Reizēm pat pārmērīga uzmanība no veikalnieku puses traucē. Patīkami ir ja pieklājīgi atbild uz taviem jautājumiem un sāk veidoties diskusija tāda nepiespiesta un bez liekas izrādīšanās.
Vakar biju Purnavu muižā atkārtotā vizītē. Nu vīri strādā, par preci stāsta kā māk, no plauktiem velk un rāda. Pat par daudz centīgi uzpasē. Ja klients nesirgst ar "kinga mazvērtības kompleksu", tad manā uztverē normāla bode. Nekur jau nebūs ka visu tagad un tulīt un tikai man. Pagaidi, pajautā un viss Tev būs. Neesmam jau mamzeles.
Aprīkojums: Blaser R93 270WSM, Rem .223 Swarovski Z6i 3-18x50 BT; Blaser BBF 97 30-06/12 Swarovski Z6i 1-6x24; uzlabota Walther G22 22LR 3-9x50, Leica CRF1200Y talummers un Swarovski EL 10x42 binoklitis.
Medību trofejas: 14
15.12.2008. 12:07
Janis Rubulis:
Pats bijis PM neesmu, bet nu neraudi, aciimredzot vecaas Blazeristu tradiicijas sheit tiek saglabaatas :))))
Brauc vien uz Lietuvu pakalj savam sapnju Blaserim ... i leetaak i uz vietas buus :)
Ja ir reaala interese raksti private, iedoshu telefonus utt ...
Šodien biju lepnajā ""Purnavmuižas"veikalā un kārtējo reizi nācās vilties.Ieejot veikalā likās cerīgi,bet noslēgumā bezcerīgi.Ieejot veikālā pienāca viens pārdevējs un mums sākās dialogs.pienāca palīgā vēl otrs pārdevējs.Likās nu esmu gaidīds un viss būs OK,bet nekā.Kamēr runāju par patronām vēl bija intrese,bet kad jautāju par ieroča iegādi viens pēc otra abi tirgoņi pazūda.Vien pievērsās citam klietam otrs aizgāja meklēt kautkādu ieroča kasti,ko palūdza trešais pārdevējs,un minūtes 15 paliekot bez jeb kādas uzmanības es jutos lieks šajā veikalā.Mana intrese bija iegādāties Blāzer firmas ieroci.Nu laikam nav lemts.Ir veikali kur pret pircēju izturas mazliet ar lielāku cieņu.
Atnācu mājās diezgan nomākts un izmircis šinī galīgi neziemīgajā dienā un uz galda ieraudzīju man adresētu vēstuli. Kad atplēsu aploksni, tad pamanīju, ka tas ir veikala "HUBERTS" man sūtīts apsveikums Ziemassvētkos un jaunajā 2009g.
Sīkums, bet ļoti patīkams un turpmāk iepirkšos tikai "HUBERTĀ", jo jūtu , ka šeit esmu gaidīts un cienīts klients! Paldies Jums par to!
Pareizi Hruščovs teica - vsjo rešajut kadri.
Ja stāv lupsis aiz letes, pats īpaši nejēdz ko tirgo un vēl "aptaisa" klientu, tad tā bode agri vai vēlu, bet "aizies ciet". Domāju, ka Jaunbērziņa k-gs būtu pateicīgs par info - kā viņa pārdevēji izturas pret klientu. Darbinieku rotācija ir normāla parādība, kamēr atsijājās normāli kadri. Nevajag taisīt pārsteidzīgus secinājumus pēc viena precedenta.
Vispār IEROČI ir zaudējis savu labo reputāciju, man liekas ka to īpašniekiem ir sakāpis galviņā, atvērt Latvijā 6 bodes nav problēmu, bet tajās ielikt zināmu preču daudzumu un lai vēl būtu sortiments, tad vajag vairāk nekā divus pirkstus gaisā. Brauc uz kuru bodi gribi un nopirksi CZ vai IŽ, bet ja gribi kautko izvēlēties vai pasūtīt, tad vienalga jābrauc uz Tālsiem - murgs. Ver tik Andri ciet savas bodes un nesmīdini tautu. Kā 10 gadus atpakaļ braucām uz Tālsiem tā varam aizbraukt arī tagad, protams ja vajadzēs.
Tā kā gribu iegādāties karabīni, esmu izlēmis ko gribu (cz 550 fuul stock 243 vin),apsekoju veikalus ,kur šo mantu varētu dabūt.Zinot ka A.J.kunga uzņēmums ir cz pārstāvis Latvijā devos uz Daugavgrīvas ielu 31 .Tā kā tur ieroču tad vēl pārdošanā nebija un jaunie pārdevēji īpaši zinoši neizskatījās lūdzu ,lai zvana uz Talsiem sarunā pasūta un piegādā - laiks un nauda nav problēma.Klausules otrā galā dzirdēju : " tāda ieroča uz vietas nav, lai pērk parasto cz550 243 vin ,kas tas par "pamuļķi",kam vajag tieši fuul stock.Nu ja baigi vajagot ,lai nākot tad, kad Rīgā būšot kāds no Talsiem ,rīt varbūt parīt, bet vispār, lai labāk aizbraucot uz Talsiem.Ja pasūtīšot ,tad jāgāida vismaz 3 mēneši varbūt, atkārtoju, VARBŪT atnāks.Kaut kāds murgs.It kā normāls veikals .Man tikai vairāk kaut kā negribas tādā iet.
Pats bijis PM neesmu, bet nu neraudi, aciimredzot vecaas Blazeristu tradiicijas sheit tiek saglabaatas :))))
Brauc vien uz Lietuvu pakalj savam sapnju Blaserim ... i leetaak i uz vietas buus :)
Ja ir reaala interese raksti private, iedoshu telefonus utt ...
Sīkums, bet ļoti patīkams un turpmāk iepirkšos tikai "HUBERTĀ", jo jūtu , ka šeit esmu gaidīts un cienīts klients! Paldies Jums par to!
Ja stāv lupsis aiz letes, pats īpaši nejēdz ko tirgo un vēl "aptaisa" klientu, tad tā bode agri vai vēlu, bet "aizies ciet". Domāju, ka Jaunbērziņa k-gs būtu pateicīgs par info - kā viņa pārdevēji izturas pret klientu. Darbinieku rotācija ir normāla parādība, kamēr atsijājās normāli kadri. Nevajag taisīt pārsteidzīgus secinājumus pēc viena precedenta.