man jau ir otrā Ņiva. Šis autiņš patstāvīgi ir jāskrūvē,rezerves daļu kvalitāte zem katras kritikas, rūsē nenormāli.Stūres pastiprinātāja nav, komforta nekāda.degvielu rij kā tanks.Bagāžnieks mazs, neko daudz nevar iekraut. Uz ceļa ļoti nestabila. lielus ripuļus nevar uzlikt, netura razdatka, pusasis, man stāv dubļinieces 225/75 r16, īsā laikā nokāvu miroņgalvu, pat stupicai novērpu šlices.Var mēģināt aizmugures tiltā vēl bloķi iebāzt, priekšējā toč neturēs.pluss tikai tas, ka salīdzinoši ar neliftētiem džipiem laba caurgājība.
Slēpts
21.03.2010. 16:16
Nu runa iet: auto priek's medibam, ne priek's offorda... Man jau otra niva, ar pirmo nobraucu 10.gadi nekadu problemu... tagad 2004.g., nobraucu jau 50 ooo km. ne vainas... nu ruset neruse AUDI, viss parejais ... benzina patere pa medibam 10l./100km. luzt - ja pats ar aizlietam acim pa celmiem tiltu neatrausi nu ari ir jadoma, ka krievi saka: s duru i h.i sloma't mo'zno... nu nezinu man ar nivu problemu nau bijis, ja abas esmu 'nemis jaunas nevis nokautas, varbut tapec.
Vasarā iegādāju Ford Maverik īso, jūtos pārsteigts, caurgājamība ir ok un pie šoziemas sniegiem pāris reizes ar lāpstu tā cītīgāk tikai ir nācies pastrādāt, ērts auto medībām, ja brauc divatā un suns, priekš četriem rūmes tā pamazāk nav kur pribambasus visiem sabāzt.
Jānim Bāram pilnīga taisnība! Dizelis daudz piemerotaks un nejau Māra B. atziņas dēļ! :D
Bet lai gan šis ir benzīns-iet ļoti labi! Un arī medījumus pārvadāt ļoti ērti, nav bail, ka asins pietek, sasmērējas utml. Tornītis neparedzētiem gadījumiem, ja nu kaimiņa kartupeļu tīrumu plosa cūkas! :D
Alvi :)
Man patīk tavs izgudrojums :)
Jā pēc iespējas labāk pirkt tādu džipu kas ir vienkārš kā 5 kapeikas, nav nekādu lieku navarotu, jo vecāks auto jo elektronika var ar laiku gļukot. Kā arī lai klīrings būtu labs kā arī piekare lai būtu vienkārša.
Es esmu iegādājies Audi A6 Quatro, vēl veco modeli, kā tautā saka tanks.
pa trim gadiem, pagaidām esmu tikai 3 reizes sēdējis, tas ir divas reizes sniegā uz vēdera, bet 5 min un biju atpakaļ uz ceļa, jo protams ļoti bezkaunīgi vēlējos pārbraukt, kad sniega dziļums bija kādi 50 cm. un vienreiz pa stulbībai iesēdinājis dubļos līdz paut...m, bet ar pateicoties quatrikam izlīdu sveiks un vesels. Auto pacēlu un klīrings vid kaut kur pāri 20 cm, priekš mūsu ceļiem pietiek. Ņēmu jo pa medībām un copei labi noder. Ar savu audiku esmu tur līdis un pārbaucis kur pat džipisti baidās līst!!! Kā saka nevis auto ir švaks bet auto vadītājs, no viņa daudz kas ir atkarīgs pārbrauksi šķersli vai nē!!! Protams purvainās vietās logiski ka jebkuru auto var iesēdināt!!!
Mīnusi, ir plasmasas bamperi, jo priekšējo jau 2 reizes bagāžniekā vedu, strunts stunda darba un tas atkal vietā stāv!!!! Kā arī tam inženierim kas izdomāja no ģeneratora vadu pārvest pa auto apakšu vajadzētu kaut ko noraut par tādu domu gājienu, jo pastāvīgi kā tik ielien kaut kur dziļāk tā norauj to, izeja ir, to vadu no ģeneratora pārvest pa citu ceļu.
Pagaidām nenožēloju ka iegādājos šo auto.
Aprīkojums: Blaser R93 270WSM, Rem .223 Swarovski Z6i 3-18x50 BT; Blaser BBF 97 30-06/12 Swarovski Z6i 1-6x24; uzlabota Walther G22 22LR 3-9x50, Leica CRF1200Y talummers un Swarovski EL 10x42 binoklitis.
Medību trofejas: 14
22.03.2010. 10:45
Es personiigi esmu ljoti apmierinaats ar 1.3L Suzuki Samurai.
+ LJOTI viegls, visi rati sablokjeejami, augsts kliirenss, var uzpreidot uz veel lielaaku kliirensu, pienjemamams pateerinjsh.
- divvietiigs, pashaurs.
http://medniekiem.lv/discussio...
http://medniekiem.lv/discussio...
http://medniekiem.lv/discussio...
http://medniekiem.lv/discussio...
Bet lai gan šis ir benzīns-iet ļoti labi! Un arī medījumus pārvadāt ļoti ērti, nav bail, ka asins pietek, sasmērējas utml. Tornītis neparedzētiem gadījumiem, ja nu kaimiņa kartupeļu tīrumu plosa cūkas! :D
Man patīk tavs izgudrojums :)
Jā pēc iespējas labāk pirkt tādu džipu kas ir vienkārš kā 5 kapeikas, nav nekādu lieku navarotu, jo vecāks auto jo elektronika var ar laiku gļukot. Kā arī lai klīrings būtu labs kā arī piekare lai būtu vienkārša.
Es esmu iegādājies Audi A6 Quatro, vēl veco modeli, kā tautā saka tanks.
pa trim gadiem, pagaidām esmu tikai 3 reizes sēdējis, tas ir divas reizes sniegā uz vēdera, bet 5 min un biju atpakaļ uz ceļa, jo protams ļoti bezkaunīgi vēlējos pārbraukt, kad sniega dziļums bija kādi 50 cm. un vienreiz pa stulbībai iesēdinājis dubļos līdz paut...m, bet ar pateicoties quatrikam izlīdu sveiks un vesels. Auto pacēlu un klīrings vid kaut kur pāri 20 cm, priekš mūsu ceļiem pietiek. Ņēmu jo pa medībām un copei labi noder. Ar savu audiku esmu tur līdis un pārbaucis kur pat džipisti baidās līst!!! Kā saka nevis auto ir švaks bet auto vadītājs, no viņa daudz kas ir atkarīgs pārbrauksi šķersli vai nē!!! Protams purvainās vietās logiski ka jebkuru auto var iesēdināt!!!
Mīnusi, ir plasmasas bamperi, jo priekšējo jau 2 reizes bagāžniekā vedu, strunts stunda darba un tas atkal vietā stāv!!!! Kā arī tam inženierim kas izdomāja no ģeneratora vadu pārvest pa auto apakšu vajadzētu kaut ko noraut par tādu domu gājienu, jo pastāvīgi kā tik ielien kaut kur dziļāk tā norauj to, izeja ir, to vadu no ģeneratora pārvest pa citu ceļu.
Pagaidām nenožēloju ka iegādājos šo auto.
+ LJOTI viegls, visi rati sablokjeejami, augsts kliirenss, var uzpreidot uz veel lielaaku kliirensu, pienjemamams pateerinjsh.
- divvietiigs, pashaurs.