Un tādi kas stāsta muļķibas (kā piemēram Sandis Jansons) par LC vai kāda cita agregāta tehniskajām nepilnībām nav jāņem vērā. Toyota LC ir aprīkots ar bloķi gan aizm tiltā gan starpasniekā un ar LC esmu no meža izvedis alni un ievedis graudus, kurus neieveda L200 jo nogrima. Ir dažādi apstākļi un situācijas.
Nu jūs te ņemas! Katram ir savi plusi un mīnusi. Esmu braucis ar Navara un viss OK!, bet ir problēmas ar dzinēja apakšām, beidzas šāles un bloki ir deficīts.
šis jautājums ir tik pat mūžīgs ka Mitsubishi EVO vai Subaru STi utt. Vajag izvērtēt apstākļus un izlemt kā pašam liekas labāk un tikai tā būs pareizā izvēle.
Māri es mediju normālos mežos kur ir tā pat kā Tev ar sniegu, tikai pirms iebraukšanas pilnīgā dir..sā izvērtēju situāciju kur iebraukšu kur ne, nezinu ar ko Tu brauc varbūt ar žiguli, bet man pagaidām ar patrolu problēmas nav bijušas!
Māri tu arī esi no tiem kuri ja uzsnieg sniegs vairs nemāk braukt?
Mārtiņ, iespējams, ka Tu medī piepilsētas mežos, kur svētdienās pastaigājas māmiņas ar bērnien un nūjotājas vecmāmiņas... Tur, protams, var vienmēr iebraukt ar piekabi. Bet man barība uz barotavām ir jāpieved vietās, kur bieži vien, kad esmu "iesēdies", lai tiktu ārā no mašīnas, ar durvīm ir jābīda sniega čupa. Līdz tādai vietai Tu ar savu piekabīti ne Tuvu netiksi, gudriniek!
Jā, jā tam L200 caurejamība rodas tik ar kravu un ja tas bloķis strādā, citādi dirsa pa vieglu!
Sandi uz medībām var mierīgi nokļut arī parastu vieglo auto un neviens te neko nereklamē, bet dalās pieredzē un ar ieteikumiem! Vispār jau ir teiciens jo krutāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora!
Sveiki kungi,
Tie kas reklamē Landkruizerus un Pajero laikam nav bijuši medībās, jo nedz normālu kravu var mežā ievest nedz lielu lopu no meža izvest. Arī caurejamība jebkuram L200 ir labāka nekā LC. Pats esmu nobraucies gan ar LC150, gan ar Pajero, gan ar Ranger un L200. Jāatzīst ka pamata noteikums ir riepas un klīrenss, tad pakaļas diff bloķis (L200 tas ir standartā). Tā ka es balsoju viennozīmīgi par normāli aprīkotu L200.
Labs auto mežam un tani saitā ir plaša izvēle!
šis jautājums ir tik pat mūžīgs ka Mitsubishi EVO vai Subaru STi utt. Vajag izvērtēt apstākļus un izlemt kā pašam liekas labāk un tikai tā būs pareizā izvēle.
Mārtiņ, iespējams, ka Tu medī piepilsētas mežos, kur svētdienās pastaigājas māmiņas ar bērnien un nūjotājas vecmāmiņas... Tur, protams, var vienmēr iebraukt ar piekabi. Bet man barība uz barotavām ir jāpieved vietās, kur bieži vien, kad esmu "iesēdies", lai tiktu ārā no mašīnas, ar durvīm ir jābīda sniega čupa. Līdz tādai vietai Tu ar savu piekabīti ne Tuvu netiksi, gudriniek!
Sandi uz medībām var mierīgi nokļut arī parastu vieglo auto un neviens te neko nereklamē, bet dalās pieredzē un ar ieteikumiem! Vispār jau ir teiciens jo krutāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora!
Tie kas reklamē Landkruizerus un Pajero laikam nav bijuši medībās, jo nedz normālu kravu var mežā ievest nedz lielu lopu no meža izvest. Arī caurejamība jebkuram L200 ir labāka nekā LC. Pats esmu nobraucies gan ar LC150, gan ar Pajero, gan ar Ranger un L200. Jāatzīst ka pamata noteikums ir riepas un klīrenss, tad pakaļas diff bloķis (L200 tas ir standartā). Tā ka es balsoju viennozīmīgi par normāli aprīkotu L200.