Tak dariet kā gribat,negribat padomu-zināšanas un kļūdu labojumi maksā naudu un ne mazo!Ierocis nav traktors kur ar vīli pielabo ass galu un viss ok,šeit pastāv zināmi paņēmieni un kanoni kuri neatbilst parastam atslēdznieka līmenim !
Ģirt tas atvieglo skrūvju veicamo darbu. Viss ir atkarigs kads ierocis. 22lr var neko nedarit, bet 300winmag skruves būs pārcirstas pēc x šāvieniem.
Dzintar izskaidro, kas slikts var notikt, ja uz aizslēga ķarbas nedaudz ar smilšpapīrīti nedaudz uztaisīs raupjāku virsmu un noņems melninājumu zem plankas, lai līmei būtu kur pieķerties?
Slēpts
22.03.2014. 11:44
Andi ir kāds gadījums, kad skrūves nocirstas? varbūt ir tā, ka neizmanto dinamometrisko atslēgu, pārvelk skrūves un tad arī pie slodzes notrūkst?
Protams ka ir bijuši gadījumi, ir arī bijuši gadījumi, ka kronšteiniem ar vienu skrūvi katrā sānā plīst skrūves...
Kamdēļ riskēt ar to, ka svarīgā brīdī viss aiziet pa pieskati? Kāda varētu būt vajadzība ņemt nost sliedi?
Slēpts
22.03.2014. 15:13
ja pat kronšteinam skrūves plīst, tad man domāt, ka tomēr pievilkts tā, ka "spēka daudz, prātu nevajag" :D tik brīnums kā optika paliek dzīva pēc tāda pievilciena
tad gan jau ar sliedi tas pats
Stobra kārbas pārklājums nav krāsa un paredzēts aizsardzībai pret agresīvu vidi,kā arī sastāda ķīmisku vai difūdējošu savienojumu ar pamatmetālu.Gludai pulētai virsmai,(protams kārtīgi attaukotai,lai neveidotos starpslānis),ir vislielākais virsmas saķeres koeficients.Kā 1. formulā gludās riepas sausai trasei:):).Nestāstīšu par vibrācijas frekvencēm,dažādiem materālu biezumiem un to radītajām disonansēm savienojumos,tas ir gari un neinteresanti.Princips,virsmām jābūt maksimāli gludām un ar vienādu profilu ar pēc iespējas lielāku saskares laukumu.Starpslānis(līme)nedrīkst veidot biezu kārtu,sastāvu vajag izvēlēties tādu kurš vismaz daļēji veido difūdējošu savienojumu.Tam visam klāt skruvītes kuras neļaus vibrrācijai izjaukt savienojumuun kuras savukārt nostiprinātas ar vītņu līmi pasargājot no patvaļīgas atskrūvēšanās tās pašas vibrācijas iespaidā.Nu kaut kā tā daudz maz saprotami!:):)
Slēpts
23.03.2014. 00:25
Ja pieņemam, ka man ir klasisks seškantis, bet ar metru garu kātu, otras daļas garums, kura tiek ievietota skrūvē tiek uzskatīts par nenozīmīgu. Cik liels spēks man ir jāpieliek perpendikulāri kāta galam tajā plaknē, kura savukārt ir perpendikulāra skrūves asij?
Karoče, cik tad stipri tās skrūves ir jāvelk? Jo overtaitenings taču nav vēlams...
Un vai empīriski drošais brīdis pirms "kriukt" vai sešu kantīšu pārvēršanās riņķītī ir OK?
Tas ir tāpat kā ar muzikālo dzirdi - vai nu ir , vai nav. Ir "lāči" , kuri var strādāt tikai ar veseri, lauzni un "maķ kakuju ta"... :)))
Slēpts
23.03.2014. 09:16
Priekš tam ir speciāls instruments un parasti ražotājs norāda cik stipri ir jāpievelk skrūves. Pēc netā atrodamās info, ar līdz nākušo L atslēgu, garo kātu liekot skrūvē un griežot ar īso, neesot iespējams pievilkt stiprāk kā 25 inch-poundiem, otrs variants lasīts, kad liek īso galu skrūvē ar īkšķi spiež uz garā gala un tiklīdz sāk atslēga ieliekties ir OK, tik neesmu pārliecināts vai tiešām tā ir
Dzintar izskaidro, kas slikts var notikt, ja uz aizslēga ķarbas nedaudz ar smilšpapīrīti nedaudz uztaisīs raupjāku virsmu un noņems melninājumu zem plankas, lai līmei būtu kur pieķerties?
Kamdēļ riskēt ar to, ka svarīgā brīdī viss aiziet pa pieskati? Kāda varētu būt vajadzība ņemt nost sliedi?
tad gan jau ar sliedi tas pats
Karoče, cik tad stipri tās skrūves ir jāvelk? Jo overtaitenings taču nav vēlams...
Un vai empīriski drošais brīdis pirms "kriukt" vai sešu kantīšu pārvēršanās riņķītī ir OK?
Tas ir tāpat kā ar muzikālo dzirdi - vai nu ir , vai nav. Ir "lāči" , kuri var strādāt tikai ar veseri, lauzni un "maķ kakuju ta"... :)))