Nu un ko tas meistars pa 5 min varēja izdarīt!?
Ar mazo degli uzkarsēja un atskrūvēja.
Tāda ir tehnoloģija līmētām vai "iesēdušām" skrūvēm.
Jautājums tikai viens,- kā uzkarsēja, kas vēl papildus atlaidinājās no pamatmateriāla.
Atceramies, pēc mehānikas principiem, vītne turas, pievelkot, uz 3 vijumiem,pārējais ir stiepe.
Ja uz stobra kārbas var iegriezt vītni, izvēloties attiecīga diametra un vītnes kāpes bultskrūvi,
tā lai kontaktā būtu trīs vītnes vijumi, viss ir OK, neko stiprāku dabūt nevaram.
Pāris dienas atpakaļ TOZ BM 1957. gada laidi atbrīvojām no dzelžiem, lai galdnieks var izdarīt savu darbiņu. Nu i šitās skrūves. It kā nekas sarežģīts, bet skrūves tā ieēdušās, ka bez maz ar sišanu jāsit vaļā. Pāris dienas un mana gailene būs atdzīvināta. Tikai nākamais darbiņš skaidrību neievieš, respektīvi stobru melnināšana. Kādam ir padoms šijās lietās?
Slēpts
21.03.2015. 20:31
Savu TOZ apstrādāju ar Birchwood Casey Perma blue. Kādas 5 vai 7as reizes. Pagaidām turās, rezultāts apmierina. Tiesa - process ir gana ķēpīgs, kāda stunda - pusotra paies.
Vai kāds kolēģis, kam ir Benelli Nova,
varētu lūdzu, ar bīdmēru, izmērīt sava ieroča kārbas platumu?
Tas nepieciešams Saddle Mount uzstādīšanai uz manu ieroci.
Hmmmm. Palasot atsuaksmes par šo BIRCHWOOD melninataju izskatās ok. Laikam priekšapstrāde pirms melnināšanas jāveic ļoti rūpīgi cik noprotu, tad rezultāts būs labs un jāklāj tas melninātājs vairākas kārtas, jo savādāk sliktu atsauksmju par to, ka nekā nesanāca ir za ļuram. Tūlīt veikšu pasūtijumu no ebay un kad atnāks šķidrumi tad mēģināšu. Nu lai Dievs stāv klāt un izdodas. Rezultātu protams ielikšu forumā, kad pabeigšu melnināšanu.
Slēpts
22.03.2015. 21:36
To Birchwood ķīmiju iepirktu Tallinā, parastā mednieku bo
Gint! Laikam kkas ar Tavu komentāru nogāja šķērsām. Uzrakstīsi vēlreiz?
Slēpts
22.03.2015. 22:19
Un Tallinas nedniekveikalu sarakstu ar lūdzu studijā - varētu kāda brauciena laikā šopingu uztaisīt
Slēpts
22.03.2015. 23:12
Tā ir, kad no telefona raksta :) Vārdusakot - iepirku Tallinā, mednieku bodē netālu no autoostas http://www.gladius.ee Vēl ir http://www.matkatarbed.ee Citas jēdzīgas bodes centrā neaatradu - tik kautkādi paramilitāristi/pneimatika.
Ja gribās vienkārši - var pirkt Birchwood komplektu, tur viss vajadzīgais ir. Es nopirku tikai pašu oksidētāju, tāpēc vecā pārklājuma noņemšnai izmantoju rūsas noņemēju ar sālskābi (veci PSRS laiku krājumi), ScotchBrite man bija no auto krāsošanas atlicis. Reāli svarīga lieta - steel wool - tērauda stieplīšu vilna (dabūt var Depo utt. pie smilšpapīriem) - pirms lietošanas jaizskalo ar acetonu, jo no rūpnīcas ir saeļļota lai nerūsētu.
Ar mazo degli uzkarsēja un atskrūvēja.
Tāda ir tehnoloģija līmētām vai "iesēdušām" skrūvēm.
Jautājums tikai viens,- kā uzkarsēja, kas vēl papildus atlaidinājās no pamatmateriāla.
Atceramies, pēc mehānikas principiem, vītne turas, pievelkot, uz 3 vijumiem,pārējais ir stiepe.
Ja uz stobra kārbas var iegriezt vītni, izvēloties attiecīga diametra un vītnes kāpes bultskrūvi,
tā lai kontaktā būtu trīs vītnes vijumi, viss ir OK, neko stiprāku dabūt nevaram.
varētu lūdzu, ar bīdmēru, izmērīt sava ieroča kārbas platumu?
Tas nepieciešams Saddle Mount uzstādīšanai uz manu ieroci.
Ja gribās vienkārši - var pirkt Birchwood komplektu, tur viss vajadzīgais ir. Es nopirku tikai pašu oksidētāju, tāpēc vecā pārklājuma noņemšnai izmantoju rūsas noņemēju ar sālskābi (veci PSRS laiku krājumi), ScotchBrite man bija no auto krāsošanas atlicis. Reāli svarīga lieta - steel wool - tērauda stieplīšu vilna (dabūt var Depo utt. pie smilšpapīriem) - pirms lietošanas jaizskalo ar acetonu, jo no rūpnīcas ir saeļļota lai nerūsētu.