Jā, jā tam L200 caurejamība rodas tik ar kravu un ja tas bloķis strādā, citādi dirsa pa vieglu!
Sandi uz medībām var mierīgi nokļut arī parastu vieglo auto un neviens te neko nereklamē, bet dalās pieredzē un ar ieteikumiem! Vispār jau ir teiciens jo krutāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora!
Māri tu arī esi no tiem kuri ja uzsnieg sniegs vairs nemāk braukt?
Mārtiņ, iespējams, ka Tu medī piepilsētas mežos, kur svētdienās pastaigājas māmiņas ar bērnien un nūjotājas vecmāmiņas... Tur, protams, var vienmēr iebraukt ar piekabi. Bet man barība uz barotavām ir jāpieved vietās, kur bieži vien, kad esmu "iesēdies", lai tiktu ārā no mašīnas, ar durvīm ir jābīda sniega čupa. Līdz tādai vietai Tu ar savu piekabīti ne Tuvu netiksi, gudriniek!
Māri es mediju normālos mežos kur ir tā pat kā Tev ar sniegu, tikai pirms iebraukšanas pilnīgā dir..sā izvērtēju situāciju kur iebraukšu kur ne, nezinu ar ko Tu brauc varbūt ar žiguli, bet man pagaidām ar patrolu problēmas nav bijušas!
Nu jūs te ņemas! Katram ir savi plusi un mīnusi. Esmu braucis ar Navara un viss OK!, bet ir problēmas ar dzinēja apakšām, beidzas šāles un bloki ir deficīts.
šis jautājums ir tik pat mūžīgs ka Mitsubishi EVO vai Subaru STi utt. Vajag izvērtēt apstākļus un izlemt kā pašam liekas labāk un tikai tā būs pareizā izvēle.
Un tādi kas stāsta muļķibas (kā piemēram Sandis Jansons) par LC vai kāda cita agregāta tehniskajām nepilnībām nav jāņem vērā. Toyota LC ir aprīkots ar bloķi gan aizm tiltā gan starpasniekā un ar LC esmu no meža izvedis alni un ievedis graudus, kurus neieveda L200 jo nogrima. Ir dažādi apstākļi un situācijas.
Māri arī man neviens ceļus mežā netīra, vienkārši vajag biežāk uz mežu braukt tad var izbraukt visur. Barību vedu 2X nedēļā dažkārt 3, neesmu sakāries, kur ar savu parketnieku Santa fe un piekabi pakaļā ar svaru ~1 T nevarētu iebraukt, jo braucu regulāri un iedzenu pēdas. Pa 2 dienām nevar tik daudz sniega izkrist, lai es netiktu pie barotavas. Bet ja arī izkritīs tad arī ar L-200 tur netiks. Ar piekabi braucu tāpēc, ka piekabē es varu iekraut astoņas 200 litru mucas, ne Hilux, ne L-200, ne Navara to iekraut nevar. Braukt 2 izmaksā par 10 Ls vairāk. Un ņemot vērā to, ka gadā ir 52 nedēļas ietaupijums ir 1040LS. Būtībā katru gadu varu nopirkt jaunu piekabi.
Bet ja jāizvēlas no L-200, Navaras, Rangera, Hiluxa tad izvēlētos tādā secībā:
1. Hilux ( izturīgs degvielas patēriņs ap 10L)
2. L-200 (pieejamas detaļas patēriņš ap 10L)
3.Navara (Paliels degvielas patēriņš ap 12, detaļas, var būt problēmas ar elektroniku)
4.Rangers( Pirktu tikai tad, ja nekā cita nebūtu, vai arī pa ļoti zemu cenu)
Sandi uz medībām var mierīgi nokļut arī parastu vieglo auto un neviens te neko nereklamē, bet dalās pieredzē un ar ieteikumiem! Vispār jau ir teiciens jo krutāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora!
Mārtiņ, iespējams, ka Tu medī piepilsētas mežos, kur svētdienās pastaigājas māmiņas ar bērnien un nūjotājas vecmāmiņas... Tur, protams, var vienmēr iebraukt ar piekabi. Bet man barība uz barotavām ir jāpieved vietās, kur bieži vien, kad esmu "iesēdies", lai tiktu ārā no mašīnas, ar durvīm ir jābīda sniega čupa. Līdz tādai vietai Tu ar savu piekabīti ne Tuvu netiksi, gudriniek!
šis jautājums ir tik pat mūžīgs ka Mitsubishi EVO vai Subaru STi utt. Vajag izvērtēt apstākļus un izlemt kā pašam liekas labāk un tikai tā būs pareizā izvēle.
Labs auto mežam un tani saitā ir plaša izvēle!
1. Hilux ( izturīgs degvielas patēriņs ap 10L)
2. L-200 (pieejamas detaļas patēriņš ap 10L)
3.Navara (Paliels degvielas patēriņš ap 12, detaļas, var būt problēmas ar elektroniku)
4.Rangers( Pirktu tikai tad, ja nekā cita nebūtu, vai arī pa ļoti zemu cenu)