Diez vai skolā māca kaut ko miskastē metamu.Nekad nav par daudz zināšanu ja to māk pielietot.
Atceros no saviem skolas gadiem ka,pēdējās stundās bija grūti koncentrēt uzmanību,tādēļ ir dilēma. Garas darba dienas,attiecīgi kvalitāte zūd,vai īsākas dienas-garāks gads. Pat nezinu kas ir labāk.
Aprīkojums: Benelli M2 (12x76 plus paradokss), IŽ-54 (12x70), MC 20-01 (20x70)
Suņi: Taksis Tedis
16.02.2012. 09:16
Diez vai skolā māca kaut ko miskastē metamu.Nekad nav par daudz zināšanu ja to māk pielietot.
Māca visādas ākstības, atmiņu pārslogo, bet pašu galveno - izpratni neiemāca. Ko Tev dod ar neizprotamiem instrumentiem un lūžņiem līdz nejēdzībai pārbāzta garāža, ja neproti tos lietot?
Suņi: 3 jagdterjeri, taksis un Rietumsibīrijas laika
Medību trofejas: 27
16.02.2012. 23:18
Šoreiz piekrītu Jurim B.! Galvenais ir mācēt mācīties, nevis tupi visu iekalt. Kā piemēru varu minēt ķīmiju, kamēr es kaut ko tupi mācījos kaļot, nu neko nesapratu, bet tad šai lietai pieķērās mans papus, un es sāku izprast sistēmu, un pēc pāris mēnešiem ķīmiju pārstāju mācīties vispār, bet pēc pāris gadiem dabūju brīvo apmeklējumu (Padomjlaikos vidusskolā!!!).Nu nebija jau tā, ka es uz ķīmijas stundām negāju vispār, bet, ja ķīmija bija pēdējā vai pirmā stunda, varēju neaiziet :)
Man puika tāds patstāvīgs, tāpēc es nemaz nezinu, ko tai skolā viņam māca, bet draudzenei puika ir no tiem, kam ir jāsēž blakus un, kad viņa netiek gudra, zvana man. Visvisādus brīnumus esmu dabūjusi redzēt!!!
Piemēram, kā jums patīk šāds uzdevums PIRMKLASNIEKAM :
Salīdziniet suni un kazu pēc
a)svara
b)ātruma
c) gudrības
:))))
Atceros no saviem skolas gadiem ka,pēdējās stundās bija grūti koncentrēt uzmanību,tādēļ ir dilēma. Garas darba dienas,attiecīgi kvalitāte zūd,vai īsākas dienas-garāks gads. Pat nezinu kas ir labāk.
Nu nezinu, es vēl savā mūžā neesmu atradis pielietojumu formulai 2*(ctg2*tg2/sin3+(cos2-24)+78/x
- На подъездных путях, - доложили Василию Ивановичу, - цистерна со спиртом !
- Немедленно, - приказывает Чапаев, - чтоб не догадались бойцы, закрасьте надпись "Спирт", напишите формулу C2H5OH.
К вечеру смотрит Василий Иванович, бойцы веселые ходят.
- Петька, - спрашивает он ординарца, - где это вы набрались ?
- Иду по станции, - докладывает Петька, - вижу - цистерна. Написано - ОН.
Попробовал, точно, он.
Māca visādas ākstības, atmiņu pārslogo, bet pašu galveno - izpratni neiemāca. Ko Tev dod ar neizprotamiem instrumentiem un lūžņiem līdz nejēdzībai pārbāzta garāža, ja neproti tos lietot?
Man puika tāds patstāvīgs, tāpēc es nemaz nezinu, ko tai skolā viņam māca, bet draudzenei puika ir no tiem, kam ir jāsēž blakus un, kad viņa netiek gudra, zvana man. Visvisādus brīnumus esmu dabūjusi redzēt!!!
Piemēram, kā jums patīk šāds uzdevums PIRMKLASNIEKAM :
Salīdziniet suni un kazu pēc
a)svara
b)ātruma
c) gudrības
:))))
a)svara
b)ātruma
c) gudrības
:))))
Medībās?