Piekrītu Valdim, ka liftēt piekari vajag tikai tik daudz lai varetu uzmaukt lielākus ripuļus.
Bet Aldi? Kāds sakars ir caurgājamībai ar auto dibena augstumu?
Zemi, dubļus un sniegu, bezceļā braucot, Tu stum zem sevis ar kāda sava auto detaļu vai mezglu, kas atrodas vistuvak zemei, t.i. ar kādu no tiltu, transmisijas detaļām.
Ja Tev autiņam priekšējais tilts ir dalītais (kā foto), tad tava auto klīrenss un tā centimetri ir tādi kādi redzami foto. Tā parasti ir zemākā detaļa ar kuru ķeroties Tu sastum sev apakšā zemes zem tiltiem un paliec.
Klīrenss nav sliekšņa augstums!!!
Ar abiem monolītiem tiltiem auto klīrensa augstums, parasti, ir tā diferenciāļa bumbuļa apakša kas atrodas pa vidu.
Aprīkojums: Blaser R93 270WSM, Rem .223 Swarovski Z6i 3-18x50 BT; Blaser BBF 97 30-06/12 Swarovski Z6i 1-6x24; uzlabota Walther G22 22LR 3-9x50, Leica CRF1200Y talummers un Swarovski EL 10x42 binoklitis.
Medību trofejas: 14
22.03.2010. 16:26
Uldis, piekriitu par teminiem, bet ideja ir elementaara!
Ja pa sniegu velkas viss veeders, tas autinjsh ir reaali, kaa lielas ragavas ... jo balsta laukums ar ko vinjsh gulj uz sniegu ir milziigs, savukaart, ka uz sniega gulj tikai tilti, tad atbalsta laukums ir ljoti mazs un vinjsh ar tiltiem rok sniegu .... jo uz plika tiltu atbalsta laukuma autinja svaru nevar sniegaa notureet.... attieciigi rati neuzkaras gaisaa deelj auto veedera.
Nu veel parastaaka analogjija par to laukumu buutu cilveeks ar sleepeem un cilveeks ar vienkaarshi zaabakiem dziljaa sniegaa. Ar sleepeem shljuuc pa virsu, bet ar zaabakiem liidz zemei ...
ar jimny 200km pa ceļu braukt un vēl trijatā - nu extrēmisti - vēlu nekad neiekļūt kādā negadījumā, jo ....
labāk (un iespējams lētāk) būtu jimny vietā ņemt samurai (kas stāv pie vietas) + vieglo (ar ko tos 200km pievārēt)
Protams ka būtu,lielākais pods ka veikalā uz dullo izmetu ka man vajadzētu ar dīzeli,būtu redzējis tās acis 6x9,pirmais bija ka tāda nav,pēc konsultācijām ar kolēģi,ka pie mums netirgo.:DDD Bet šoziem benzīnnieks noderēja,kaut arī leju labu degvielu,pie-30 aizgāja ciet passāts ar dīzeli,divas nedēļas nobraukāju ar mazo verķi.Valdi,pēc tam kad passātam no vācijas,1 īpašnieks,150000 km nobeidzās motors,nācu pie atziņas ka labāk es esmu tas 1 īpašnieks.
Es ar pievienojos ŅIVU atbalstītāju pulkam. + iet ļoti labi, īss, viegls, daļas kā jau šeit teica pārdod uz svaru; - rūsē, tekošas problēmas ar apskati, ja nekopta vai nojāta tekoši kaut kas lūzt un remontam nav gala.
Bet Aldi? Kāds sakars ir caurgājamībai ar auto dibena augstumu?
Zemi, dubļus un sniegu, bezceļā braucot, Tu stum zem sevis ar kāda sava auto detaļu vai mezglu, kas atrodas vistuvak zemei, t.i. ar kādu no tiltu, transmisijas detaļām.
Ja Tev autiņam priekšējais tilts ir dalītais (kā foto), tad tava auto klīrenss un tā centimetri ir tādi kādi redzami foto. Tā parasti ir zemākā detaļa ar kuru ķeroties Tu sastum sev apakšā zemes zem tiltiem un paliec.
Klīrenss nav sliekšņa augstums!!!
Ar abiem monolītiem tiltiem auto klīrensa augstums, parasti, ir tā diferenciāļa bumbuļa apakša kas atrodas pa vidu.
Ja pa sniegu velkas viss veeders, tas autinjsh ir reaali, kaa lielas ragavas ... jo balsta laukums ar ko vinjsh gulj uz sniegu ir milziigs, savukaart, ka uz sniega gulj tikai tilti, tad atbalsta laukums ir ljoti mazs un vinjsh ar tiltiem rok sniegu .... jo uz plika tiltu atbalsta laukuma autinja svaru nevar sniegaa notureet.... attieciigi rati neuzkaras gaisaa deelj auto veedera.
Nu veel parastaaka analogjija par to laukumu buutu cilveeks ar sleepeem un cilveeks ar vienkaarshi zaabakiem dziljaa sniegaa. Ar sleepeem shljuuc pa virsu, bet ar zaabakiem liidz zemei ...
labāk (un iespējams lētāk) būtu jimny vietā ņemt samurai (kas stāv pie vietas) + vieglo (ar ko tos 200km pievārēt)