Gunti man Tevi jāpbēdina,Iltis neiet dziļā sniegā,uzsēžas virsū un čau,Niva ieliek Iltisam daudzos punktos,ja vēl būtu ar dīzeli un taisīta Vācijā,būtu sakarīgs lauku braucamais.
Ir Nivas ar opel dīzeli. Ja pabraukā pa Vācijas kalniem, tur vēl 10 g atpakaļ bija pilns ar Ņivām. Vācieši teica, ka par to naudu unikāls auto saimniecībai .
Aprīkojums: Brawning bar 3006; CM-2; IZH-18 mh 223; IŽ-27EM 12.
29.10.2012. 22:25
Pats, savulaik, esmu nobraucis medībās divas Ņivas.( Nebija gan jaunas) Super mašīna, tikai rijīga. Vinču nevajag, vīri sanāk un izstumj, ja vajag. Tagat braucu ar L 200, to bez traktora neizkustināt, ja labi norakts. Bet citādi ļoti labs auto.
Ja Amarokam nav pazemināto pārnesumu - kāda mārutka pēc to godā par džipu!!?
nu kā jau visiem auto ražotājiem vienādiem modeļiem mēdz būt daudz dažādi varianti, noteikti ka ir pieejami arī amaroki ar pazeminātajiem ātrumiem un manuālo kārbu.
Esmu pārliecināts Patrol fans. 3 litru dīzelis, zemi apgriezieni un diezgan komforta. Skaidrā prātā noslīcināt izdevies ir vienreiz. Un kas ir svarīgi īstam apvidniekam - izturīgs, praktiski nesalaužams. Visi tie pseidodžipi ar savu veiktspēju ir fufelis, jo vienreiz, labi divreiz kādu grūtāku ceļu var izbraukt, bet gribētu redzēt, kas ar tādu notiek pēc mēdību sezonas beigām, ja ar to brauc kā ar bezceļnieku. Šobrī tādus īstus džipus ražo faktiski divus - Defenderu un G klasi. Jā ir Ņiva, kura bieži jāremontē un vēl jau arī ir āzis.
Slēpts
30.10.2012. 08:50
Draugam arī tika iespēja nedēļas nogali izmantot VW Amarok.
Speciāli aizbrauca uz Kolkas pusi- kur mums ir zināma vietiņa pie upes un kur ir ļoti grūti tikt klāt- bieži pat jāmeklē apvedceļi- jo kāpu smiltis dara savu.
Pēc izbrukuma prasīju kā gāja- viņš teica- pat neinteresanti- Amoroks vienkārši kāpai pārgāja pāri, pat nenoškaudījās.
Draugs reāli safanojās par minēto auto- jau apskatījās , ka vācijā par pāris tūkstošiem eiro to var dabūt lētāk..
Andri, ir pazeminātie, bet ar manuālo kārbu.
Lai arī ko es pīpētu, Edmund, ir patīkami braukt ar labu auto. Pats esmu 4 gadus mežā braucis ar L200 un starpību izjutu pamatīgu. Protams, ja gribi braukt ar Nivu kas nenoliedzami ir neliels visurgājējs, tad brauc. Man tomēr pietiekami svarīgi liekas arī konforta līmenis auto, jo no mājām līdz medību vietai ir ~150km vienā virzienā. Konkrētais mums iedotais auto bija ļoti labi aprīkots, bet ne medību vajadzībām. Medībām ņemtu ar manuālo kārbu un krietni plikākā komplektācijā, bet toties ar pazeminātajiem un sakarinātu ko nu pats vēlētos, vinčas ieskaitot. Slīd pa ceļu,jo riepas nebija gluži ziemas :) :) :) tur ar auto nekāda sakara nav... Papildus labums no šī auto ir, ka ja Tev tas ir reģistrēts uz firmu, nebūs jāmaksā papildus nodoklis par izmantošanu privātām vajadzībām. Defenderis un G klase, protams, ir ikonas, bet apskaties uz cenu + servisa izmaksām (es runāju par jauniem auto) - drusku pa traku priekš medību auto + ja esi braucis ar Defenderi, tad noteikti zināsi, ka tas ir traktors un baudu no braukšanas tur nedabūt.... :) A par 2.0 litru motoru es arī biju ļoti skeptisks, bet tiešām ir pietiekams - aizbrauc uz moller un izbrauc testa braucienu - pārliecināsies pats :) Tehnoloģijas iet uz priekšu :)
Jebkurā gadijumā katram ir savas prasības un arī maciņa biezums - es tikai pastāstīju savu pieredzi :)
Tauta bet piemirstais bobiks taču ar brauc kā tanks :) Saucamā buhanka vispār nezvērs pa tādiem bezceļiem un izdragātiem laukiem močījam ka domā kā kājām pāriet kur nu vēl pārbraukt. Un pie tam gandrīz nav ko noraut, bet jaunie aparāti ir vēl visādi pribambasi ko var reāli noraut braucot pa forfvestera izdangāto ceļu :( Protams tas domāts nelieliem attālumiem, jo komfots atpaliek un rījīgs nepajokam :)
Jā es savā laikā ar vēlējos iegādāties medībām ņivu no vācijas, bet kad paskatījos uz cenām tad par tādu naudu var ļoti labu citu augstākas klases džipiņu nopirkt :)
Visas jaunās mašīnas kas ir parketnieki nav domāti ilgām braukāšanām pa bezceļiem agri vai vēlu sāk vienkārši nojūgt viss un tad sākas laikietilpīgais un dārgais remonts jo kā paši zinām tad japāni nav diez ko lēti uz remontiem :(
Autiņi labi bet ne riktīgiem bezceļiem :(
Man būtu žēl tādu sist pa tādiem bezceļiem :)
Aprīkojums: Tikka T3 Hunter 308 win., FinnClassic 12/76
Suņi: Inkija, Bavārijas asinspēdu dzinējsuns
Medību trofejas: 11
30.10.2012. 10:01
Visu cieņu jauno Amorok,Hilux,L200 īpašniekiem , bet ir bieži nācies redzēt šo laimīgo īpašnieku sejas pēc reālām darbībām mežā, kad spīdīgie auto sāni noskrāpēti gar zariem, kad tiek vaktēts lai nedodievs suņuks ar savām ķepām ko nesagandē,kad tiek bērtas gaužas asaras turot rokā kādu nolauztu detaļu.Izmaksas , kā nekā, savukārt 'veči ar Ņivām, Āzīšiem ,vecajiem Patroliem un G meršiem dara reālo darbu mežā.UN te nav vaina šajos aoto, bet gan izmaksās es pieļauju par vienu vai pāris Amarok apkopēm var nopirkt Ņivu ar kuru pāris gadu bēdu nezinās.Un vēl ar Ņivu nevajag braukt 150 km līdz objektam , šim auto jāatrodas objektā.Ar tankiem pa šoseju nebraukā.
Ja Amarokam nav pazemināto pārnesumu - kāda mārutka pēc to godā par džipu!!?
Speciāli aizbrauca uz Kolkas pusi- kur mums ir zināma vietiņa pie upes un kur ir ļoti grūti tikt klāt- bieži pat jāmeklē apvedceļi- jo kāpu smiltis dara savu.
Pēc izbrukuma prasīju kā gāja- viņš teica- pat neinteresanti- Amoroks vienkārši kāpai pārgāja pāri, pat nenoškaudījās.
Draugs reāli safanojās par minēto auto- jau apskatījās , ka vācijā par pāris tūkstošiem eiro to var dabūt lētāk..
Lai arī ko es pīpētu, Edmund, ir patīkami braukt ar labu auto. Pats esmu 4 gadus mežā braucis ar L200 un starpību izjutu pamatīgu. Protams, ja gribi braukt ar Nivu kas nenoliedzami ir neliels visurgājējs, tad brauc. Man tomēr pietiekami svarīgi liekas arī konforta līmenis auto, jo no mājām līdz medību vietai ir ~150km vienā virzienā. Konkrētais mums iedotais auto bija ļoti labi aprīkots, bet ne medību vajadzībām. Medībām ņemtu ar manuālo kārbu un krietni plikākā komplektācijā, bet toties ar pazeminātajiem un sakarinātu ko nu pats vēlētos, vinčas ieskaitot. Slīd pa ceļu,jo riepas nebija gluži ziemas :) :) :) tur ar auto nekāda sakara nav... Papildus labums no šī auto ir, ka ja Tev tas ir reģistrēts uz firmu, nebūs jāmaksā papildus nodoklis par izmantošanu privātām vajadzībām. Defenderis un G klase, protams, ir ikonas, bet apskaties uz cenu + servisa izmaksām (es runāju par jauniem auto) - drusku pa traku priekš medību auto + ja esi braucis ar Defenderi, tad noteikti zināsi, ka tas ir traktors un baudu no braukšanas tur nedabūt.... :) A par 2.0 litru motoru es arī biju ļoti skeptisks, bet tiešām ir pietiekams - aizbrauc uz moller un izbrauc testa braucienu - pārliecināsies pats :) Tehnoloģijas iet uz priekšu :)
Jebkurā gadijumā katram ir savas prasības un arī maciņa biezums - es tikai pastāstīju savu pieredzi :)
Jā es savā laikā ar vēlējos iegādāties medībām ņivu no vācijas, bet kad paskatījos uz cenām tad par tādu naudu var ļoti labu citu augstākas klases džipiņu nopirkt :)
Visas jaunās mašīnas kas ir parketnieki nav domāti ilgām braukāšanām pa bezceļiem agri vai vēlu sāk vienkārši nojūgt viss un tad sākas laikietilpīgais un dārgais remonts jo kā paši zinām tad japāni nav diez ko lēti uz remontiem :(
Autiņi labi bet ne riktīgiem bezceļiem :(
Man būtu žēl tādu sist pa tādiem bezceļiem :)