gan jau kāds tūdaļ pagriezīs, ka atkal spodrinot savas spalvas. :)
Arnis2013-04-09 10:20
Andi, vai tiešām Tu domā, ka mūsu biedri ir idioti un nesaprot, kas te notiek? :)
Juridiska izgāšanas saki? Man gan izskatās, ka tēmas autors ir tā pamatīgi izgāzies! Un tagad īsti nezin, kā brūnumiņu nomazgāt, nu centies, diženais taisnības cīnītāj, gan jau demagoģijas arsenālā munīcijas pietiek! :)
Andis2013-04-09 11:07
:)
Sprieduma vēl nav! Un neviens nezin kāds tas būs, bet jūs jau ar pilnību pārliecību apgalvojat, kāds tas būs...
Jūsu biedri ļoti labi saprot, kas ir kas... ka tik nākamgad vairs nepapildina jūsu kasi... :(
Arnis2013-04-09 14:09
Tad jau vari priecāties, būsi uzdevumu izpildījis! :)
Jānis2013-04-10 12:09
Pilnīgs idiotisms no Medniekiem.lv puses. Varbūt no sākuma vajadzēja iesniegt labojumus un tad sūdzēties? Pirms ko dari padomā par rezultātu!!!
Arturs2013-04-10 12:27
Jāni Misiņ! tu kā biedrs pasaki lūdzu, medniekiem.lv valde vienpersoniski izdomāja šito vai jums biedrībā bija kāds balsojums par šito iesniegumu tiesai?
Jānis2013-04-10 12:29
Es neesmu šo pasākumu atbalstījis un balsojis. Varbūt esmu ko palaidis garām no superjuridiski pareizās shēmas! Tādēļ es esmu izteicis priekšlikumu izslēgt mani no biedrības medniekiem.lv
Lauris2013-04-10 14:39
A.Puksta un A.Zariņa demogoģijai nav robežu. Patinot citās diskusijās Zariņš saka: [quotes]Daudz būtiskāki ir jautājumi kas skar mednieku izglītošanu un zināšanu līmeņa celšanu. Kā arī medniecības popularizēšana, lai atjaunotu un palielinātu mednieku saimi!
Savādāk nevis meža cūkas, bet gan mēs paši būsim izmirstošas sugas statusā....:([/quotes]
Puksta domu gājieni vienkārši zem katras kritikas
Secinājumi : divkosība un pašlabuma gūšanas kāre
Juris2013-04-10 15:41
[quotes]Ak tad tomēr pat nu jau pilnīgs oponents atzīst, ka kaut ko esam gan paveikuši :)
Kā jau iepriekš tika minēts - tiesas spriedums daudz ko saliks paplauktiņiem. Protams, droši vien, ne jau pirmās instances. Jo gan jau sekas spriedumam daudzi apzinās :) kompetence pamazām aug. Bet vispār par šo visu bija nolemts PRoties tikai pēc padarīta darba - bet oponentu rīcība šoreiz prasīja atbildi. Kuru gan jau kāds tūdaļ pagriezīs, ka atkal spodrinot savas spalvas. :)[/quotes]
Zini, Arni, pat nesākšu nopietni uz šo atbildēt, jo (kā pārliecinājos pagājušajā nedēļā) mani komentāri tiek selektīvi dzēsti - tātad vietnē IR cenzūra, pretēji tiesas pieteikumā rakstītajam. Un visticamāk, arī šis tiks izdzēsts. :D Taisnība Tev ir TIKAI tajā, ka viss saliksies pa plauktiņiem.
Arnis2013-04-10 16:14
Intersants ir Saliņa kungs. Pārējos es vēl saprotu, tur ir savtīgs mērķis, kā nekā konkurējoša organizācija, draugi tur un tā. Nu, saprotu.
Bet Saliņa kugs, persona, kura pasludināja, ka vai nu meža cūkas nelimitētas vai nu lauksaimniecībai gals klāt...bet ko var gribēt no personām, kuras sevi neatklāj? Pusanonīmi jau visi lieli un vareni. Vienīgi šajā gadījumā īsti neizprotu to mērķi, kaut gan - arī tas noteikti uzzīmēsies. :)
JBs - jā, 2014.gadā MSAF izsaimniekošanas varbūtība ir diezgan maza un varbūt pat kādam būs jāatmaksā kaut kas ne visai tiesiski iepriekš saņemts, viss ir ļoti iespējams :)
Misiņa kungs - vajadzētu uzrakstīt tomēr iesniegumu. "Priekšlikums" izslēgšanai ir tāds bērnišķīgs. :)
Ojārs2009-10-26 12:57
Pret to labi līdz, ja pie katras torņa kājas paralēli iedzen kārtīgu mietu, kuru pēc tam katru ar divām "jēzenēm" (divsimtniecēm naglām) savelk kopā ar torņa kājām.