vispirms iztīra savas platības no cūkām un tad bāžas iekšā svešās platībās ar sabiedrības labumu un ĀCM draudiem.
Slēpts
21.04.2016. 11:42
Gati, Ivars jau izkopēja, bet Tev tomēr iesaku cītīgi izlasīt ML, lai saprastu, ka čoms ar 15 ha nevarēs brīvi izvēlēties, kas medīs cūkas uz viņa zemes kāmēr ir
ĀCM draudi.
Slēpts
21.04.2016. 11:31
Aigar.
Ja ar Tevi lauž līgumu, un Tu zini, ka VMD ir iedevis licences- tad uzdod rakstiski jautājumu VMD uz kāda pamata Svensonam ir iedotas licences.
Te jau figurēja epasts, kur liels kungs aicina uz "dovaiti žitj družno", tad neticu, ka kāds VMD darbieks apzināti gribēs likuma normas pārkāpt.
Suņi: Rietumsibīrijas medību suņi ,vienmēr vismaz 2.Latvijas dzinēji.
Medību trofejas: 6
21.04.2016. 11:19
Ivar - lai nu tā būtu.
Slēpts
21.04.2016. 11:08
iegūstot medību tiesības, uz pārnadžiem, atsevišķos zemes pleķos
Un medību tiesības maksimāli var iegūt uz Mežacūkām un ari pagaidām līdz
bet ne ilgāk kā līdz 2020.gada 31.martam
un kas tad te ir palicis - mazāk kā 4 sezonas
Slēpts
21.04.2016. 11:05
Man jau gan liekas , ka tas ir neiespējami- bet ja nu Svensoni algo Juristu birojus- may be..
Jo tas process, lai Svensons VMD pierādītu, ka konkrēts mednieku formējums netiek galā būs ilgs.
Vēlreiz uzsveru- Mednieku formējumam NAV jāslēdz līgums ar Svensonu...
par ja ir lauzts iepriekšējais līgums un teritorija iekļaujas medību platībās- VMD nozīmēs šo medību kolektīvu, lai izpildītu likuma normas. Un ja mednieki neko nedarīs, tikai tad VMD saskaņā ar 16 pantu meklēs medību formējumu, kas apņemtos samazināt cūku skaitu atbilstoši likuma pārejas noteikumu 12 panta normām.
Suņi: Rietumsibīrijas medību suņi ,vienmēr vismaz 2.Latvijas dzinēji.
Medību trofejas: 6
21.04.2016. 10:29
Likumīgi tas būs tikai tad, kad apkārtējie medību kolektīvi nepildīs ML pārejas noteikumu 13 pantu.ML Tad saskaņā ar ML pārejas noteikumu 17 pantu var nozīmēt nākamo, bet atkal atbilstoši 16. pantā noteiktajam.
Tagad skatamies, kā tas izskatās reālajā dzīvē:
Homo sapienam ar LV iegūtu mednieka apliecību, kuram naudu zemes iegādei piegādā Karlisons (vārda tiešajā nozīmē) pērk zemes pleķus ar nesaprotamu mērķi. Šie zemes pleķi , lielāko ties, ir iekļauti medību iecirknī. Jaunais, vairāku pleķu īpašnieks, kontaktējas ar mednieku formējumu ar vēlmi medīt. Protams vēlme ir,medīt kad grib un ko grib.Lielāko ties mednieku formējumam TAS NAV PIEŅEMAMI. Tad, iepriekšējo zemes pleķu īpašnieku, noslēgtie medību līgumi tiek lauzti.Zemes pleķos iesēta kukurūza vai graudaugi.Tad tiek piedāvāts mednieku formējumam jauns līgums par medīšanu ar puntu ja tomēr medījamie dzīvnieki šo to noposta, tad mednieku formējums to kompensē. Protams tas nav pieņemams mednnieku formējumam. Tālāk visam būtu jāiet kā pa sviestu.......iegūstot medību tiesības, uz pārnadžiem, atsevišķos zemes pleķos, iekš jau pastāvoša medību iecirkņa.
Medību tiesību īpašniekiem, medību tiesību lietotājiem vai citām personām, kuru intereses ir aizskāris VMD lēmums, nav tiesību aizliegt mežacūku medības vai radīt tām šķēršļus attiecīgajās teritorijās. Minētais tiesiskais regulējums ir atbilstošs:
1) Latvijas Republikas Satversmes 105. pantam – Īpašumu nedrīkst izmantot pretēji sabiedrības interesēm. Īpašuma tiesības var ierobežot vienīgi saskaņā ar likumu. Sabiedrības interesēs ir īstenot bīstamu epizootiju izplatības draudu ierobežošanu. Platībās, kurās netiek nodrošināta mežacūku medīšana, notiek mežacūku koncentrēšanās (patvērums) un tās kļūst par epizootijas inkubatoriem. Tātad platības, kurās nenotiek mežacūku medības, tiek izmantotas pretēji sabiedrības interesēm.
2) Administratīvā procesa likuma 13. pantā minētajam samērīguma principam: labumam, ko sabiedrība iegūst ar ierobežojumiem, kas uzlikti adresātam, ir jābūt lielākam nekā viņa tiesību vai tiesisko interešu ierobežojumam. Būtiski privātpersonas tiesību vai tiesisko interešu ierobežojumi ir attaisnojami tikai ar nozīmīgu sabiedrības labumu. Šajā gadījumā (objektīvi epizootijas draudi) sabiedrības intereses ir augstākas par indivīdu interesēm.
Ja VMD Tev atļauj slēgt medīšanas līgumu ar čomu Zilupē uz tiem 15ha zemes un izsniedz cūku licensi (kas starpcitu ir likumīgi - sakarā ar ĀCM draudiem) uz priekšu
Nu NEVAR tas būt likumīgi:) pietiks kādam blakus kolektīvam pasūdzēties- tā atļaujas izsniedzējam būs problēmas.
Likumīgi tas būs tikai tad, kad apkārtējie medību kolektīvi nepildīs ML pārejas noteikumu 13 pantu.ML Tad saskaņā ar ML pārejas noteikumu 17 pantu var nozīmēt nākamo, bet atkal atbilstoši 16. pantā noteiktajam.
ĀCM draudi.
Ja ar Tevi lauž līgumu, un Tu zini, ka VMD ir iedevis licences- tad uzdod rakstiski jautājumu VMD uz kāda pamata Svensonam ir iedotas licences.
Te jau figurēja epasts, kur liels kungs aicina uz "dovaiti žitj družno", tad neticu, ka kāds VMD darbieks apzināti gribēs likuma normas pārkāpt.
Un medību tiesības maksimāli var iegūt uz Mežacūkām un ari pagaidām līdz
un kas tad te ir palicis - mazāk kā 4 sezonas
Jo tas process, lai Svensons VMD pierādītu, ka konkrēts mednieku formējums netiek galā būs ilgs.
Vēlreiz uzsveru- Mednieku formējumam NAV jāslēdz līgums ar Svensonu...
par ja ir lauzts iepriekšējais līgums un teritorija iekļaujas medību platībās- VMD nozīmēs šo medību kolektīvu, lai izpildītu likuma normas. Un ja mednieki neko nedarīs, tikai tad VMD saskaņā ar 16 pantu meklēs medību formējumu, kas apņemtos samazināt cūku skaitu atbilstoši likuma pārejas noteikumu 12 panta normām.
Tagad skatamies, kā tas izskatās reālajā dzīvē:
Homo sapienam ar LV iegūtu mednieka apliecību, kuram naudu zemes iegādei piegādā Karlisons (vārda tiešajā nozīmē) pērk zemes pleķus ar nesaprotamu mērķi. Šie zemes pleķi , lielāko ties, ir iekļauti medību iecirknī. Jaunais, vairāku pleķu īpašnieks, kontaktējas ar mednieku formējumu ar vēlmi medīt. Protams vēlme ir,medīt kad grib un ko grib.Lielāko ties mednieku formējumam TAS NAV PIEŅEMAMI. Tad, iepriekšējo zemes pleķu īpašnieku, noslēgtie medību līgumi tiek lauzti.Zemes pleķos iesēta kukurūza vai graudaugi.Tad tiek piedāvāts mednieku formējumam jauns līgums par medīšanu ar puntu ja tomēr medījamie dzīvnieki šo to noposta, tad mednieku formējums to kompensē. Protams tas nav pieņemams mednnieku formējumam. Tālāk visam būtu jāiet kā pa sviestu.......iegūstot medību tiesības, uz pārnadžiem, atsevišķos zemes pleķos, iekš jau pastāvoša medību iecirkņa.
1) Latvijas Republikas Satversmes 105. pantam – Īpašumu nedrīkst izmantot pretēji sabiedrības interesēm. Īpašuma tiesības var ierobežot vienīgi saskaņā ar likumu. Sabiedrības interesēs ir īstenot bīstamu epizootiju izplatības draudu ierobežošanu. Platībās, kurās netiek nodrošināta mežacūku medīšana, notiek mežacūku koncentrēšanās (patvērums) un tās kļūst par epizootijas inkubatoriem. Tātad platības, kurās nenotiek mežacūku medības, tiek izmantotas pretēji sabiedrības interesēm.
2) Administratīvā procesa likuma 13. pantā minētajam samērīguma principam: labumam, ko sabiedrība iegūst ar ierobežojumiem, kas uzlikti adresātam, ir jābūt lielākam nekā viņa tiesību vai tiesisko interešu ierobežojumam. Būtiski privātpersonas tiesību vai tiesisko interešu ierobežojumi ir attaisnojami tikai ar nozīmīgu sabiedrības labumu. Šajā gadījumā (objektīvi epizootijas draudi) sabiedrības intereses ir augstākas par indivīdu interesēm.
Viss ministrijas skaidrojums pieejams te
https://www.zm.gov.lv/valsts-m...
Nu NEVAR tas būt likumīgi:) pietiks kādam blakus kolektīvam pasūdzēties- tā atļaujas izsniedzējam būs problēmas.
Likumīgi tas būs tikai tad, kad apkārtējie medību kolektīvi nepildīs ML pārejas noteikumu 13 pantu.ML Tad saskaņā ar ML pārejas noteikumu 17 pantu var nozīmēt nākamo, bet atkal atbilstoši 16. pantā noteiktajam.