Vienu sestdienu iegāju Zommerā lai nopirktu munīciju, hohma tāda ka pārdevējs saka varot es apskatīties vitrīnā, bet pārdot nevarot jo šim nēesot pielaides, bet ja gribot nopirkt tad lai nākot pirmdien, nu noteikti es pirmdien 10.00 jau stāvēju pie Zommera durvīm!
Un tagad iedomājamies Zommera tukšos plauktus.
Vai pārdevēja skatienu caur pieri, kad ienākam veikalā papētīt stroķus. Tipa - atkal būs jāslēdz vaļā trosīte, jāver car desmit stroķiem, jāklausās potenciālā pircēja stulbos komentusu.t.t.
Sviests!
Nesen biju Minhenē.Tur ir Vācijas medību muzejs.To ko tur var apskatīt ,izstāstīt būtu ļoti ilgi.Tajā muzejā man iedeva Minhenes krutākā mednieku veikala adresi. Aizgāju un iestigu uz vairākām stundām.Veikals divos stāvos iekšā viss- sākot no apģērbiem pirmajā stāvā beidzot ar stroķiem pagrabā.Izbāzeņi, suņu lietas,optika , naži , munīcija,slazdi, aksesuāri nu viss,viss.Gan interjers,gan apkalpošana,gan izvēle augstākajā līmenī. Šaujamo nodaļa apmēram 60 m2 ,plintes izliktas gar sienām un stendos pa vidu divos stāvos.Ja kādā interesē pārdevējs momentā noņem no stenda un parāda.Cenas tādas kā pie mums +-. Atgriežoties Dzimtenē biju šokā.Ja kādreiz esat Minhenē iesaku apmeklēt gan muzeju, gan bodi.Pašam tā īsti neko nevajadzēja, taču patronsoma nopirkās gan. Nu baigi skaistā un funkcionālā bija.
Jāni,piekrītu ,bet perfektu veikalu vispār nav,bet ir labāki ir sliktāki.Ir jau tā, ka prece ir uz 5, bet apkalpošana galīgā D....Iedomājos Lijā vecāko pārdevēju-TANTI.Uh -pilnīgs sviests.
Dod atlaides vai nedod, bet patīkamāk tomēr, ja apčakarē pieklājīgi - ar smaidu, nevis naglim obrazom. :)
Attieksmei pret klientu, manuprāt, ir vislielākā nozīme un tikai pēc tam nāk cenas un piedāvājums. Ja ir attieksme - ir saruna, tad arī izvēle un kaulēšanās ir pie lietas. Ja pārdevējs ir nejēga, stāv kā izkapti norijis un ļauni glūn uz klientu, tad viņš savas pagales un atlaides var iesālīt.
Priekš manis ieroču veikals ir tas pats, kas priekš inteliģenta cilvēka opera vai muzejs. Ja tai bodē attieksme negatīva, tad tādā ieskriešu tikai galējas nepieciešamības spiests, fiksi paķeršu vajadzīgo lietu un lieki nekavējoties stutēšu kājas vienu otrai priekšā. Ja bodē ir sakarīgs pārdevējs, tad tā jau ir puse no uzvaras - ieiešu pat tad, ja man neko nevajag un iespējams, ka nopirkšu kaut ko pilnīgi nevajadzīgu. :)
Bet perfekta veikala Latvijā vēl arvien nav ...
Mednieku organizācija: Latvijas Mednieku savienība
Atrašanās vieta: Vidzeme
Medību stāžs: no 1989
Aprīkojums: TOZ, ZOLI, Titan, Sauer
11.12.2007. 23:54
Precēm, kuras ir t.s. sezonas preces vai kuras pērk ļoti reti (dēļ ilgmūžības) liek "labu" uzcenojumu, piemēram, slēpošanas inventāram no rūpnīcas nāk līdz rekomendēcija par 200% uzcenojumu... :)
Es domāju ka tas ir sviests, nu neliek tik lielu uzcenojumu 60%, varbūt labāk zinās Roberts Cunskis, viņš tomēr kādu laiku strādāja ZOMMERĀ, protams ja šo informāciju drīkst izpaust, bet varbūt arī pats nezina.
Vai pārdevēja skatienu caur pieri, kad ienākam veikalā papētīt stroķus. Tipa - atkal būs jāslēdz vaļā trosīte, jāver car desmit stroķiem, jāklausās potenciālā pircēja stulbos komentusu.t.t.
Sviests!
Attieksmei pret klientu, manuprāt, ir vislielākā nozīme un tikai pēc tam nāk cenas un piedāvājums. Ja ir attieksme - ir saruna, tad arī izvēle un kaulēšanās ir pie lietas. Ja pārdevējs ir nejēga, stāv kā izkapti norijis un ļauni glūn uz klientu, tad viņš savas pagales un atlaides var iesālīt.
Priekš manis ieroču veikals ir tas pats, kas priekš inteliģenta cilvēka opera vai muzejs. Ja tai bodē attieksme negatīva, tad tādā ieskriešu tikai galējas nepieciešamības spiests, fiksi paķeršu vajadzīgo lietu un lieki nekavējoties stutēšu kājas vienu otrai priekšā. Ja bodē ir sakarīgs pārdevējs, tad tā jau ir puse no uzvaras - ieiešu pat tad, ja man neko nevajag un iespējams, ka nopirkšu kaut ko pilnīgi nevajadzīgu. :)
Bet perfekta veikala Latvijā vēl arvien nav ...