Nu parmest zurnalam ka das reklamas vini pubice ir galigi nepamatoti. Zurnals nedrikst but tenedets uz kadas konkretas lietas reklamesanu. Ja vini savos testos galigu mslu paceltu debesis tad gan varetu iebilst, bet pardodot reklamas laukumu vini kontrole lai nebutu nepiedienigas utt reklamas. Sini zina MMd viss ir kartiba.
Par marta numura saturu - visu cieņu. Protams, ka atsevišķa brošūra būtu labāk, bet viss maksā naudu. Te ar ierindas ieguldījumiem ir panākts maksimāls efekts. Cerams, ka žurnāls turpinās tik visaptverošas informācijas sniegšanu par visiem Latvijā medījamajiem dzīvniekiem. Varbūt ne katrā numurā, bet sēriju noteikti jāturpina!
Par reklāmām - nu ja dārgākie zīmoli (to ekskluzīvie importētāji) nevēlas ieguldīt naudu reklāmai Latvijā, paši vainīgi. Tie vienkārši aprobežojas ar reklāmrakstu 1xgadā. Reklamējas tie, kas grib un var. Neviens ja nespiež pirkt Jahti šmahti, u.c. cita prāt štruntīgus izstrādājumus. Iespējams savam cenu līmenim tie pat ir labi. Ja žurnalā nav alternatīvas produkta reklāmas, to tagad ļoti vienkārši atrast internetā, arī mūsu forumā. Tā ka MMD nevienu nemaldina un ja kāds iegrābjas, risina problēmu ar reklāmas devēju - preces pārdevēju.
Vairāk mani sarūgtināja Latvijas pasta žurnāla izplatīšnas stils. Es abonēju MMD, lai saņemtu to savā pastkastē dažas dienas pirms tas parādās kioskos un būtu "pirmā svaiguma". Diemžēl saņēmu žurnālu vakar visai nobružātā paskatā pēc tam, kad biju piezvanījis uz pastu. Zināms, ka jau sestdien lielveikalā tas bija pārdošanā. Stulbums! Apnicis tas Šļesers ar izdangātajiem ceļiem un citām problēmām uz mana rēķina.
Jā šīs priekšrocības ir vienu mēnesi,bet nākamo būs citas vai arī dažas no šim priekšrocībām atkārtosies vairākus mēnešuas.Zinu konkrēti,ka ''Zvārdes šautuve''labu laiku saglabās savu piedāvājumu.
Par reklāmām - nu ja dārgākie zīmoli (to ekskluzīvie importētāji) nevēlas ieguldīt naudu reklāmai Latvijā, paši vainīgi. Tie vienkārši aprobežojas ar reklāmrakstu 1xgadā. Reklamējas tie, kas grib un var. Neviens ja nespiež pirkt Jahti šmahti, u.c. cita prāt štruntīgus izstrādājumus. Iespējams savam cenu līmenim tie pat ir labi. Ja žurnalā nav alternatīvas produkta reklāmas, to tagad ļoti vienkārši atrast internetā, arī mūsu forumā. Tā ka MMD nevienu nemaldina un ja kāds iegrābjas, risina problēmu ar reklāmas devēju - preces pārdevēju.
Vairāk mani sarūgtināja Latvijas pasta žurnāla izplatīšnas stils. Es abonēju MMD, lai saņemtu to savā pastkastē dažas dienas pirms tas parādās kioskos un būtu "pirmā svaiguma". Diemžēl saņēmu žurnālu vakar visai nobružātā paskatā pēc tam, kad biju piezvanījis uz pastu. Zināms, ka jau sestdien lielveikalā tas bija pārdošanā. Stulbums! Apnicis tas Šļesers ar izdangātajiem ceļiem un citām problēmām uz mana rēķina.